• İhale No
    2018/493993
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ, KAĞIT ÜRÜNLERİ VE HASTA BAKIM ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Kasım 2018 10:30
  • İdare
    DARÜLACEZE MÜESSESESİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Ekim 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ, KAĞIT ÜRÜNLERİ VE HASTA BAKIM ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

DARÜLACEZE BAŞKANLIĞI

Genel Temizlik Maddeleri, Temizlik Malzemeleri, Kağıt Ürünleri ve Hasta Bakım Ürünleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/493993
1-İdarenin
a) Adresi : Halil Rıfat Paşa Mahallesi Darülaceze Caddesi No:51 34384 Okmeydanı ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2122201020 - 2122210303
c) Elektronik Posta Adresi : darulaceze@darulaceze.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kısım Genel Temizlik Malzemeleri 19 kalem, 2. Kısım Temizlik Malzemeleri 24 kalem, 3. Kısım Kağıt Ürünleri 7 kalem, 4. Kısım Hasta Bakım Ürünleri 4 kalem, olmak üzere toplam 54 kalem malzeme alım işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Darülaceze Başkanlığı Ayniyat Depoları
c) Teslim tarihleri : İşin süresi 01.01.2019 ile 31.12.2019 tarihleri arasındadır. İhtiyaçlar, Taşınır Mal Birimindeki ilgili memur tarafından telefon ve faksla yükleniciye bildirilecek, istenilen malzemeler bildirilen teslim tarihinde Başkanlığımızın malzeme teslim yeri olan depolara teslim edilecektir. Bir yılda 3 kez sipariş talepleri yerine getirmeyen ve bir yılda 3 kez istenilen evsafta uygun malzeme getirmeyip hakkında tutanak tutulan firmanın ihale sözleşmesi tek taraflı iptal edilecek ve yasal işlem yapılacaktır. (Yüklenici faks ve telefon numaralarını ilgili memura vermek zorundadır.) Mal Alımları idarenin belirlediği günlerde yapılabilecek, teslim saatleri 9:00 ile 14:00 saatleri arasında olacaktır. Kurum yetkilileri lüzum gördüğü zamanlarda isterse bu saatlere bağlı kalmaksızın malzeme isteyebilecektir. Teslim edilen Temizlik maddeleri kurumumuzun muayene heyeti tarafından Muayene edilir. Muayene heyeti evsafına uygun bulmadığı malzemeyi reddedip geri çevirmekle yetkilidir. Muayene heyetince evsafına uygun bulunmayıp geri çevrilen malzemeler ve maddeler ertesi gün içerisinde heyetin kabul edeceği evsafa uygun olarak kurumumuz ambarına teslim edilecektir. Başkanlığımız gerektiğinde İstanbul Belediyesi ve Sağlık Bakanlığına Hıfzısıhha Enstitülerinde gelen temizlik maddelerinin tetkikini isteyebilir. Sarf edilecek mal Yüklenici tarafından getirilir. Bu tetkiklerin ücretleri ve ulaşım ücretleri yüklenici tarafından ödenir. Yüklenici bu bilimsel rapora uymak zorundadır. Başkanlığımıza gelen malzemelerin tartımında Kurumumuz kantarı esas alınacaktır. Taşınır Mal Birimindeki ilgili memur tarafından telefonla veya faksla siparişi verilen malzeme Yüklenici firma tarafından olağanüstü haller dışında (deprem, yangın, sel felaketi vs.) mutlaka temin edilerek getirilecektir. Firmaya tanınan süre içinde malzeme gelmediğinde Başkanlığımız istediği yerden malzemeyi temin edecek, bu bedel yüklenici firmaya yapılacak ödemelerden kesilecek, yetmediği takdirde teminatından alınacaktır. Malzemelerin Başkanlığımıza nakli, yüklenip boşaltılması Yüklenici firmaya aittir. Teslim edilen malzemelerin kasa, torba, kutu, teneke vs. ambalajları sağlam ve temiz olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Halil Rıfatpaşa Mah. Darülaceze Cad. No:51 Okmeydanı-Şişli/İSTANBUL Darülaceze Başkanlığı Sadıka Sabancı Çok Amaçlı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.11.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler ihale gün ve saatine kadar bütün kısımlar için belirtilen malzemelerin markaları belirtilerek liste halinde birim miktarından az olmamak üzere iki birim miktarı numune getirecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü temizlik malzemesi ve hasta bakım ürünleri alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin Genel Temizlik Malzemeleri kısmında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halil Rıfatpaşa Mah. Darülaceze Cad. Darülaceze Başkanlığı Okmeydanı-Şişli/İSTANBUL Darülaceze Başkanlığı Yönetim Binası 2 İhale ve Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Halil Rıfatpaşa Mah. Darülaceze Cad. No:51 Okmeydanı-Şişli/İSTANBUL Darülaceze Başkanlığı Yönetim Binası 2 İhale ve Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GENEL TEMİZLİK DETERJANI 6.500 kilogram
BULAŞIK MAKİNESİ DETERJANI - ENDÜSTRİYEL 3.500 kilogram
CAM TEMİZLEME MADDESİ 500 adet
KİREÇ ÇÖZÜCÜ 400 kilogram
SIVI EL SABUNU 3.500 kilogram
TOZ DETERJAN 5.500 kilogram
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 3.000 kilogram
ÇAMAŞIR SUYU (Konsantre) 8.500 kilogram
LEKE SÖKÜCÜ 1.200 kilogram
TABLET TUZ 2.000 kilogram
ŞAMPUAN 1.600 adet
KREM LAVABO TEMİZLEYİCİ 200 adet
DERZ YÜZEY TEMİZLEYİCİ 60 kilogram
ELLE BULAŞIK YIKAMA DETERJANI 2.500 kilogram
MAKİNE PARLATICISI 2.400 kilogram
EL DEZENFEKTANI 100 kilogram
YÜZEY DEZENFEKTANI(Kullanıma Hazır) 100 adet
YÜZEY DEZENFEKTANI 100 kilogram
TUVALET BANYO TEMİZLEYİCİ 700 adet
BULAŞIK TELİ 600 adet
BATTAL SÜPÜRGE (SAPLI) 250 adet
ELDİVEN (UZUN) 200 çift
ÇÖP TORBASI (BÜYÜK BOY) 7.500 kilogram
ÇÖP TORBASI (ORTA BOY) 600 kilogram
BULAŞIK SÜNGERİ 900 adet
KAĞIT MASKE (AĞIZ MASKESİ) 35.000 adet
MİKROFİBER TEMİZLİK BEZİ 1.600 adet
MAKİNE GALOŞU 250 paket
MAKİNE GALOŞU(Topuktan Giymeli) 100 paket
PASPAS PÜSKÜLÜ 620 adet
YER FIRÇASI 250 adet
FARAŞ TK. 50 adet
BONE (AKORDİYON) 24.000 adet
KOLLUK 32.000 adet
TEK KULLANIMLIK HASTA ÖNLÜĞÜ 3.000 rulo
ŞEFFAF ELDİVEN 10.000 adet
GALOŞ 60.000 adet
PAS PAS MAKİNESİ 25 takım
MAŞRAPA 100 adet
ŞEFFAF POŞET (BÜYÜK BOY) 400 kilogram
HIŞIR ÇANTA POŞET 400 kilogram
ÇEKPAS 200 adet
PASPAS SAPI 250 adet
KAĞIT HAVLU 10.000 rulo
KAĞIT PEÇETE 4.000 paket
DİSPENSER PEÇETE 2.000 paket
Z KAĞIT HAVLU 9.000 paket
SENSÖRLÜ DİSPENSER İÇİN KAĞIT HAVLU (21 CM) 3.500 rulo
TUVALET KAĞIDI (MİNİ JUMBO) 2.500 rulo
TUVALET KAĞIDI 5.000 rulo
HASTA ALTI BEZİ 130.000 adet
HİJYENİK EMİCİ KÜLOT YETİŞKİN HASTA BEZİ 10.000 adet
HİJYENİK TEMİZLİK LİFİ (TEMİZLİK SÜNGERİ) 200.000 adet
ISLAK MENDİL 2.500 paket