• İhale No
    2019/267996
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Haziran 2019 10:00
  • İdare
    GÜNGÖREN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    31 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ

GÜNGÖREN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

TEMİZLİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/267996
1-İdarenin
a) Adresi : M.NESİH ÖZMEN MAH. KASIM SOK. NO:77 34610 MERTER GÜNGÖREN/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124495500 - 2125048624
c) Elektronik Posta Adresi : aturker@gungoren.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : TOPLAM 30 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : GÜNGÖREN BELEDİYESİ DEPOSU
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde malzemeleri teslim edecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Güngören Belediye Başkanlığı İhale Komisyon Odası / M.Nesih Özmen Mh. Kasım Sk. No:77 Güngören /
b) Tarihi ve saati : 12.06.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Güngören Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü. M. Nesih Özmen Mahallesi Kasım Sokak No: 77 - 34169 Güngören / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Güngören Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü / M.Nesih Özmen Mh. Kasım Sk. No:77 Güngören / İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Z KATLAMALI DİSPANSER HAVLU (150 YAPRAKLI PAKET -12Lİ KOLİ) 1.050 koli
HAREKETLİ KAĞIT HAVLU (SENSÖRLÜ MAKİNA HAVLUSU 6 LI PAKET ) 290 paket
ALTTAN ÇEKMELİ WC KAĞIDI ( 12 Lİ KOLİ ) 350 koli
SİYAH BÜYÜK BOY ÇÖP POŞETİ ( 80*110 )(25kg paketli) 1.300 kilogram
MİFROFİBER TEMİZLİK BEZİ (20Lİ PAKET) 20 paket
PASPAS PÜSKÜLÜ (500 GR ) 750 adet
MOP PÜSKÜLÜ (60CM ) 350 adet
METAL TAŞIYICILI PASPAS ARABASI TAKIMI (Çift Kovalı) 40 adet
PASPAS ARABASI METAL PRES YEDEĞİ 25 adet
OTO FIRÇASI 200 adet
OTO FIRÇA SAPI (150CM) 300 adet
PLASTİK GÖVDELİ MAKET BIÇAĞI (25Lİ PAKET) 10 paket
CAM JİLETİ (12Lİ PAKET) 20 paket
İŞÇİ ELDİVENİ (Siyah,Nitril) 200 çift
MAVİ ELDİVEN ( S BEDEN,PUDRASIZ, 100LÜ PAKET) 90 paket
MAVİ ELDİVEN ( M BEDEN,PUDRASIZ, 100LÜ PAKET) 90 paket
MAVİ ELDİVEN ( L BEDEN,PUDRASIZ, 100LÜ PAKET) 90 paket
AYAKLI FARAŞ TAKIMI (Plastik) 30 adet
SIVI KÖPÜK SABUNLUK (PLASTİK,750ML) 100 adet
TEMİZLİK SETİ PÜSKÜLÜ (HAVLU) 180 adet
MUHAFAZALI TUVALET FIRÇASI (Plastik) 50 adet
TUVALET MAŞRAPASI(Plastik) 100 adet
SARI MUTFAK BEZİ (4lü Paket) 50 paket
SENSÖRLÜ KLOZET KAPAĞI RULOSU (80 kullanımlık rulo,12Li Koli) 10 koli
KLOZET KAPAK ÖRTÜSÜ (250\'li Paket) 300 paket
LASTİKLİ MASKE (50\'Lİ KUTU) 30 kutu
PLASTİK SIVI SABUNLUK (650 ML) 100 adet
ÇÖP POŞETİ (55*60, 20Lİ RULO) 300 rulo
AĞAÇ SAPLI METAL YAYLI PASPAS APARATI (GENİŞ) 50 adet
SERT HALI FIRÇASI 50 adet