• İhale No
    2013/148463
  • İhale Adı
    TEMİZLİK, TAŞIMA, ÇAMAŞIRHANE, BAHÇE VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Kasım 2013 11:00
  • İdare
    KIRKLARELİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK, TAŞIMA, ÇAMAŞIRHANE, BAHÇE VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

KIRKLARELİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırklareli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği 01/01/2014 - 31/12/2015 Tarihleri Arası 190 (Yüzdoksan) Kişi ile Malzemeli Hastane Genel Temizlik, Taşıma, Çamaşırhane, Bahçe ve İlaçlama hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/148463

1-İdarenin

a) Adresi : YAYLA MAHALLESİ 70. SOKAK 1 39100 TOKİ BÖLGESİ KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2882120120 - 2882120985
c) Elektronik Posta Adresi : khb39.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kırklareli Devlet Hastanesi (Toplam; 68 Personel), Lüleburgaz Devlet Hastanesi (Toplam; 63 Personel), Babaeski Devlet Hastanesi (Toplam; 33 Personel), Vize Devlet Hastanesi (Toplam 12 Personel), Pınarhisar Devlet Hastanesi (Toplam; 3 Personel), Kırklareli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Toplam; 11 Personel) Hizmet Binaları ve Ek Binaları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu Yayla Mah. 70. Sok. No:1 TOKİ Bölgesi Merkez - Kırklareli
b) Tarihi ve saati : 14.11.2013 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Özel veya kamu kurumlarında bedel içeren tek sözleşmeye ilişkin gerçekleştirilen Malzemeli veya Malzemesiz Temizlik Hizmeti Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Yayla Mah. 70. Sok. No:1 TOKİ Bölgesi Merkez - Kırklareli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırklareli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalama Birimi vasıtasıyla ihale komisyonu. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TemizlikPersoneli (Ekip Sorumlusu Brüt Asgari Ücret % 15 Fazlası) 1 24 İşçiX Ay
TemizlikPersoneli (Brüt Asgari Ücret) 178 24 İşçiX Ay
KırklareliAğız ve Diş Sağlığı Merkezi Temizlik Personeli (BrütAsgari Ücret) 11 24 İşçiX Ay
UlusalBayram ve Resmi Tatillerde Çalışma 2.001 Gün
BANYO-WCTEMİZLİK MADDESİ 4.520 Kg.
BATTALBOY ÇÖP KOVASI (70 LT) 262 Adet
BULAŞIK(OVMA)TEMİZLİK TELİ 1.650 Adet
BULAŞIKDETERJANI ELDE YIKAMA 14.350 Litre
BULAŞIKMAKİNA DETERJANI 5.450 Kg.
BULAŞIKMAKİNA PARLATICISI 1.750 Litre
BULAŞIKMAKİNASI TUZU 1.550 Kg.
BULAŞIKSÜNGERİ 3.800 Adet
CAMSİL 500 GR LIK 640 Adet
ÇAMAŞIRKAN SÖKÜCÜ TOZ DETERJANI 4.700 Kg.
ÇAMAŞIRMAKİNASI TOZ DETERJANI 13.040 Kg.
ÇAMAŞIRSUYU 16.250 Litre
ÇAMAŞIRSUYU RENKLİLER İÇİN 3.890 Litre
ÇAMAŞIRYUMUŞATICISI 8.990 Litre
ÇÖPPOŞETİ JUMBO BOY MAVİ 9.620 Rulo
ÇÖPPOŞETİ JUMBO BOY SİYAH 32.180 Rulo
ÇÖPPOŞETİ KÜÇÜK BOY 15.530 Rulo
ÇÖPPOŞETİ ORTA BOY 16.580 Rulo
ÇÖPTORBASI BÜYÜK BOY 5.030 Rulo
ÇÖPTORBASI JUMBO BOY SARI 1.500 Rulo
ERNET(ASKILI) 3.750 Adet
FARAJSÜPÜRGE TAKIM 388 Adet
HAREKETLİKÂĞIT HAVLU 21 CM(6'lık) 1.530 Koli
KÂĞITPEÇETE (Z KATLI) 14.500 Paket
KÂĞITRULO HAVLU 21.200 Rulo
LABABOAÇICI (750) Ml. 310 Adet
LASTİKÇEKPAS 70 CM 395 Adet
LAVABOFIRÇASI 635 Adet
MAİSABUN ARAP SABUNU 79 Teneke
MAŞRAPA 430 Adet
MEKANİKTEMİZLEME TOZU 1.000 Adet
MOPPÜSKÜLÜ 60 CM 2.725 Adet
MOPPÜSKÜLÜ 80 CM 4.115 Adet
MOPPÜSKÜLÜ ORLON MAVİ 80 CM 1.040 Adet
NAFTALİN(MİSKET) 1.420 Paket
NUMUNEPOŞETİ 16*20 CM 35.600 Adet
ODAPARFÜMÜ 2.920 Kg.
PASPASKOMPLE TAKIM 690 Adet
PASPASPÜSKÜLÜ 10.350 Adet
PEDALLIÇÖP KOVASI 24 LT LİK 710 Adet
PLASTİKSUP KÂSE 77.000 Adet
PORÇÖZ(SIVI KİREÇ VE PAS SÖKÜCÜ) 4.140 Kg.
SIVIBULAŞIK MAK. KİREÇ ÇÖZÜCÜ 219 Litre
SIVIEL SABUNU 2.800 Litre
SIVISABUN MAKİNASI 930 Adet
STREÇFİLM 555 Adet
TEMİZLİKBEZİ 20.900 Adet
TIBBİATIK KUTUSU(5 litrelik) 2.200 Adet
TIBBİATIK POŞETİ 80*110 19.350 Rulo
TOZKİREÇ TEMİZLEYİCİLER 1.030 Kg.
TUVALETKÂĞIDI 8.700 Rulo
YAĞSÖKÜCÜ YAĞ ÇÖZ 3.160 Litre
YÜZEYTEMİZLEYİCİ 31.800 Litre
ZKATLI HAVLU 36.700 Paket
PLASTİKBARDAK(100'lük) 2.600 Paket
ŞEFFAFELDİVEN (100'lük) 3.550 Paket
MOPPÜSKÜLÜ 50 CM 925 Adet
ANTİBAKTERİYELSIVI SABUN 1.050 Litre
LASTİKÇEK PAS 40 CM 420 Adet
KLORTABLET(100'lük) 2.400 Kutu
BULAŞIKELDİVENİ(12'lik) 700 Kutu
YERCİLASI 1.800 Litre