• İhale No
    2012/188667
  • İhale Adı
    TEMİZLİK VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ocak 2013 10:00
  • İdare
    Şırnak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şırnak
  • İşin İli
    Şırnak
  • Yayın Tarihi
    21 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK VE İLAÇLAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -şırna k
10 ay süreli 68 elemanlı temizlik hizmeti alımı (malzemeli) ve hastane iç ve dış mekan ilaçlama hizmet alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/188667
1-İda re nin
a) Adresi : Eskı Köy Hızmetlerı Karsısı Cızre Caddesı 1 73000 Cizre Caddesi
Şırnak Merkez/Şırnak
b) Telefon ve faks numarası : 4862161361 - 4862165088
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmasdh2011@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Şırnak Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 10(ON) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şırnakdevlet Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 18.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her Türlü Kamu Ve Özel Kurum Ve Kuruluşlara Verilen Temizlik Hizmeti , Malzemeli Temizlik Hizmeti
Benzer İş Olarak Abul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 175 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kurumumuz Veznesinden
Ya Da Kurumumuz Döner Sermaye Hesabına Döküman Bedeli Yatırılacaktır. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 200 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR72 0001 0005 6327 3575 64 5001 Ziraat Bankası Merkez Şubesi Şırnak yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şırnakdevlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
10 SÜRELİ 68 ELEMANLI TEMİZLİK PERSONELİ ALIMI 68 10 AY
HASTANE İÇ VE DIŞ MEKANI İLAÇLAMA HİZMETİ ALIMI 10 AY
5 ADET HASTANEDE KULLANILACAK TEMİZLİK ARACI KİRALAMA HİZMETİ ALIMI 10 AY
GENEL AMAÇLI YÜZEY TEMİZLEYİCİ (20-30 LT) BİDON 3.500 LİTRE
SIVI EL SABUNU (20-30 LT BİDON) 5.000 LİTRE
ÇAMAŞIR SUYU(10-20 LT BİDON) 3.500 LİTRE
KİREÇ SÖKÜCÜ 800 LİTRE
TUZ RUHU 800 LİTRE
MEKANİK OVMA AMAÇLI KREM DETERJAN 800 LİTRE
TUVALET KAĞIDI (İÇTEN ÇEKMELİ DİSPENSER İÇİN JUMBO RULO) 6.000 ADET
PEÇETE(100'LÜK) 4.000 PAKET
KAĞIT HAVLU (FOTOSELLİ OTOMATİK MAKİNE İÇİN RULO) 5.000 ADET
ASKILI TUVALET KOKU GİDERİCİ 2.000 ADET
LAVABO TABLET KOKU GİDERİCİ (PİSUAR İÇİN DE UYGUN OLACAK.) 2.000 KUTU
BİNİCİLİ TEMİZLİK ARABASI İÇİN YÜZEY TEMİZLEYİCİ 800 LİTRE
BİNİCİLİ TEMİZLİK ARABASI İÇİN KİREÇ SÖKÜCÜ 500 LİTRE
CAM SİLME SIVISI 600 LİTRE
BEZ PASPAS 1.000 ADET
MOP PASPAS 800 ADET
BEZ PASPAS UCU 80 ADET
ÇİFT KOVALI TEMİZLİK ARABASI 30 ADET
Çelik parlatıcı (5 lt. ambalaj) 50 Kg
Mikrofiber bez (40x40 cm.) 10 Adet
Temizlik Bezi (Kırmızı/Mavi/Sarı) 3.500 Adet
Oda parfümü(El spreyiyinde kullanılmak üzere 10-20lt. bidon) 400 Litre
Oda Spreyi (Otomatik makine için) 800 Adet
Saplı Kürek 50 Adet
Ahşap Parlatıcı 10 Litre
Saplı Faraş 5 Adet
Çöp Toplama arabası (Tıbbi Atık Amblemi , Turuncu renkli) 10 Adet
Endüstriyel bulaşık süngeri(11x17 cm) 100 Adet
Bahçıvan süpürgesi 10 Adet
Talaş 500 Kg
EL ARABASI 4 ADET
Presli kat temizlik arabası(3 raflı ,4 küçük kovalı) 2 ADET
Sıvı sabunluk (Plastik) 100 ADET
İŞ ELDİVENİ 20 ÇİFT
Islak zemin uyarısı levha 12 Adet
Top tel (sert yüzey temizliği) 100 Adet
Cam sileceği (üstü plastik) 50 Adet
Cam Sileceği .8üstü metal ,altı ekstra kalite cam çekeceği)(35 cm.) 10 Adet
Cam Sileceği .8üstü metal ,altı ekstra kalite cam çekeceği)(45 cm.) 10 Adet
Yedek cam sileceği lastiği (her iki boy için ) 3 Metre
Çekpas ucu(55 cm.) 150 Adet
Çekpas sapı 150 Adet
LAVABO FIRÇASI 150 Adet
Büyük fırça (Yer Yıkama ) 80 Adet
Mop paspas tel aparatı (50 cm.) 100 Adet
Orta boy çöp poşeti (rulo) 5.000 Adet
Tıbbi atık poşeti büyük boy (80x112 cm.) 20.000 Adet
Siyah çöp poşet büyük boy (80x112 cm.)(rulo) 4.200 Adet
Tuvalet Tası (Maşrapa) 50 Adet
Tuvalet Fırçası 100 Adet
Çamaşır Deterjanı (Çamaşır Makinesi için) 7.200 Kg
Kan sökücü toz deterjan (çamaşır makinesi için) 6.000 Kg
Çamaşır Suyu(çamaşır makinesi için) 2.400 Litre
Yumuşatıcı (çamaşır makinesi için) 3.600 Litre
Kireç Önleyici (Çamaşır Makinesi için) 2.400 Litre
Çöp Kovası (10-15 Lt.) (Ayak pedallı , plastik ) 100 Adet
Çöp Kovası (25 Lt. üzeri )(Ayak pedallı , paslanmaz metal ) 70 Adet
Tuvalet için sert yüzey temizleyici 1.200 Litre
Sert yüzey temizleyici dezenfektan (Hastane kullanımı için) 700 Litre
Periyodik riskli alan temizliği için Yüzey Dezenfektanı(Paket) 250 Adet
Kalıp Sabun (4'lü paket ) 20 Adet
Mavi cam atık poşeti büyük boy (80x112) 5.000 Adet
Temizlik personeli erkek için yazlık elbise 118 Takım
Temizlik personeli bayan için yazlık elbise 10 Takım
Temizlik personeli erkek için yazlık t-shirt 118 Adet
Bahçıvan ve tıbbi atık işçisi için yazlık kıyafet 2 Takım
Temizlik personeli erkek için yazlık terlik 59 Çift
Bot kışlık (Bahçivan için) 1 Çift
Bahçıvan ve tıbbi atık işçisi içinyazlık spor ayakkabısı 2 Çift