• İhale No
    2021/412969
  • İhale Adı
    Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ağustos 2021 10:00
  • İdare
    Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/412969
1-İdarenin
a) Adresi : MEHMET AKİF ERSOY MAH. BAĞDAT CAD. NO:62 OSTİM YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125521004-1006-1009-1089 - 3123105806
c) Elektronik Posta Adresi : asmsatinalma1@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 Kalem Temizlik ve Kırtasiye Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Depoları
c) Teslim tarihi : Malzemeler İdarenin siparişlerini takiben 15 (onbeş) gün içerisinde tek seferde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Hacettepe Mah. Talatpaşa Bulvarı Numune Yerleşkesi D Blok Toplantı Salonu Altındağ/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 11.08.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Biyosidal Ürün Yönetmeliği kapsamında ürün teklif edecek olan istekliler, teklif dosyalarında; biyosidal ürün kapsamına giren malzemeler için; ilgili mevzuat gereğince Biyosidal Ruhsat Belgesi'ni ve Ürün Güvenlik Bilgi Formu'nu (MSDS) sunmak zorundadır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri malzeme kalemleri için ihale saatinden önce numune teslim edeceklerdir.
Numuneler, her kalem için ayrı ayrı paketlenmiş, paketlerin üzerinde İhale Sıra No, ihale listesindeki adı, firma adı belirtecektir. Numuneler, firmanın isminin yazılı olduğu poşet, torba v.b. içine koyulacaktır. Teklif edilen ürünler ile birlikte kullanılması gereken cihaz, aparat v.b. bulunması durumunda bu cihaz, aparat v.b. numuneler ile birlikte teslim edilecektir. Teslim edilen numuneler için kendileri hazırlayacakları teslim formunu iki nüsha halinde doldurup bir nüshasını idareye vereceklerdir. Numunelerin yukarıda belirtilen hususlara uygun olarak teslim edilmemesi durumunda numune verilmediği kabul edilecektir.
Kullanılmayan numuneler karar bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde hastane deposundan teslim alınacaktır. (Muayene ve Kabul Komisyonunca kontrol edilmek üzere idarede alıkonulan numuneler hariç). Kullanılan ve/veya Karar Bildirim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde teslim alınmayan numunelerle ilgili her hangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir. İstekliler teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu teklif mektubunda kabul ve taahhüt etmektedir.  

İhale komisyonunca yapılan numune denemelerinde, komisyonunun kendi imkanları ile tespit etmesi mümkün olmayan teknik özelliklerin (kalınlık, içerik, malzeme özelliği v.b.) tespiti için İhale Komisyonu, üretici, ithalatçı veya isteklilerce imzalı, katolog, broşür, taahütname v.b. açıklayıcı dokümanları talep edebilir. 

 İhale komisyonu ihtiyaç duyması halinde ek numune isteyebilir. Bu durumda teslim şartları ayrıca belirlenebilir. Yukarıda yazılı açıklamalar doğrultusunda İhale Komisyonu tarafından talep edilecek numune, bilgi ve belgeler 5 (beş) günden az olmamak üzere İdarece belirlenecek sürelerde teslim edilir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Hacettepe Mah. Talatpaşa Bulvarı Numune Yerleşkesi D Blok Kat 2 Altındağ/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Temizlik Kovası (Mavi, Kırmızı, Sarı, Yeşil) 753 adet
Banyo / Wc Temizlik Maddesi (5 lt) 5.025 adet
Atık Poşeti Mavi (40*50-35 MİKRON) 100.500 adet
Tıbbi Atık Poşeti Kırmızı (55*60/80 MİKRON) 200.000 adet
Tehlikeli Atık Poşeti Sarı (65*80/100 MİKRON) 20.000 adet
Servis Peçetesi 500 paket
Kağıt Havlu (Rulo) 6.500 rulo
Kesici Ve Delici Alet Tıbbi Atık Kutusu (1,3 lt) 4.000 adet
Kesici Ve Delici Alet Tıbbi Atık Kutusu (5 lt) 4.000 adet
Sensörlü Makinelere Uyumlu Havlu Kağıt 2.000 rulo
Kireç Sökücü 600 kilogram
Toz Lavabo Açıcı 40 paket
Tuvalet Pompası 300 adet
Lavabo Pompası 300 adet
Tuvalet Fırçası 300 adet
A4 Kagıt 15.000 top
CD 75.000 adet
Zarf (130 x 180) 20.000 adet