• İhale No
    2018/616844
  • İhale Adı
    TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ocak 2019 10:30
  • İdare
    Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    04 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

52 KALEM TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI (İkinci 4 aylık) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/616844
1-İdarenin
a) Adresi : SARAY MAH. FATIH SULTAN MEHMET BULVARI 40 43100 MERKEZ KÜTAHYA MERKEZ/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2742236338 - 2742236183
c) Elektronik Posta Adresi : kutahya@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 52 KALEM TEMİZLİK VE KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ, EVLİYA ÇELEBİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, YONCALI FTR HASTANESİ, SİMAV DOÇ.DR.İSMAİL KARAKUYU DEVLET HASTANESİ, TAVŞANLI DOÇ.DR.MUSTAFA KALEMLİ DEVLET HASTANESİ, GEDİZ DEVLET HASTANESİ, EMET DEVLET HASTANESİ, KÜTAHYA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ, TAVŞANLI AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
c) Teslim tarihi : Siparişler faks, e-posta yada posta yolu ile bildirilecek ve bildirim tarihinden itibaren en geç 10(on) takvim günü içerisinde 3 nüshalı fatura beraberinde teslim edilecektir. Ürünler faturasız teslim alınmayacak, fatura ve irsaliye uyumlu olacaktır. Teslim edilen ürünlerin seri numaraları ve hangi seriden kaç adet teslim edildiği bilgileri ve ihale bilgileri irsaliye/fatura üzerinde bulunacaktır. Faturalar teslimatı yapanlarca elden hastane depo sorumlularına teslim edilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacak ve kabul edilmeyecektir. Teslimat, muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır.(Acil ihtiyaç durumları hariç ). Komisyonca yapılan muayenede ürünün bir kısmının yada tamamının hasarlı olduğunun tespiti halinde düzenlenen tutanakla birlikte firmaya faks ile bildirim yapılacak, bildirimden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde yüklenici firma kusurlu ürünü tamamlayacaktır. Yasal süre içerisinde tamamlanmayan idarece emanete alınmış ürünler iade edilecektir. Aksi hallerde doğacak sorumluluk satıcı firmaya aittir. -Malzemelerin ambalaj kutuları düzgün, sağlam, istiflenmeye uygun kapalı kutularda aynı ebatlarda olacaktır. Ambalaj üzerinde ; Malzemenin adı, Firmanın Adı, Ruhsat tarihi ve izin numarası, İmal tarihi, seri numarası, lot numarası, Birden fazla ise adedi son kullanma tarihi, İthal malzeme ise ithalatçı adı, izin ve ruhsat numarası bulunacaktır. Ambalaj üzerinde sonradan yapıştırma etiket kabul edilmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü-Saray Mah. F.S.M. Bul. No:40 Merkez /KÜTAHYA (Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi )
b) Tarihi ve saati : 03.01.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- İstekliler, teklif edilen ürünlere ait 1 adet değerlendirme ve 1 adet şahit numuneyi ihale saatinden önce satınalma birimine teslim edeceklerdir. (DETERJAN MATİK (ÇAMAŞIR) ve AĞIR KİR VE KAN SÖKÜCÜ için azaltılmış (1 kg vb.) numune verilebilir.)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü-Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü-Saray Mah. F.S.M. Bul. No:40 Merkez /KÜTAHYA (Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DETERJAN MATİK (ÇAMAŞIR) 1.840 kilogram
ENFEKTE ÇAMAŞIR TORBASI (SUDA ERİYEN ) 1.960 adet
KÖPÜK FORMUNDA SIVI EL SABUNU 1 L LİK 2.352 adet
LAVABO AÇICI TOZ 70 G LIK 3.750 adet
AĞIR KİR VE KAN SÖKÜCÜ 320 litre
KAĞIT HAVLU SENSORLÜ MAKİNE İÇİN ( 21 cm ) 21.054 adet
KAĞIT HAVLU ( Z KATLI ) 4.350 paket
KAĞIT HAVLU ( NORMAL RULO ) 1.896 rulo
TUVALET KAĞIDI ( NORMAL KÜÇÜK BOY ) 28.392 rulo
TUVALET KAĞIDI (MİNİ JUMBO) 29.670 rulo
TUVALET KAĞIDI ( İÇTEN ÇEKMELİ) 1.836 adet
MOP BEZİ 50 CM 2.500 adet
MOP BEZİ 60 CM 445 adet
MOP BEZİ 80 CM 2.170 adet
ISLAK PASPAS (İPLİK) 6.660 adet
BULAŞIK SÜNGERİ 1.560 adet
ELDİVEN POŞET 960 paket
MİKROFİBERLİ TEMİZLİK BEZİ 15.450 adet
TIBBİ ATIK POŞETİ 55 x 60 KIRMIZI 2.770 rulo
TIBBİ ATIK POŞETİ 80 x 110 KIRMIZI 3.590 rulo
ÇÖP POŞETİ 55 x 60 MAVİ 10.760 rulo
ÇÖP POŞETİ 55 x 60 SİYAH 2.220 rulo
ÇÖP POŞETİ 65 x 80 SİYAH 3.900 rulo
ÇÖP POŞETİ 75 x 90 SİYAH 2.700 rulo
ÇÖP POŞETİ 75 x 90 MAVİ 6.980 rulo
ÇÖP POŞETİ 80 x 110 JUMBO MAVİ 9.200 rulo
ÇÖP POŞETİ 80 x 110 JUMBO SİYAH 24.350 rulo
ÇÖP POŞETİ DÖKME 80 x 110 18.750 kilogram
KİLİTLİ İLAÇ POŞETİ 6x7 cm 136.500 adet
KİLİTLİ İLAÇ POŞETİ 10x15 cm 40.000 adet
KİLİTLİ İLAÇ POŞETİ 23x36 cm 17.000 adet
PLASTİK BARDAK 101.300 adet
WC TASI 410 adet
ÇEKPAS METAL 55 cm (SAPLI) TEK LASTİKLİ 255 adet
LAVABO POMPASI BÜYÜK 145 adet
FIRÇA SAPI 450 adet
LAVABO KOKU GİDERİCİ TABLET ( KOKULU) 140 paket
SIVI KREM 918 adet
PEÇETE (100LÜ) 1.664 paket
TERMAL KAĞIT 56x30 1.100 rulo
A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 8.550 top
A5 FOTOKOPİ KAĞIDI 410 top
PLASTİK TELLİ DOSYA 14.550 adet
PLASTİK POŞET DOSYA (100LÜ) 1.400 paket
PLASTİK GENİŞ KLASÖR ( MAVİ) 12.225 adet
KARTON GENİŞ KLASÖR 1.825 adet
BARKOD ETİKETİ 25 X 60 (1000 Lİ) 7.570 rulo
MAKAS 25 CM 720 adet
PİL (AAA ) 3.270 adet
PİL (AA ) 2.620 adet
PİL (AA) ŞARJ EDİLEBİLİR 190 adet
DAVA DOSYASI 400 adet