• İhale No
    2011/32471
  • İhale Adı
    Temizlik ve Mefruşat Malzemesi Alımı (16 kalem)
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK VE MEFRUŞAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi

Temizlik ve Mefruşat Malzemesi Alımı (16 kalem)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/32471
1-İdarenin
a) Adresi: BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası:2842352729 - 2842353889
c) Elektronik Posta Adresi:donersermaye@trakya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Trakya Üniversitesi Hastanesi Merkez Deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri:İhaleye edilen mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 365 (üçyüzaltmışbeş) gün içerisinde; hastanenin ihtiyaçları ve stoklama durumu göz önüne alınarak,hastane satınalma müdürlüğünün bildireceği miktar ve zamanda hastane merkez deposuna teslim edilecektir. Malzeme ihtiyaçları acil ve rutin sipariş kodu ile yükleniciye bildirilecektir.Acil kodlu siparişlerin teslim süresi 48 (kırksekiz) saat,rutin kodlu siparişlerin teslim süresi 15 (onbeş) gündür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE
b) Tarihi ve saati:04.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


-1.-2.-3.-4.-5.-6.-7.-8.-9.-10.-11.-12. ve 16. kalemler  için teklif veren firmalar İSO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



-1.-2.-3.-4.-5. ve 6. kalemler için teklif veren firmalar İSO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi Belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



-1.-2.-3.-4.-5. ve 6. kalemler için teklif veren firmalar OHSAS 18001:2007 işçi Sağlığı  ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi Belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



-1. kalem için teklif veren firmalar TSE TS 5155 belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir



-2.-3. ve 6. kalemler için teklif veren firmalar TSEK Kalite Uygunluk Belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



-4. kalem için TSE TS 13274 belgelerinin aslını veya noter onaylı suretini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


-1.-2.-3.-4.-5. ve 6. kalemler için teklif veren firmalar ;Sağlık Bakanlığı Bildirim Kayıt Belgeleri'nin ,üretim yerine ait GSM (Gayri Sıhhi Müessese) Ruhsatlarının, Analiz Sertifikaları'nın ve Ürün Güvenlik Bilgi Formları'nın asıllarını veya noter onaylı suretlerini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


-1.-2.-3.-4.-5.- 6.-13. ve 16. kalemler için  teklif veren istekliler teklif ettikleri ürünlere ait numuneleri teklif zarfları ile birlikte teslim edeceklerdir.



-Numuneler ilgili bölümler tarafından teknik şartnamelerinde belirtildikleri şekilde değerlendirilip karar verilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede benzer iş olarak Kamu Kurum ve Kuruluşu veya Özel Sektöre yapılan " Temizlik Malzemesi veya Mefruşat Malzemesi" teminleri kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.Ü. Döner Sermaye Saymanlığı'nın T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesi'nin TR290001000097320802915003 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

-Üzerine ihale kalan firmalar mal teslimlerinde kestikleri faturaların üzerine ihale kayıt numaralarını belirteceklerdir.

-Teslim edilecek olan malzemelerin miatları teknik şartnamelerinde belitildiği şekilde olacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AZ KÖPÜRTEN AĞIRTICILI ANA YIKAMA MADDESİ 5000,00 kg
ENZİMLİ ÖN YIKAMA VE BASTIRMA MADDESİ 3500,00 kg
AĞIR KİR VE YAĞ SÖKÜCÜ ALKALİ YIKAMA MADDESİ 4000,00 kg
ÇAMAŞIR YUMUŞATACI 3000,00 kg
OKSİJENLİ TOZ AĞIRTICI 4000,00 kg
KLORLU ORGANİK AĞIRTICI 2000,00 kg
180x260CM DİKDÖRTGEN DELİKLİ KOMPRES 500,00 adet
170X170CM KOMPRES 3000,00 adet
175X175CM ÇİFT KATLI KOMPRES 500,00 adet
50X70 YASTIK KILIFI ŞEKLİNDE KOMPRES 500,00 adet
ÇİFT KAT KETEN BOX ÖNLÜĞÜ 2500,00 adet
180X260 KOMPRES 1000,00 adet
NEVRESİM TAKIMI 1700,00 adet
PVC YATAK KORUYUCU 500,00 adet
SUDA ERİYEN ENFEKTE ÇAMAŞIR TORBASI 2500,00 adet
YEŞİL KETEN KUMAŞ 5000,00 metre