• İhale No
    2017/95210
  • İhale Adı
    TEMİZLİK VE SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2017 10:30
  • İdare
    İZMİR HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    07 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TEMİZLİK VE SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerinde kullanılmak üzere temizlik ve sarf malzemesi alım işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/95210
1-İdarenin
a) Adresi : Poligon Mah. 123/11 Sokak . KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322483310 - 2324020143
c) Elektronik Posta Adresi : satin.alma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 40 Kalem Muhtelif Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü Urla Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde ürünler teslim edilecektir. Teslimatlar, mesai günleri ( 09:00 -16:00) saatleri arasında depo sorumluları eşliğinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü Poligon Mahallesi 123/11 Sk. Karabağlar/İzmir
b) Tarihi ve saati : 28.03.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1. ve 3. Kalemler için TSEK/TSE belgeleri ve ÇED raporu veya GSM Belgesi 

6. Kalem için TS-EN-ISO-9001-2000 Kalite Yönetim Sistemine sahip tesislerde üretiltiğine dair belge


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli, İzmir Konak Mal Müdürlüğü yada Halk Bankası Basmane Şubesi TR510001200973300005000045 hesaba yatırıldıktan sonra, ihale dökümanı İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler Şubesi Satınalma Biriminden teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇAMAŞIR SUYU 5 KG'LIK BİDONLARDA 10.000 litre
SIVI EL SABUNU 5 KG'LIK BİDONLARDA 2.000 litre
MİNERALLİ SIVI OVMA MADDESİ (5 KG'LIK BİDONLARDA) 4.000 litre
KİREÇ ÇÖZÜCÜ (5 KG'LIK BİDONLARDA) 8.000 kilogram
BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI (NÖBET EKİPLERİ) 250 kilogram
BULAŞIK MAKİNASI TUZU (NÖBET EKİPLERİ+ HIF) 200 kilogram
BULAŞIK MAKİNASI PARLATICI (NÖBET EKİPLERİ) 60 kilogram
TUVALET KAĞIDI 100.000 rulo
KAĞIT HAVLU 10.000 rulo
FOTOSELLİ RULO HAVLU KAĞIT (HAVLUMATİKLER İÇİN 20 CM ENİNDE) 30.000 rulo
SENSÖRLÜ KAĞIT HAVLU MAKİNESİ 200 adet
FOTOSELLİ RULO HAVLU KAĞIT (HAVLUMATİKLER İÇİN 22 CM ENİNDE 1.200 rulo
MOP PASPAS (80'LİK) MAVİ 2.000 adet
PASPAS SAPI VE APARATI MOP İÇİN (80'LİK) 300 adet
MOP PASPAS (50'LİK) BEYAZ 3.500 adet
PASPAS SAPI VE APARATI MOP İÇİN (50'LİK) 500 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS 1.000 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS SAPI VE APARATI 250 adet
ARABA YIKAMA FIRÇASI SAPLI 600 adet
PASPAS ARABASI ( ÇİFT KOVALI DÖNER PRESLİ TEMİZLİK SETİ) 250 adet
PASPAS ARABASI SIKMA APARATI 200 adet
VİLEDA SETİ(EV TİPİ) 15 adet
VİLEDA UCU(EV TİPİ) 50 adet
ÇÖP KOVASI KÜÇÜK MADENİ (BÜRO TİPİ) 500 adet
ÇÖP KOVASI ( PEDALLI KAPAKLI ORTA BOY) 400 adet
ÇÖP KOVASI (PEDALLI KAPAKLI BÜYÜK BOY) 200 adet
FARAŞ TAKIMI 250 adet
ÇEK PAS (ORTA BOY) TAKIMI 500 adet
BULAŞIK DETERJANI 5 KG'LIK BİDONLARDA 1.200 litre
BULAŞIK SÜNGERİ (ORTA BOY) 500 adet
TABAN-ÇALI SÜPÜRGESİ (SAPLI) 20 adet
TIBBI ATIK POŞETİ (75*90 cm) 500 adet
TIBBI ATIK POŞETİ (80*110 cm) 500 adet
ÇÖP POŞETİ (JUMBO BOY 80*110 KALIN+ÇOK SAĞLAM) 100.000 adet
ÇÖP POŞETİ (ORTA BOY 55*60) 100.000 adet
ÇÖP POŞETİ ( ORTA BOY 75*90) 100.000 adet
İŞ ELDİVENİ 250 adet
SERT SULARDA ETKİLİ ENDÜSTRİYEL BULAŞIK MAKİNASI DURULAMA VE PARLATICISI 500 kilogram
SERT SULARDA ETKİLİ ENDÜSTRİYEL BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI 500 kilogram
YAĞ ÇÖZ 500 kilogram