-
-
İhale Adı
TEMİZLİK, VERİ GİRİŞİ PERSONELİ, SİLAHSIZ KORUMA VE GÜVENLİK, YEMEK PİŞİRME HİZMETİ ALINACAKTIR
-
Sektör
Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
-
-
-
İhale Tarihi
07 Şubat 2013 10:30
-
İdare
GÜMÜŞHANE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
-
-
-
Yayın Tarihi
16 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK, VERİ GİRİŞİ PERSONELİ, SİLAHSIZ KORUMA VE GÜVENLİK, YEMEK PİŞİRME HİZMETİ ALINACAKTIR
Gü müş ha ne İli K a mu H a st a neleri B irliğ i Genel Se kre t er liğ i
Şiran Devlet Hastanesi 9 Kişi İle Malzeme Hariç Genel Temizlik, 6 Kişi İle Veri Girişi Personeli, 4 Kişi İle Silahsız Koruma Ve Güvenlik, Malzeme Dahil Yemek Pişirme Ve Sonrası hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/198
1-İda re nin
a) Adresi : Hasanbey Mahallesi Daltaban Semti Merkez/Gümüşhane
b) Telefon ve faks numarası : 4562131556 - 4562134346
c) Elektronik Posta Adresi : gumushanesatinalma@outlook.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği / Hasanbey
Mah. Daltaban Semti Merkez /Gümüşhane
b) Tarihi ve saati : 07.02.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
3.Kısım Koruma Ve Güvenlik Hizmeti Alımı İçin İhale Tarihi İtibari İle Geçerliliğini Yitirmemiş Özel Güvenlik
Şirketi Faaliyet İzin Belgesinin Aslı Veya Noter Tasdikli Sureti Teklif Dosyasında Sunulacaktır.
4.Kısım Malzeme Dâhil Yemek Pişirme ve Sonrası İşleri İçin İstekliler İhale Tarihi İtibariyle Geçerliğini Yitirmemiş Gıda Üretim İzin Belgesinin Aslını Veya Noter Tasdikli Suretini Teklif Zarflarında Vermeleri Zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.1. Kısım 9 Kişi İle Malzeme Hariç GenelTemizlik Hizmeti İçin: Kamu Veya Özel Kuruluşlarda Yapılan
Her Türlü Personel Çalıştırılması İşleri kabul Edilecektir.
2. Kısım 6 Kişi İle Veri Girişi Personeli Hizmeti İçin: Kamu Veya Özel Kuruluşlarda Yapılan Her Türlü
Personel Çalıştırılması İşleri Kabul Edilecektir
3. Kısım 4 Kişi İle Silahsız Koruma ve Güvenlik Hizmeti Alımı İçin: Kamu Veya Özel Sektörde
Gerçekleştirilen Her Türlü Koruma Ve Güvenlik Hizmet İşleri Kabul Edilecektir.
4. Kısım Malzeme Dâhil Yemek Pişirme, İşleri Hizmeti İçin:Kamu Veya Özel Sektörde Yapılan Malzemeli
Veya Malzemesiz Yemek Pişirme Dağıtım Ve Sonrası Hizmetler İşi Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümüşhane İli Kamu
Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği / Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası A.Ş. Gümüşhane Şubesindeki TR660001200938100005000080 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümüşhane İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi / Hasanbey Mah. Daltaban Semti Merkez /Gümüşhane adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Kişi Sayısı |
Süre |
Birim |
9 Kişi İle Genel Temizlik Hizmet Alımı (Asgari Ücret Üzerinden) |
9,00 |
10,000 |
Ay |
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri Çalışma Ücreti (Asgari Ücret Üzerinden) |
|
40,500 |
Gün |
Teknik Şartnamede Ayrıntısı İlaçlama İşi |
|
10,000 |
Ay |