• İhale No
    2013/66967
  • İhale Adı
    TIBB CİHAZ SATIN ALINCAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Haziran 2013 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBB CİHAZ SATIN ALINCAKTIR
HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

36 Kalem Tıbbi Cihaz Toplu Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/66967
1-İdarenin
a) Adresi:Odabaşı Beldesi Eski SSK Hastanesi HATAY MERKEZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262290000 - 3262274435
c) Elektronik Posta Adresi:malihizmetler@hataykhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ, İSKENDERUN DEVLET HASTANESİ, HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ, DÖRTYOL DEVLET HASTANESİ, REYHANLI DEVLET HASTANESİ, SAMANDAĞ DEVLET HASTANESİ, ALTINÖZÜ DEVLET HASTANESİ, ERZİN DEVLET HASTANESİ, HATAY A.D.S.M., İSKENDERUN A.D.S.M., KIRIKHAN A.D.S.M., DÖRTYOL A.D.S.M.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (KIRKBEŞ) gün içerisinde cihazlar çalışır vaziyette teslim edilecektir.Teslimatlar cihaz dağılım tablosundaki miktarlar ve kurumlar dikkate alınarak teslim edilecektir. Cihazların teslim aşamasında Genel Sekreterliğe başvuruda bulunulacak ve cihazların Genel Sekreterlik koordinasyonunda kurulumu/teslimatları gerçekleştirilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hatay Antakya Devlet Hastanesi Toplantı Salonu-Altınçay Mh.M.Kafadar Cd.No:53 Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati:27.06.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) sistemde kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri muayene kabul aşamasında sunacaklardır. Ayrıca istekli ürünün tedarikçi firmasının bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydı muayene komisyonuna ibraz edecektir.
b) İstekliler Uhdelerinde kalan kalemlerle ilgili HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) Sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

a) Teklif edilen ürünler en az 2(İki) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir. Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır.
b) Yetkili satıcı firma ile distribütör firma veya üretici firma yedek parçaların ve varsa cihazla beraber kullanılması gerekli olan ömürlü parçaların (Listede kullanım ömrü belirtilecektir) 10 (On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.
 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Katalog: Teknik şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu Türkçe katalog teklif ile birlikte sunulacaktır.
b) İstekliler ihale dökümanı içerisinde verilen Ürün-Marka UBB Menşei formunu eksiksiz doldurarak verecektir.
c) Teknik şartnameye cevap yazısı: İstekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.
 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kuruluşlarına ve sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine teşhis veya tedavi amaçlı tıbbi cihaz satmış olmak.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Merkezi Satınalma Birimi, Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi İban TR070001000306628674165001no'lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye verilmek üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecek ve ihale dokümanı merkezi satınalma birimince satılabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkezi Satınalma Birimi (Hatay Antakya Devlet Hastanesi 5. Kat)-Altınçay Mh.M.Kafadar Cd.No:53 Antakya/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Otorefkerato-Tonometre 2 ADET
Defibrilator Cihazı 5 ADET
Otomatik Yıkama Cihazı (Endoskopi İçin) 1 ADET
Argon Entegre Edilmiş Koter Cihazı 1 ADET
Eforlu EKG 2 ADET
Yüksek Frekanslı Dril Motoru 1 ADET
Dermatom Cihazı 1 ADET
Video Bronkoskopi Cihazı 1 ADET
EKG Cihazı 5 ADET
Yüksek Frekans (HFO) Ventilatör Chz 1 ADET
Mobil Bebek Isıtıcı 1 ADET
Radyan Isıtıcılı Yatak 3 ADET
Monitör Cihazı (Yenidoğan Yoğ.Bak) 3 ADET
Yenidoğan Ventilatör 4 ADET
EEG Cihazı 2 ADET
Artroskopi Cihazı 1 ADET
Ameliyat Göz Mikroskobu 1 ADET
Konvansiyonel Röntgen Cihazı 2 ADET
Ameliyat Masası 2 ADET
Ameliyat Tavan lambası 1 ADET
Jinekolojik Muayene Masası 2 ADET
NST Cihazı 3 ADET
CR Sistemi 3 ADET
Diş Üniti 10 ADET
RVG Cihazı 1 ADET
Mobil Periapikal Röntgen Cihazı 3 ADET
Aeratör Başlığı 15 ADET
Mikromotor 15 ADET
Kavitron Cihazı 5 ADET
Piyasemen 15 ADET
Anguldurva 15 ADET
Mobil Diş Üniti 1 ADET
Endomotor 3 ADET
Amalgamatör 2 ADET
Küvöz Cihazı 3 ADET
Dijital Panoramik Röntgen Cihazı 1 ADET