• İhale No
    2011/155093
  • İhale Adı
    TIBBİ ALET VE SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ekim 2011 10:00
  • İdare
    İzmir Eğitim Diş Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    05 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ ALET VE SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir Eğ it i m D iş H a st a nesi
Diş Hekimliği Alet Ve Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/155093
1-İda re nin
a) Adresi : Sümer Mahallesı 451 Sokak 35260 Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418181 - 2324893548
c) Elektronik Posta Adresi : egitimdis@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Eğitim Diş Hastanesi
c) Teslim tarihi : 4,5,10,12,15,16. Kalemlerin 2.Partileri 2011 Aralık ayının ilk haftasında teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Sümer Mahallesi 451 Sokak Konak
/İzmir
b) Tarihi ve saati : 28.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.Teklif edilen Tıbbi cihaz/Cihazların-ürün/ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda , üreticinin/İthalatcının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Fosfor Plak Tarayıcı Sistemi en az 2(iki) yıl garantili olacak, garanti süresince bakım onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Sistem, arıza bildiriminden itibaren 2(iki) gün içinde çalıştırılacaktır.
Sistemin, garanti bitiminden sonra en az 10(On) yıl süre ile ücret karşılığında yedek parça sağlayacaktır. T eklif veren istekli sistemde, garanti sonu değiştirilmesi muhtemel yedek parçaların katolog no'larını ve isimlerini belirterek, garanti sonu 5(beş) yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz cinsinden gösteren yazılı belge vereceklerdir. Kullanılacak, Herbir boyuttaki fosforplak, plastik hijenik kılıf ve temizleme mendillerinin fiyatları ayrıca belirtilecektir.İstekli sisteminin kullanımı ile ilgili idarenin belirleyeceği sayıda personele, yeteri süre ücretsiz eğitim verecektir. Gerekli her türlü programların lisansları süresiz olarak kuruma verilecektir
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri (13,18.Kalem) malzemelerin; katalog sayfası fotoğraflarında ürünü işaretleyip, teklif ettikleri markayı imza ve kaşe ile belirterek, teklifle birlikte vereceklerdir.Teklif edilen malzemelerin, teknik şartnamede belirtilen özelliklere sahip ve halen üretimde olduğu üretici firmanın orijinal kataloğunda belirtilmiş olmalı ve bu hususlar yazılı olarak belgelenmelidir. Hastane gerek gördüğü takidirde, bu malzemelerin performansı hastane işlemlerini karşılayıp karşılayamayacağıyla ilgili gerek gördüğü süre kadar demonstrasyon isteyebilecektir. Diğer Malzemelerin numuneleri ihale esnasında verilecek ve gerek görüldüğü taktirde klinikte denendikten sonra alınacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Eğitim Diş Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi Sümer Mahallesi 451
Sokak Konak/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Alveogly 50,000 Kutu
Bistürü Ucu 10000,000 Adet
Kalsiyum Hidroksit Patı 100,000 Kutu
Eldiven Steril 25000,000 Çift
Hasta Önlüğü 1000,000 Rulo
Kompomer Dolgu 50,000 Kutu
Ni-Ti Döner Eğe 300,000 Kutu
Protaper Paper Point 200,000 Kutu
Sıcak Akril Takım 300,000 Takım
Ünit Örtüsü 1000,000 Rulo
Tuvalet Kağıdı Dispanseri için Rulo Kağıt 350,000 Rulo
Havlu Dispanseri için Rulo Kağıt 1000,000 Rulo
Amalgamatör 8,000 Adet
Cerrahi İplik(Emilebilir) 150,000 Kutu
Hekim Önlüğü 1000,000 Adet
Kompozit Dolgu 1000,000 Adet
Computed Radyografi Kaseti 4,000 Adet
Fosfor Plak Tarayıcı Sistemi 3,000 Takım
Flor Verniği 100,000 Tüp