• İhale No
    2011/147162
  • İhale Adı
    TIBBİ ALETLER SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    ORDU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ ALETLER SATIN ALINACAKTIR
O rdu Üniv er sit es i İda ri Ve M a li İşler Da ire B a şka nl ığ ı
Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi İçin El Aletleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/147162
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Ordu Merkez Ordu
b) Telefon ve faks numarası : 4522347098 - 4522349302
c) Elektronik Posta Adresi : imidb@odu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Üniversitesi Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
Dekanlığı Güzelyalı Mh.52100 Merkez Ordu
c) Teslim tarihi : İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür. İhale üzerine bırakılan yüklenici/veya yükleniciler tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren en geç 3 (üç) iş günü içerisinde sözleşme konusu mal/malların teslim tarihi ve saatini belirten iş programı idareye teslim edilecektir. Yüklenici iş programını sadece ihale ile ilgili birimin adresi veya faksına ulaştırmak ve idareden iş programı hususunda teyit almak zorundadır. Teslim tarihinin idare tarafından onaylanması Muayene ve Kabul Komisyonunun toplanması ve teslim alma işlemlerinin başlanması için büyük önem arzettiğinden idare tarafından onaylanmayan veya sözleşmenin imzalanmasından itibaren yukarıda belirtilen tarihlerde bildirimi yapılmayan teslimatlar hiçbir biçimde kabul edilmeyecek ve sözkonusu mallardan idare sorumlu olmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İhale Toplantı Salonu (Cumhuriyet
Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ Ordu)
b) Tarihi ve saati : 10.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu
meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler tekliflerine TC. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı`ndan alınmış ve ihale tarihi itibarıyla geçerlilik süresini doldurmamış "Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi" ekleyeceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a-) Teklif edilen tıbbi cihazın üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. b-) Tıbbi Cihazlar "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkot) numarası ve marka adı teklif dosyasında bulunacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler tekliflerine ihale dokümanının bir parçası olan teknik şartnameye cevaplarını içeren "Teknik Şartnameye Cevap Dokümanını" ekleyeceklerdir. Teknik Şartnameye Cevap Dokümanında istekliler tarafından teknik şartnameye ilişkin tüm maddeler tek tek cevaplanmalıdır. "Evet" "Kabul Ediyorum" "Uygundur" gibi malın içeriğini tarif etmekten uzak ve açıklayıcı bilgi içermeyen cevaplar kesinlikle kabul edilmeyecek ve isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü (Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ ORDU) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 40 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı T.C Vakıfbank Ordu Merkez Şubesi TR150001500158007294286376 IBAN Numaralı Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İhale Toplantı Salonu (Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ Ordu) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
11 Ekim 2011


TIBBİ ALETLER SATIN ALINACAKTIR
Ordu Üniversitesi İdari Ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Tıbbi Aletler Satın Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/147162
1- İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Yerleskesi Rektörlük Binası 52200 b) Telefon ve faks numarası : 4522347098 - 4522349302
c) Elektronik posta adresi : imidb@odu.edu.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 26.09.2011 - 1940
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : ORDU YORUM GAZETESİ - 26.09.2011
3- İha le İpta l Ta rihi : 07.10.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
10.10.2011 Tarihi saat: 14:00'da yapılması planlanan Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi İçin El Aletleri Alımı işine ilişkin ihale, doküman alan istekli firmanın uyarısı, idare tarafından yeterliliğe ilişkin belgeler kısmında istenen bir adet belgenin yeterlilik kriteri olarak belirlenmesinin mevzuata uygun olmadığının tespit edilmesi ve mevzuata aykırı işlemin düzeltici işlemle giderilemeyecek olması sebebiyle iptal edilmiştir.