• İhale No
    2019/554061
  • İhale Adı
    Tıbbi Aromatik Bitkiler Araştırma Laboratuvarları İçin Cihaz
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2019 10:30
  • İdare
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ

Tıbbi Aromatik Bitkiler Araştırma Laboratuvarları İçin Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/554061
1-İdarenin
a) Adresi : Artvin Çoruh Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanliği Seyitler Yerleşkesi 08000 ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662151000 - 4662151029
c) Elektronik Posta Adresi : imi@artvin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 kısımda toplam 43 adet Tıbbi Aromatik Bitkiler Laboratuvarları için cihaz alımı yapılacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1-2-3 ve 4. kısım cihazlar için Artvin Çoruh Üniversitesi Seyitler Yerleşkesi, Merkez-ARTVİN
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihi olarak kabul edilecektir. Tüm kısımlarda teslimat süresi 10 (on) takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Artvin Çoruh Üniversitesi Seyitler Yerleşkesi, Rektörlük Binası İhale Salonu Kat:1 Seyitler Köyü, Merkez-ARTVİN
b) Tarihi ve saati : 28.11.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekli 1-2 ve 3.kısımlar için 2 yıl garanti vermeyi, garanti süresinin bitiminden itibaren ise en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığı yedek parça, bakım, onarım ve servis desteği sağlamayı taaahüt etmelidir.

İstekli 1-2 ve 3.kısımlar için cihazların idarece gösterilen yerde çalışır vaziyette kurulumunun yapılacağını ve cihazlarla ilgili uzman personel tarafından eğitim verileceğini taahhüt etmelidir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli 1-2 ve 3.kısımlar için teknik şartnameye madde madde cevap vermelidir ve ilgili ürüne ait bilgileri içeren orjinal kataloğu teklif dosyasında sunmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1.Kısım: Mikrodalga Çözücüsüz Ekstraksiyon Sistemi Alımı 1 adet
2.Kısım: Yağ Ekstraksiyon Sistemi Alımı 1 adet
3.Kısım: Su Potansiyeli Ölçüm Cihazı (Basınç Odası Metotlu) Alımı 1 adet
4.Kısım: Katlanabilir Canlı Yakalama Kapanı Alımı 40 adet