• İhale No
    2011/115997
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ ALIMI YAPILACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Şa nlı urf a Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
7 Kalem Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/115997
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Mh. Hastane Cd. 4 63000 Şanlıurfa Merkez Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143124818 - 4143126001
c) Elektronik Posta Adresi : sanliurfa.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambarları
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 gün içerisinde cihazların tamamı teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ana Binası 212 Nolu Oda
(Doktor Odası)
b) Tarihi ve saati : 13.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1)T.C. Sağlık Bakanlığının 2008/36 numaralı Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri Konulu genelgesi gereği; İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi aranacaktır. Ayrıca piyasaya Tıbbi Cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TITUBB´da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB kayıtlarını (T.C.Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB kayıtları ile birlikte İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır. İhale Komisyon Başkanlığı istekli ve ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden onaylı olup olmadığının teyidini yapacaklarıdır.
Herhangi bir ürünün ya da cihazın Tıbbi Cihazlar Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına üretim/kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Yönetmelikler kapsamında belgelendirilerek üretilen tıbbi cihazları için TITUBB´a kayıt/bildirim başvurusu yapılmaktadır. Eğer ürün üreticisi tarafından yönetmelikler kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB´a kayıt/bildirim işlemi yapılmayacaktır. Satınalma işlemlerinde, Yönetmelikler kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin/ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili beyan esas alınarak işlemeler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranamayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge/kayıtlar mevcut ise ve idare bu ürünlerin Yönetmelikler kapsamında girip girmediği konusunda tereddüde düşer ise durum ilgili belgeler ile Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğüne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.
2) Teklif edilen ürün Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği kapsamında değilse; İsteklilerce TITUBB sistemine kaydı olmayan ürün/ürünler için üretici/ithalatçı beyanı yeterli olup bu durumda istekliler teklif ettikleri ürün/ürünlere ait CE işaretine ilişkin belgeleri İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaklardır. Alımı yapılacak yurt içinde üretilen veya yurt dışından gelen tüm cihazların üzerinde CE işareti bulunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Gutta percha kesme cihazı, laboratuar mikromotoru, taşınabilir (mobil ) periapikal röntgen cihaz, dijital fosfor plak görüntüleme cihazı, periapikal röntgen cihazı ve Mobil(çanta) ünit için satıcı firma tarafından en az
2 (iki),Dijital panoramik röntgen cihazı için ise satıcı tarafından en 5 (beş) yıl parça dahil,imalat ve işçilik hatalarına karşılık ücretsiz tam bakım ve onarım garantisi vermelidir.Tedarikçi firma garanti süresince
bakım,onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep etmeyecektir.Telefon,fax ya da yazılı olarak arıza bildiriminden sonra en fazla 48 saat içinde cihaza yerinde müdahele edilecek ve en geç 10 gün içerisinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştıracaklardır.
2. Arızalı geçen süre garanti süreinden sayılmayacak ve belirlenen süre aşılması halinde sözleşmedeki
hükümler uygulanacaktır.
3. Garanti süresi içerisinde 6 (altı) ay da bir olmak üzere cihazın periyodik bakımı kurumun çağırmasına gerek
kalmaksızın tedarikçi firma tarafından ücretsiz olarak yapılacak ve yapılan iş ve işlemler ile ilgili belge düzenlenerek kuruma verilecektir.
4. Garanti süresi içerisinde yıl da bir kez olmak üzere cihazın kalibrasyonu ücretsiz yapılacaktır.
5. Üretici ve satıcı firma garanti garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça ve servis sağlamalıdır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)Teklif edilecek cihazlara ait her türlü kataloğ, tanıtıcı broşür ve belge ihale dosyasına konlacaktır. b)Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi (Bu belge istekli tarafından doldurulacak olup teknik şartname maddelerine teklif edilen ürünün marka-modeli belirtilerek tek tek cevap verilecektir.)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi (105 nolu oda) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ana Binası Satın Alma Birimi Atatürk Mah. Hastane Cad. Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dijital Panoramik Röntgen Cihazı 2,000 Adet
Gutta Percha Kesme Cihazı 60,000 Adet
Taşınabilir ( Mobil ) Periapikal Rontgen Cihazı 2,000 Adet
Dijital Fosfor Plak Görüntüleme Sistemi 2,000 Adet
Periapikal Rontgen Cihazı 3,000 Adet
Mobil ( Çanta ) Ünit 1,000 Adet
Laboratuar Mikromotoru 5,000 Adet
19 Ağustos 2011




TIBBİ CİHAZ ALIMI YAPILACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Şanlıurfa Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi

TIBBİ Cihaz Alımı Yapılacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/115997
1- İda re nin
a) Adresi : Atatürk Mh. Hastane Cd. 4 63000
b) Telefon ve faks numarası : 4143124818 - 4143126001
c) Elektronik posta adresi : sanliurfa.adsm@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 12.08.2011 - 1912
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu İhale Bülteni - 12.08.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Gutta percha kesme cihazı, laboratuar mikromotoru, taşınabilir (mobil ) periapikal röntgen cihaz, dijital fosfor
plak görüntüleme cihazı, periapikal röntgen cihazı ve Mobil(çanta) ünit için satıcı firma tarafından en az 2 (iki),Dijital panoramik röntgen cihazının ccd sensoru için satıcı tarafından en 5 (beş) yıl ve diğer parçaları, imalat ile işçilik hatalarına karşılık ise 2 (iki) yıl ücretsiz tam bakım ve onarım garantisi vermelidir. Tedarikçi firma garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep etmeyecektir. Telefon, fax ya da
yazılı olarak arıza bildiriminden sonra en fazla 48 saat içinde cihaza yerinde müdahale edilecek ve en geç 10 gün


içerisinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştıracaklardır.