• İhale No
    1801135
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    İstisna - Kapsam Dışı
  • İhale Tarihi
    12 Şubat 2019 15:30
  • İdare
    Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    11 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Sıra Marka / Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat Teslim Tarihi
1   RÖNTGEN GÖRÜNTÜLEME SİSTEMLERİ, DİREKT RADYOGRAFİ SİSTEMİ KONVANSİYONEL TABANA MONTE                                                      RÖNTGEN CİHAZI : MARKA:EMS    MODEL:CMP 200 1 ADET      
          Toplam Fiyat :  
               
Teklifin Geçerlilik Süresi  
Ödeme Şekli (Vade) Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.
Nakliye Yükleniciye aittir.
Ambalaj Şekli Yükleniciye aittir.
Sevk Adresi Ertuğrulgazi Mh.Okul Sk.No:4 Yıldırım/BURSA
Diğer İstekler / Şartlar Teklifler 12/02/2019 tarihi , saat 15:30 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER
 DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
Mal Teslim Tarihi  
Not  
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ.

RADYOGRAFİK GÖRÜNTÜLEME, DİREKT RADYOGRAFİ SİSTEMİ KONVANSİYONEL TABANA MONTE PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     2019 yılı , 2 kez periyodik bakımı (HAZİRAN, ARALIK) ve 31.12.2019 tarihine kadar parçasız arıza onarımlarının yapılması işidir.

2.      Bakım ve onarım hizmeti, düzenli koruyucu periyodik bakım ve cihaz testlerini, ayrıca arıza giderimi (onarım) ile gerekiyorsa kurum tarafından firmadan veya piyasadan temin edilen parça ve aksesuar değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

3.      Herhangi bir nedenle kullanım dışı kalıp periyodik bakımı yapılamayan (arıza nedeniyle çalışması durmuş veya İdarenin Tasarrufu ile kullanımı sonlandırılmış vb.) cihazlarla ilgili o döneme ait bakım faturasıyla ücret talep edilemeyecektir.

4.      Arızalı olsun ya da olmasın; sözleşme süresi içinde 2 kez cihazların genel bakımları yapılacaktır.

5.      Sözleşmenin başlamasını takip eden 10 (on) gün içerisinde firma tarafından cihazın incelenmesi, bu inceleme sonucunda sistemin sürekli faal tutulabilmesi, kullanıcı ve hasta güvenliğinin sağlanması amacıyla varsa sorunlar ve alınması gerekli olabilecek tedbirler belirlenecek, hazırlanacak rapor Hastane İdaresine 10 gün içinde sunulacaktır. Bakım Sözleşmesi süreci içinde bu konulardaki sorumluluk yüklenici firmaya ait olacaktır.

6.      Cihaza yıllık % 95 uptime (aktif çalışma) süresi garantisi verilecektir. Arızalı süre %5 downtime süresini geçerse, geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir. Uzatılan bu süre 3 ay ile sınırlıdır. (Cihaz aktif faaliyet süresi 365 gün üzerinden hesaplanır.)

7.      Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyarak yapacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum Biyomedikal Klinik Mühendisine ve Tıbbi Cihaz Birimi sorumlusuna gelineceği yönde bilgi verecektir.

8.      Firmanın Teknik personeli, bakıma ya da arızaya geldiğinde Tıbbi Cihaz Biriminin ve kullanıcı servisin bilgisi dahilinde cihaza müdahale edecektir. Müdahale sonrasında 3 (üç) nüsha bakım- onarım formu (Koruyucu bakım formu / chek - list) düzenleyecek (her cihaz için ayrı form düzenlenecek, cihaza ait künye numarası mutlaka belirtilecektir.), kullanıcı servis ve Tıbbi Cihaz birimi onayı sonrası bir örneği Tıbbi Cihaz birimine bırakılarak aslı ilgili fatura ekinde İdaremize sunacaktır.

9.      Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

10.  Arızalı cihazların yerinde tamir edilmesi gerekmektedir, Cihazın veya modüllerinin firmanın Teknik Servisine gitmesi gerekiyorsa, bu işlem Hastane İdaresinin onayı alındıktan sonra gerçekleşecek olup, tüm nakliye ücretleri ve taşınma sırasında oluşabilecek hasar ve risklerin sorumluluğu firmaya ait olacaktır. Firma arıza tespit sonrası, arızalı malzemeleri teknik servis raporuyla hastaneye bildirecektir. Hastanenin malzemeyi temininden sonra, sözleşmede belirtilen süre içinde bakım onarım firması cihazı hastaneye teslim edecek ve hastane idaresinin temin ettiği yedek parça/parçaları hastane teknik personelleri gözetiminde hastanede ve ücretsiz olarak değiştirecektir. Firma değiştirdiği yedek parça ve aksesuarları Biyomedikal Depo Birimine bırakacaktır.

11.  Sözleşme süresince sistemde meydana gelebilecek her türlü arızanın firma tarafından giderileceği garanti edilecektir.

12.  Her arızadan sonra, firma cihazın validasyonunu yaparak ölçüm sonuçlarını raporlayacaktır.

13.  Metin Kutusu: MuratAYY»W
— l/l1 . İl I I hl	' 1 14 ■ M
 
Periyodik bakımlarda kullanılacak tüm ekipmanlar (Aletler) ve teknik dokümanlar (teknik şemalar) firma tarafından temin edilecektir. Yüklenici Firma arıza ihbarlarının yapılacağı telefon ve faks numaralarını Hastane İdaresine, Tıbbi Cihaz birimine ve Biyomedikal Klinik Mühendisine bildirmek ve bunların güncel kalmasını sağlamakla



 


 

yükümlüdür.

14.  Yüklenici firma, cihazların arızası durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçalan Hastane İdaresine teknik servis bakım belgesiyle bildirecektir. Hastanemiz idaresince yapılacak satın alma sürecinden sonra yüklenici firmadan veya piyasadan temin edilecek arızalı parçalar kurum bildirimi sonrasında belirlenmiş arıza giderilme süreçleri içerisinde değiştirilecek, firma bu konuda herhangi bir ücret talep etmeyecektir. Hastane idaresi tarafından temin edilen parçaların cihaza montesi sırasında doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

15.  Bakım, onarım esnasında gerekli olan sarf niteliğindeki (her türlü filtre, conta,                o ringler, temizleme solüsyonları, bakım kitleri v.b.) malzemeler, firma tarafından karşılanacak ve bunlar için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.

16.  Onarım ve koruyucu Periyodik Bakımların sözleşme süresi içerisinde tarihi ve saati Hastane Tıbbi Cihaz Birimi ve kullanıcı servis ile yapılacak programa göre belirlenecektir. Acil durumlarda, arıza bildirimlerinde gecikmeksizin arızaya müdahale edilecektir.

17: Bakım, onarım sırasında meydana gelebilecek kaza ve hasardan ve bunların önlenmesi için gerekli tedbirlerin alınmasından firma sorumludur.

18.  Bakım ‘ ve onarımlarda, parça değiştirmede cihazda fiziksel ve işlevsel olarak uyumsuzluk olmayacak, cihazın orijinal şekil ve görüntüsü bozulmayacak ya da yapısı değiştirilmeyecektir.

19.  Bakım- onarım sırasında hasta veya diğer personel ayar ve test amacıyla kullanılmayacaktır.

20.  Bakım-onarım esnasında cihazda fonksiyon kaybı olmayacak veya onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.

21.  Cihazın, kullanıcı ve çevre ile ilgili alarm ya da emniyet unsurları İptal edilmeyecektir. Herhangi bir sorunda firma tek sorumludur.

22.  Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç 6 (altı) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde arızayı giderecektir.

23.  Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç l(bir) iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir.

24.  Arızaya müdahale: Cihazlar için Bakım Sözleşmesi yapılacak olan firma, hastane idaresi tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 6 (altı) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda arıza en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde giderilecektir.

25.  Çalışma Günleri ve Saatleri: Arıza halinde ve talep edildiğinde 7 (yedi) gün 24 (yirmi dört) saat hizmet verilecektir.

YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER

1.      İstekli firmanın, teklif verdiği markayı kapsayan, varsa öncelikli olarak TS 12426 standardı "Yetkili Servisler- Tıbbi Cihazlar için Kurallar" kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen TSE Hizmet Yeterlilik ve ISO 9001 belgesi olacak, teklif dosyasında, sunulacaktır.

2.      Cihaz markasına ait yetkili teknik servisinin olmaması veya teklif vermemesi durumunda, istekli firmanın cihaz grubuna ait TSE 13703/T2 standardı “ÖZEL SERVİSLER - TIBBİ CİHAZLAR - KURALLAR” belgesi olacak, teklif dosyasında sunulacaktır.

3.      Firmanın, bakım onarım faaliyetlerini yürütecek olan teknik servis elemanlarının, cihaz türüne ait yeterli teknik eğitimi aldıklarını gösteren eğitim sertifikası olacaktır. Firma bu belgeleri sözleşme aşamasında teklif dosyasında, hastane idaresine sunacaktır.

MuratAYYILDIZ

Teknisyen                                                                                                                                       fy/t'

HiV[)^)

4.      Firmalar teklif verdikleri cihazların, her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın cihaz test prosedürlerine uygun, Türkçe yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMU" (CHEK - LIST) nu, bakım programım ve değişmesi gerekli bakım ki ti içeriğini teklif dosyasında hastane idaresine sunacaktır. KORUYUCU BAKIM FORMU (CHEK - LİST) ve bakım kiti içeriğini hastanenin Biyomedikal Klinik Mühendislik Birimine elden teslim edecektir.

5.      Bakım- onarım sırasında kullanılacak olan tüm ölçüm ve test cihazları kalibre edilmiş olacak, sertifika örnekleri ve cihaz listesi sözleşme imzalandıktan sonra ilk 15 (onbeş) gün içinde hastane idaresine ve Biyomedikal Klinik Mühendislik Birimine elden teslim edilecektir.

6.      Firmalar, teklifleriyle birlikte ilgili cihazların döviz bazında yedek parça listelerini hastane idaresine ve Biyomedikal Klinik Mühendislik Birimine elden teslim edilecektir.

7.      Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi" olacak, teklif dosyasıyla birlikte hastane idaresine ve Biyomedikal Klinik Mühendislik Birimine elden teslim edilecektir.

8.      Firmalar teklifleri ile birlikte, şartnamede adı geçen marka model cihaza ait Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınmış iş bitirme/deneyim belgeleri ve referanslarını hastane idaresine elden teslim edecektir.

9.      Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personelinin isim, unvan ve eğitim durumlarım gösterir firma tarafından onaylı listeyi teklif dosyasında hastane idaresine teslim edilecektir. Sözleşme imzalandıktan sonra personel listesi Biyomedikal Klinik Mühendislik birimine elden teslim edilecektir.

v 10. Sözleşme süresi içinde, firmanın bakım ve onarım için görevlendireceği personelde değişiklik olduğunda, bakımı ve onarımı yapacak yeni personelin eğitim durumunu gösterir firma onaylı belge bakım tarihinden 3 (üç) gün önce Biyomedikal Klinik Mühendislik Birimine elden teslim edilecektir.

 

 

 

 

 


Metin Kutusu: Murat AYYILDIZ

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim