• İhale No
    1528453
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz Bakım Onarımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2018 17:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI ti Sağlık Müdürlüğü

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/71713619                                                                                                                                            23/01/2018

KONU:6 KALEM TIBBİ CİHAZ PERİYODİK BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI

SAYIN:                                                            

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalına komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-        Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-        Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-        Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-        İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-        Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-        Malzeme bedelleri , malzemenin teslimine müteakip İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimi ve Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-        Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-        Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.

9-        Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-     Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-TL sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir.

11-     BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 25/01/2018 TARİHİNDE SAAT 17:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.

12-     Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

13-     Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü Inıkikİ ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

14-     Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satma! ma Komisyon Başkanlığına 6 KALEM TIBBİ CİHAZ PERİYODİK BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmişsayılacaktır.

jMjpE

İdari ve Matfîşl. Müd. Yard.

s.n.

MALZEME ADI

Miktarı

Birimi

Birim Fİyat

TOPLAM FİYAT

i

HAMİLTON MARKA VENTİLASYON CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM (3 ADET)

12

AY

 

 

2

DRAGER EVİTA XL MARKA VENTİLASYON CİHAZLARI PERİYODİK BAKIMI(11 ADET)

12

AY

 

 

3

CAREFUSION VELA MARKA VENTİLASYON CİHAZLARI BAKIMI (8 ADET)

12

AY

 

 

4

AMS MARKA ANESTEZİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIMI( 6 ADET)

11

AY

 

 

5

ATEŞE MARKA ANESTEZICIHAZLARI PERİYODİK BAKIMI(2 ADET)

11

AY

 

 

6

MİNDRAY MARKA ANESTEZİ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIMI (2 ADET)

11

AY

 

 

 

TEKNİK ŞARTNAME 10 SAYFA

: ANESTEZİ CİHAZLARI PERİ YOPİK BAKIM ONARIM İŞİ

Metin Kutusu: KONUİŞİN ADI                   : 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 Adet Mindray Wato

Ex-65 Pro, 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 Anestezi Cihazı, 2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 Adet AMS 200 Anestezi Cihazlarına 11 Aylık Periyodik Bakım Onarım Uygulanması İşi

Marka

Model

Künye No

AMS

AMS 200

1007979372

AMS

AMS 200

1007979373

AMS

AMS 200

1007979284

AMS

AMS 200

1007979496

AMS

SENIOR 425

1007979285

AMS

SENIOR 425

1007979368

Mindray

Wato Ex 65 Pro

1007979495

Mindray

Wato Ex 65

1007979282

Mindray

Wato Ex 65

1007979283

ATEŞE

ANS 200 X-5

1010409904

ATEŞE

ANS 200 X-5

1010409905

 

İŞİN TANIMI : Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta 2 Adet Mindray Wato Ex-65 Anestezi Cihazı, 1 adet Mindray Wato Ex-65 Pro ve 2 Adet ATESE/ANS 200 X-5 anestezi cihazı,2 Adet AMS/SENIOR 425 ve 4 adet AMS 200 Anestezi cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır. İlgili belgede firmanın anestezi cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.

İÇERİKLER             : Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Diğer Hususlar ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

 

           
 

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi »ıcil No;MM 33423

 
   

AWaAtDevlet Hastan» •

 
   

Hastanesi AN

744 ndislik Birimi

 
 
 

 

 

 

 

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-   Yüklenici firma belirtilen adresteki anestezi cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknik personellerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır. Bakım işi, aym ilk haftası yapılacak olup ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane Klinik Mühendislik Biriminde kalacaktır.

2-   Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.

3-                                   Yüklenici    firma bakımını yapmış olduğu anestezi cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.

4-   İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

5-                           îhaleye   katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

6-                                   Yüklenici    firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) anestezi cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir. Yüklenici firma sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımlarında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Yüklenici tarafından yapılan bakım-onarımlar sırasında yedek tüpler ( oksijen, azot vb.) kontrol edilmesi ve gaz akışı ile ilgili arızalarm giderilmesi gerekmektedir.

7-                        Bakım ekibi, anestezi cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.

8-                                    Yüklenici    firma bakım sözleşmesi yapılmış olan anestezi cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.

9-   Anestezi cihazlarının bakımının yapılması ve arızalarmm giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir.Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır. Bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyonunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini idareye teslim etmek zorundadır. Yapılan bu bakım ve kalibrasyonlar akredite kuruluşlar tarafından kabul görmelidir. Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından yayınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.

10-                              Hastane  idaresi; anestezi cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya e-posta, fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon, e-posta ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.

11-                                     Yüklenici   firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde icapçı teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde icapçı teknik eleman nezaretinde

 

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

OTe\SaİMİaf43İLAN                                                  Allt^a MWet Hastanesi ^ Antalya n ,

BıWreSSMndisi                                                                                                         Hastanesı'

Sicil No:MM 33423                                                  SicilMp:fVlVî744                             «mail YA3LÇfr\j

Klinik Mühendislik Birimi                        ^onrıecfikal Teknikeri

&;No;MfVJ690

 

 

 

 

arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 12 saat (yirmi dört saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktım Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’ın altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için sözleşmede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir.

12-                       Firma 9. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.

13-                            Hastane   tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri Hastane Klinik Mühendislik Birimi ile belirlenmiş periyodik bakım takvimine göre ve bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak, bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir. Yüklenici firma periyodik bakım takvimine göre uygulayacağı periyodik bakımdan en az 2 gün önce Klinik Mühendislik Birimini e-posta, telefon yoluyla bilgilendirmekle yükümlüdür. Periyodik bakım yapılacak gün açısından değişiklik Klinik Mühendislik Biriminin onayı olmadan gerçekleştirilmeyecek, Hastane Klinik Mühendislik biriminin bu yönde bilgisi olmadan yapılacak değişiklik olması halinde; ilgili iş yapılmamış sayılacaktır.

14-                              Hastane  tarafından; anestezi cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarım yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.

15-                    Arıza  için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarını ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.

16-                                    Yüklenici    firma, anestezi cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayını almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim sonrasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır. Cihazların veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi için cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.

17-  İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte her cihaz için ayrı ayrı verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir. Ancak Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.

 

 

 

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi                                                                                     _

Öryet'Sgn^aş DİLAN          MalyaMk Devlet Hastanesi

Metin Kutusu: ^dikaı
,No:^M690ker'
eiMerftafararamiisi             totan           ^Atc.sT,esi

Sicil No; M M 33423

Klinik4wüf\emiisîı]rT^ırirni

18-                                         Periyodik  işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

19-                                      Değişimi    gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

20-                                     Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde anestezi cihazlarının gözlenmesi ve arızalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.

21-                             Gerek    periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden İvedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten sonra sonlanmış olacaktır. Cihazlarda oluşabilecek herhangi bir arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda; kurum arızayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.

22-                                       Yüklenici   firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve anestezi cihazlarıyla ilgili kapsamlı bir teknik rapor oluşturup, bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.

23-                             Firma    gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu anestezi cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken zorunlu değişiklikleri takip ederek cihazların böyle bir ihtiyacı olması durumunda hastane idaresini yazılı olarak haberdar etmeli ve idare tarafından gerekli malzemeler sağlandığında bu değişiklikleri ücretsiz yapmalıdır.

24-                      İşin  teknolojisi gereği cihazların fonksiyonlarını artırıcı yazılımlar veya donanım ürünleri üretildiği taktirde, yüklenici firma tarafından bu gelişmeler fiyatları ile birlikte hastane idaresine bildirilecek; idarenin uygun gördüğü yazılım ve donanım ürünleri idare tarafından temin edildiği taktirde, değişimler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak cihazlara uygulanabilecektir.

2 5-Anestezi cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır. Bu uygulamalar cihazların kullanım standartları esas alınarak uygun şekil ve periyotlarda uygulanacaktır.

•                    Kanister Kontrolü

•                    Hipoksi koruma sistemi kontrolü

•                    Mekanik Yentilasyonda Solunum Devresi kaçak testi

•                    Maneel Ventilasyonda Solunum Devresi Kaçak testi

•                    Anestezi monitörü ve Ventilatör batarya testi

•                    Atık Gaz sistemi kontrolü

•                   Yardımcı 02 çıkışı kontrolü VaporizatÖr o-ring kontrolü

•                    Kanister valf disk kapakları ve o-ringleri kontrolü

•                    Vaparizatör testi

•                    02 Sensör kalibrasyonu ve kontrolü (02 Sensörü mevcut ise)

•                    Flow sensör kalibrasyonu ve kontrolü (Flow sensör mevcut ise)

•                    APL Valfi kontrolü

•                            Genel test ve kontroller Am.-ilya Atatürk Devlet Hastanesi             /

\eı\Candaş DİLAN                                           I                               Yafadan

•                    Basınç Saati kalibrasyonu

•                     Sarf malzeme kontrolü

•                    Filtre temizlikleri

•                    Kablo ve Hortum kontrolleri

•                    Conta kontrolleri

•                    Hastabaşı Takip Monitörlerinin

yapılarak cihazların maksimum seviyede verimli çalışmaları sağlanacaktır.

26-Yüklenici firma bu görevleri ile bahse konu cihazların işletme sorumluluğunu üstlenmiş olacaktır.

b-DIGER HUSUSLAR

1-                                           Yüklenici    olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-                      İşin    yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3-                                          Yüklenici    firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıl süreli üretici firma garantisini verecektir.

4-                         İşin   yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.

5-                                          Yüklenici    firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-                      İşin    yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

7-  Yüklenici firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

8-             Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti ödenmez.

9-            Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal/Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

10-            Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.

 

 

 

 

Metin Kutusu: Hastanesi
TAN
Metin Kutusu: ndislik BirimiMetin Kutusu: İtalya Ata t, Evr
Sic Klinik

An} :1''" Matiir!; Hastane.

GK \ kandaş DİLAN

Sic.,! n.j^23

Devlet Hastanesi F)/^3 YALÇm Ş'fomed'kal Teknikeri S.No:MM690

 

: VENTİLATÖR CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ

Metin Kutusu: KONUİŞİN ADI                   : 8 adet Carefusion marka Yela model, 2 Adet Hamilton marka C2

Tribün Ventilatör,ll Adet Draeger Evita XL Ventilatör ve 1 Adet Hamilton marka Galileo model Ventilatör Cihazlarına Aylık Periyodik Bakım Onarım Uygulanması İşi

İŞİN TANIMI : Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan,

Marka

Model

Künye No

Carefusion

Vela

1008658629,1008658630,

1008658631,1008658632,

1008658633,1008658634,

1008658636,1008658637

Drager

Evita XL

1007981321,1007981316,

1007981332,1007981331,

1007981330,1007981334,

1007981323,1007981329,

1007981328,1007981326,

1007981318

Hamilton

C2

1008010308,1008010187

Hamilton

Galileo

1008574285

 

tabloda marka model ve künye numaraları belirtilmiş olan ventilatör cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır. İlgili belgede firmanın ventilatör cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.

İÇERİKLER             :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.

Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.

 

 

 


' YALct-

di kal            '


 

Metin Kutusu: Hastanesi
JAN
744
Birimi
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi Ömer Candaş DİLAN

Metin Kutusu: jiMühendi!
rMrS3323
BÜvon^edföalfıMühendisi StdtTR

 

a-TEKNİK ŞARTNAME

1-   Yüklenici firma belirtilen adresteki ventilatör cihazlarının periyodik bakımlarını şartnamede belirtilen şekilde kendi teknisyenlerine (cihazlarla veya cihazların ait olduğu ürün grubu ile ilgili gerekli eğitimi almış) her ay 1 (bir) defa yaptıracaktır. Bakım işi, yüklenici ve Hastane Klinik Mühendislik biriminin ortak kararma göre oluşturulacak bakım takvimine göre yapılacak olup; ilgili teknisyen yaptığı işlere ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastanede kalacaktır.

2-                                   Yüklenici     firma bakımını yapmış olduğu ventilatör cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.

3-                           İhaleye   katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.

4-                                   Yüklenici     firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) ventilatör cihazlarının genel kontrolünü yaparak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.

5-                         Bakım ekibi, ventilatör cihazlarına ait işlerin yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve Klinik Mühendislik Birimine bildirecektir.

6-                                    Yüklenici    firma bakım sözleşmesi yapılmış olan ventilatör cihazlarım mali mesuliyet kapsamına alacaktır.

7-   Ventilatör cihazlarının bakımının yapılması ve arızalarınm giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme ve alet edavat yüklenici firma tarafından herhangi bir ücret talep etmeden temin edilecektir. Bu şekilde bakımlar yapılmış arızalar giderilmiş olacaktır. Bununla birlikte; bakım yaparken veya arıza giderirken kullanılan test cihazlarının kalibrasyonunu takip etmek ve kalibrasyon belgelerini(izlenebilirlik) idareye teslim etmek zorundadır.

8-                              Hastane   idaresi; ventilatör cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon ve/veya e-posta adresi, fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon,e-posta ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir,

9-                                       Yüklenici    firma, mesai saatleri içerisinde Hastane Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın talebi üzerine arıza bildirim saatinden en geç 8 saat (sekiz saat) sonra arıza mahalline ulaşacaktır. İlgili teknisyen, hafta sonu ve tatil günlerinde nöbetçi teknik eleman nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Eğer parça veya malzeme değişimi gerekmiyorsa bildirim saatinden en geç 12 saat (on iki saat) sonra arıza ıslah edilmiş olmalıdır. Değişmesi gereken parça veya malzeme tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak bu parça veya malzemeyi temin etmekle mükelleftir. Parça veya malzeme teminini müteakip 12 saat (on iki saat) içerisinde firma bu değişimi yapmakla mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği ile ilgili teknik servis raporunu; parça veya malzeme değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene, cihazın hastanede kullanıldığı servisin sorumlusuna imzalatacaktır. Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için sözleşmede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında dovvntime olarak kabul edilmeyecektir

10-                                           Firma 7. maddede belirtilen yükümlülükleri yerine getirmemesi durumunda hastanece tutulacak rapor tutanağının içeriğini kabullenmiş olacaktır.

\                        tfl 6 '                               âtlffllvAitafİiA DpUİpf

oSİSan                                            An,*te^r

^SSSS^                                            .S*o.-MM69S*eri

t>iul No:MM 33423                                       Klinik


dişlik Birimi


 

11-                             Hastane   tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik işleri yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus düzenlenecek formun imzalanmasıyla belgelenecektir.

12-                             Hastane  tarafından; ventilatör cihazları ile ilgili sözleşme süresince ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, periyodik işleri yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.

13-                    Arıza  için gelen personel mutlak surette firma elemanı olduğunu belirten firma kimliğini sorumlu teknik personelimize gösterecektir. Ayrıca talep edilmesi halinde ilgili personel 1. maddedeki yetki sertifikasını ibra edecektir. Firma; bakım elemanları personel listesini, bakımcı personellerinin nüfus cüzdanı fotokopilerini, yetkilendirme yazılarım ve firma kimliği fotokopilerini hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Personel durumundaki değişimler gününde hastanemize iletilecektir.

14-                                   Yüklenici    firma, ventilatör cihazlarının arıza ve periyodik işlerinde; hastanenin haberi olmadan ve onayım almadan herhangi bir parça veya malzemeyi değiştiremez. Parça değişiminin gerçekleşebilmesi için değiştirilmesini gerekli gördüğü parça veya malzemeleri bildiren, bu parçaların değişme sebeplerini de ifade eden bir rapor düzenleyip Hastane Klinik Mühendislik Birimine sunmak ve parça değişimi için onay almak zorundadır. Değişecek olan parça veya malzemeler orijinal yedek parça olmalı ve değişim sonrasında bu parça üzerinde gerekli test prosedürleri uygulanacaktır.

15-    Hastane isterse yüklenici firma tarafından kullanılacak parça veya malzemeleri; ihale kanununu yönetmeliği hükümleri dahilinde diğer firmalardan teklif usulü ile temin etmekte serbesttir. Yüklenici firma bu hususta itirazda bulunamaz.

16-    Periyodik işlerde veya arıza giderilmesinde değişen parçalar için firma (parça değişim işçiliği vb.) her ne sebeple olursa olsun işçilik hizmet bedeli talep edemez. Arızalı parçaların demontajı ve temin edilen parçaların montajı yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

17-     Değişimi gerçekleşmiş arızalı parçalar mutlak surette Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edilecek, takılacak parça ambalajı hastane sorumlu teknisyeni tarafından alınacaktır. Ambalajı açık ve kullanılmış parça değişimi tespit edildiğinde, firmaya ceza uygulanması için hastane Klinik Mühendislik Biriminin tuttuğu rapor esas alınacak ve parça usule uygun şekilde yeniden değiştirilecektir. Firma bu hususu peşinen kabul etmiş olur.

18-     Hastane tarafından talep edildiği taktirde belirli dönemlerde ventilatör cihazlarının gözlenmesi ve anzalara anında müdahale için yüklenici firma tarafından hastanede teknik eleman bırakılacaktır.

19-   Gerek periyodik işler gerekse herhangi bir arızaya müdahale sonrasında cihazın mevcut işlevlerinde zayıflama, işlevlerin ortadan kalması veya fonksiyon kayıpları gibi bir durumla karşı karşıya kalınırsa bu durum yüklenici firmanın sorumluluğunda olup herhangi bir bedel talep edilmeden ivedi olarak düzeltilecektir. Periyodik bakım onarım veya arıza ıslahı, düzeltme işlemi gerçekleştikten soma sonlanmış olacaktır.

21-                                 Yüklenici    firma sözleşme süresinin bitim tarihinden 5 gün önce periyodik muayene, kontrol ve gözlemleri l(bir) defalığına tekrarlayacak ve ventilatör cihazlarıyla ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste hazırlayacak ve yıl sonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine kapsamlı bir teknik rapor teslim edecektir. Bu raporla birlikte cihazların tümünü çalışır vaziyette Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.

22-                       Firma gerek periyodik işlerde olsun, gerekse arıza giderilmesi aşamasında olsun işleri eksiksiz yaparak bahse konu ventilatör cihazlarının azami ölçüde hizmet vermesini sağlayacaktır. Ayrıca firma; uluslararası kurumlar tarafından takip edilen, cihazlar üzerinde yapılması gereken zorunlu değişiklikleri takip ederek cihazların böyle bir ihtiyacı olması durumunda hastane

'»telya Atatürk Devlet Hastanesi                           /

Sicil No; M M 33423                                 ^ e n se I Vo TA N                           «?fcecf,fca/

Sikil No:MM744 Klinik Mühendislik Birimi

idaresini yazılı olarak haberdar etmeli ve idare tarafından gerekli malzemeler sağlandığında bu değişiklikleri ücretsiz yapmalıdır.

23-                      İşin   teknolojisi gereği cihazların fonksiyonlarım artırıcı yazılımlar veya donanım ürünleri üretildiği taktirde, yüklenici firma tarafından bu gelişmeler fiyatları ile birlikte hastane idaresine bildirilecek; idarenin uygun gördüğü yazılım ve donanım ürünleri idare tarafından temin edildiği taktirde, değişimler yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak cihazlara uygulanabilecektir,

24-                                          Ventilatör  cihazlarına uygulanacak olan koruyucu bakım ve düzeltici bakım esnasında aşağıdaki maddeler uygulanacaktır. Bu uygulamalar cihazların kullanım standartları esas alınarak uygun şekil ve periyotlarda uygulanacaktır.

a- Ekipmanların ve bileşenlerin temizlenmesi ve dezenfekte edilmesi,

b- 02 sensörü kontrolü,

c- Ortam hava filtresinin temizlenmesi,

d- Soğutucu hava filtresinin temizlenmesi,

e- Hasta tarafı ısıtmasının filtresinin temizlenmesi,

f- Sıkıştırılmış gaz girişindeki filtrelerin temizlenmesi,

g- Hasta tarafı ısıtmasının ızgaralı kapağımn temizlenmesi,

h- Lityum batarya kontrolü,

ı- DC enerji kaynağımn entegre aküsünün kontrolleri, servisten geçirilmesi, i- Harici bataryanın kontrolleri servisten geçirilmesi, j- Saat modülün kontrolü,

k- Basınç düşürücünün kontrolü, yapılarak cihazların maksimum seviyede verimli çalışmaları sağlanacaktır.

25-                                         Yüklenici    firma bu görevleri ile bahse konu cihazların işletme sorumluluğunu üstlenmiş olacaktır. Cihazlarda oluşabilecek herhangi bir arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda; kurum anzayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.

b-GENEL HÜKÜMLER

1-                                            Yüklenici    olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.

2-                      İşin    yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.

3-                                 Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların üretici firma garantisini verecektir,

4-                         İşin   yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.

5-                                          Yüklenici    firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur.Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.

6-                      İşin    yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.

7-                                 Yüklenici firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

8-            S    özleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti ödenmez.

9-            Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal/Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

«Mİ* Devlet Hastanesi                                      ı j                                                                        Has,ano .

:r\Çahplaş DİLAN                              Antalya^tJ Nirk Met Ha$t3nesr""^\S*^aaJ Va * — sı

^ifMüSândisi                      EvrU^iWpTÂN \                                   Tekmu ■

>ııi No;MM 33423                                      si^fj No:MM744                                     :N°;M/Vf69o

hendisük Birimi



 

10-   Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl ve/veya sözleşme süresi içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.

 

       
   

Hastanesi AN

,M744 hend'islik Birimi

 
 

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi psneriCandaş DİLAN

 
 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim