T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
/SAYI : SATINALMA/ 71713619 23/01/2018
KONU: PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI
SAYIN:.........
Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim,
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI
1“ Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.
2- Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.
3- Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.Î.K,hükümleri uygulanacaktır.
4- İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.Î.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.
5- Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.
6- Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.
7- Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.
8- Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.
9- Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca İdare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
10- BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 25.01.2018 TARİHİNDE SAAT 11:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX‘A CEVAP VERİLECEKTİR.
11- Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satmalma Komisyon Başkanlığına 3 KALEM PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI İbaresi yazılacakta'. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
|
s.n. |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birimi |
Sut Kodu |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyatı |
Marka UBB |
1 |
BELCO FORMULA MARKA DİYALİZ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIMI (5 ADET CİHAZ) |
12 |
AY |
|
|
|
|
2 |
FRESENIUS MARKA DİYALİZ CİHAZI PERİYODİK BAKIMI (13 ADET CİHAZ) |
12 |
AY |
|
|
|
|
3 |
BRAUN MARKA DİYALİZ CİHAZI PERİYODİK BAKIM ONARIM (1 ADET CİHAZ) |
12 |
AY |
|
|
|
|
4 |
SU ARITMA CİHAZLARI PERİYODİK BAKIMI (7 ADET CİHAZ |
12 |
AY |
|
|
|
|
TEKNİK ŞARTNAME 12 SAYFA
Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhs 12@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr
KONU :DİYALİZ CİHAZLARI PERİYODİK BAKIM ONARIM İŞİ
İŞİN ADI : 19 Adet Diyaliz Cihazlarına Aylık Periyodik Bakım Onarıra
Uygulanması İşi
Marka |
Model |
Künye No |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879782 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879563 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879768 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879567 |
Bellco |
FORMULA2000 |
1007879565 |
Frasenius |
4008B |
1007879039 |
Frasenius |
4008S CLASSİX BASIC VERSİON |
1009569860 |
Frasenius |
4008 S CLASSİX BASIC VERSİON |
1009569861 |
Frasenius |
4008 S CLASSİX BASIC VERSİON |
1009569862 |
Frasenius |
4008 S CLASSİX BASIC VERSİON |
1009569863 |
Frasenius |
4008 S |
1007879349 |
Frasenius |
4008 S |
1007879560 |
Frasenius |
4008 S |
1007879561 |
Frasenius |
4008 S |
1007879548 |
Frasenius |
4008 S |
1007879364 |
Frasenius |
4008 S |
1007879355 |
Frasenius |
4008 S |
1007879352 |
Frasenius |
4008 S |
1007879350 |
B.Braun |
Diolog |
1007879771 |
İŞİN TANIMI : Antalya Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan 19 adet Diyaliz Cihazlarına aşağıda belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde; “TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay 1 (bir) defa periyodik bakım onarım işlemi uygulanacaktır.
İÇERİKLER :Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
takvime göre yapılacak olup; ilgili teknisyen yaptığı bakıma ilişkin bir form düzenleyecek ve bu forma kanaatini de yazacaktır. Bu form 2 nüsha olarak düzenlenip bakım teknisyeni ve hastane yetkili teknisyeni tarafından imzalanacak ve bir nüshası firmada, bir nüshası da hastane klinik mühendislik biriminde kalacaktır. Yüklenici firma bakıma gelmeden en az 2 gün önce Klinik Mühendislik Birimine telefon, e-posta yoluyla bilgilendirecektir.
2- Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
3- Yüklenici firma bakımım yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarının fenni mesuliyetini kanun, yönetmelik ve teknik şartnameler çerçevesinde üstlenir.
4- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
5- Yüklenici firma, bakım sözleşmesinin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren (5 gün içinde) diyaliz cihazlarının genel kontrolünü servisine yaptırarak oluşturacağı teknik raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine verecektir. Bu hizmetten dolayı yüklenici firma herhangi bir bedel talep etmeyecektir.
6- Bakım ekibi, diyaliz cihazlarının bakımının yapılması esnasında ileriye yönelik alınması gereken tedbirleri bakım onarım formuna yazarak imza altına alacak ve bu formu Klinik Mühendislik Birimine verecektir.
7- Yüklenici firma bakımını yaptırmış olduğu diyaliz cihazlarını mali mesuliyet kapsamına alacaktır.
8- Diyaliz cihazlarının bakımının yapılması ve arızalarmın giderilmesi için gerekli olan her türlü sarf malzeme yüklenici firma tarafından temin edilecektir.
9- Hastane idaresi; diyaliz cihazlarının arızalanması halinde, arızayı firmanın bildirdiği telefon numarasına, e-posta adresine ve fax numarasına günün 24 saatinde bildirebilir. Bildirim tarih ve saatleri hakkında kurum kayıtları esas alınacaktır. Firma bu hususta ulaşılabilecek telefon numarası, e-posta adresi ve fax numaralarını hastaneye yazılı olarak bildirecektir.
10- Yüklenici firma, mesai saatleri içerisinde Klinik Mühendislik Birimince görevlendirilmiş teknik elemanın, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde nöbetçi teknik elemanın veya kullanıcın talebi üzerine Arıza bildiriminden sonra 12 saat içinde arızaya müdahale edilecek ve parça gerektirmeyen durumlarda cihaz en çok 24 saat içinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır, eğer arıza bu süreç içerisinde giderilemezse yüklenici firma idareye ikame cihaz verecektir. Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir. %95 uptime’ın altına düşüldüğü her 1 (bir) iş günü için sözleşmede belirtilen yaptırımlar uygulanacaktır. İdareye ikame cihaz verilen durumlar ile parça gerektiren ve idareye bağlı olarak parça beklenen durumlar uptime süresi hesaplanmasında downtime olarak kabul edilmeyecektir. Yüklenici firma teknisyeni hafta sonu ve tatil günlerinde idarenin belirlediği personel nezaretinde arızaya müdahale edecektir. Değişmesi gereken parça tespit edilmiş ise; kurum ivedi olarak parçayı temin etmekle mükelleftir. Yüklenici firma önce değişimin gerekliliği İle ilgili teknik servis raporunu; parça değişimi yapıldıktan sonra da değişim yapıldığına dair oluşturulan teknik servis raporunu ilgili teknisyene ve Klinik Mühendislik Birim Sorumlusuna imzalatacaktım
11- Hastane tarafından arıza bildirimi haricinde, firma uygulayacağı periyodik bakım onarımı yine Hastane Klinik Mühendislik Birimi bilgisi dahilinde ve görevlendirilmiş teknik eleman nezaretinde yapacak ve bu husus bakım onarım formunun imzalanmasıyla belgelenecektir.
12- Hastane tarafından; diyaliz cihazlarının bakımı yüklenici firma uhdesinde olduğu ve sözleşmedeki sorumluluklarını yerine getirdiği sürece her ne şekilde olursa olsun yüklenici firmanın bilgi ve muvaffakati alınmadan, bakım yaptırmak veya oluşan arızalan gidermek için firma elemanlarından başka (ehliyetli olsa dahi) kimse görevlendirilemeyecektir.
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi ^r)taiyiu|itök Devlet Hastanesi Afafürfc Devlet h-
Öm^r'cWteşJ)İLAN GWl*!vLOTAN Ftî aiI YAtrP/
B i y orfT^Sf^arK/Td i s i .... TyL ^'^^4744 İ?ed,^a/ T&H-,-
Sicil Nq;MM 33423 Klımk Müherbislik Birimi
f. UF pompası kontrolü
g. Elektriksel kontroller
gibi Teknik Güvenlik Kontrolleri yapılacaktır.Ayrıca; cihazların hidrolik akşamında bulunan;
a. Zamanla yıpranan servis kiti muhteviyatındaki parçaların
b. Hidrolik modüler sistemin
c. Elektronik kart sistemlerinin kontrolleri ve temizlik işlemleri yapılacaktır.
b-GENEL HÜKÜMLER
1- Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların 2 yıllık üretici firma garantisini verecektir.
4- İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- İşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tespitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
7- Yüklenici firma, cihazların kullanımı, bakımına ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda ve nitelikte teknik personellere en az 2(ikı) saat ücretsiz eğitim verecektir. Ayrıca cihazların bulunduğu yerdeki personellere kullanım ve bakım üzerine en az l(bir) saat ücretsiz eğitim verecektir. Bu koşul teklif dosyasında firmaca taahhüt edilecektir. Eğitim sonrası Hastane tarafından hazırlanan Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Kullanıcı Eğitimi Formu doldurularak Hastane Eğitim birimi ve Klinik Mühendislik Birimine teslim edilmelidir.
![]() |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
: HEMODİYALİZ SAF SU SİSTEMİ ve SU ARITMA SİSTEMİ BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
İŞİN ADI : AQU ALİNE (D.N:500118) 5 cihaz kapasiteli portable su arıtma
sistemine, iki cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA (D.N:800453) marka portable su arıtma sistemine, 25 cihaz kapasiteli KUMSAL-DİA(D.N:800454,Diyaliz Servisi Ek Bina) aylık periyodik bakım uygulanması işi
Marka |
Model |
Künye No |
Kumsal-Dia(2 cihaz) |
|
1008028949 |
Kumsal-Dia(25 cihaz) |
|
1008028867 |
Aqualine(5 cihaz) |
|
1010080080 |
Yeniköy Otoklava Bağlı Su Arıtma Cihazı |
|
— |
Aşır Aksu Su Arıtma Sistemi |
|
— |
Aşır Aksu Su Arıtma Sistemi |
|
— |
İŞİN TANIMI : Atatürk Devlet Hastanesi hizmetinde kullanılmakta olan AQUALİNE(nöroloji yoğun bakım), KUMSAL-DÎA(GeneI Yoğun bakım) marka, KUMSAL-DİA(diyaliz servisi ek bina),Yeniköy Otoklava bağlı su arıtma sistemi ve Aşır Aksuda kullanılan 2 adet portable su arıtma sistemlerine belirtilen evsafı ve teknik şartlar dahilinde;“ TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ” ne sahip yetkili ve yetkin firmalar tarafından sözleşme süresi boyunca her ay l(bir) defa periyodik bakım onarım uygulanacaktır.
İÇERİKLER : Teknik şartname koruyucu bakım ve düzeltici bakım işlemlerini içerir.
Genel hükümler ise işin yapım öncesi ve yapım esnasında karşılaşılacaklarla ilgili hükümlerdir.
a-TEKNİK ŞARTNAME
1- Bakım onarım aylık periyotlar halinde Yüklenici ve Klinik Mühendislik birimince belirlenen takvime göre firnıa teknik elemanı tarafından yapılacaktır. Hazırlanan takvime göre yüklenici bakım yapılacak günden en az 2 gün önce Hastane Klinik Mühendislik Birimine telefon ve e-posta yoluyla bildirimde bulunacaktır. Takvimde Klinik Mühendislik Biriminin onayı olmadan herhangi bir değişiklik yapılmayacaktır. Onay Harici herhangi bir değişiklik yapılması durumunda Sözleşmede belirtilen cezai yaptırımlar uygulanır.
2- İhaleye katılacak olan firmalar tekliflerini cihaz bazlı birim fiyat şeklinde vermelidirler. Hastane idaresi cihazların sayısında değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Yüklenici firmalar, bakım yaptıkları cihaz başına ücret alacaklardır ve herhangi bir nedenden dolayı bakım yapmadığı cihaz için kesinlikle ücret talep edemeyeceklerdir.
3- Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
4- Su arıtma sistemlerinin hiçbir yerinde metal aksesuar kullanılmamalıdır.
5- Kum filtresi, aktif karbon filtre ve yumuşatıcı cihazın tüm kontrol valflerin ayarları kontrol edilecektir.
|
a Atatürk Devlet Hastanesi AtJrk nJL Hastanesi ^
er Oflfrdaş DİLAN Ev^enlîeT^pnAN srnaıı YAILÇIî
brnSSİsKetei Q-,I^ll744 Bıyomedikal Teknik
BiyöYrıeÖT^tlvİtihenciisi Sb^l 0 • ' “e "
Sicil No; M M 33423 Kiini^üljendislik Birimi ö;No:MM690
6- Aktif karbon filtresinin performansı her kontrolde test edilerek klor kaçması halinde
gerekli önlemler alınacaktır.
7- Su sertlik monitörünün probu kontrol edilecek ve alarm verdirilerek reversosmos cihazının durdurup durdurmadığı kontrol edilecektir.
8- Reverseosmos cihazın kalibrasyon ayarları kontrol edilecek, kalibrasyon bozuksa özel şifre ile girilip fabrikasyon ayarları yapılacaktır.
9- Koruyucu bakım onarım tarifi : kontrol, yağlama, bakım, ayar, parça değiştirme, tadilat, tamir, arıza giderilmesi, temizleme vb işleri kapsar.
10-U-V cihazının lambası ve efektifliği kontrol edilecektir.
11-Tanklarda bulunan alt-üst seviye problarınm pompalan durdurup durdurmadığı kontrol edilecektir.
12-Hemodiyaliz ve portable su arıtma sistemlerinin su kalitesi Avrupa farmakopisi standartlarında olmalıdır. Firmanın yapacağı bakım onarımla ilgili işler TSE standartlarına uygun olacak, TSE standardı hizmet yeterlilik belgesi bulunacaktır.
13-Yüklenici firma dezenfektanı kendisi getirmek üzere 3’er ay periyotlar şeklinde saf su hattının dezenfeksiyonunu yapacaktır.
14-Bakım onarım formlarında firma teknik elemanı, hemodiyaliz teknik elemanı, sorumlu hemodiyaliz hekimi ve klinik mühendislik tarafından onaylanacaktır. Form 2 nüsha olarak düzenlenecek olup ilgili birime ve klinik mühendislik birimine verilecektir.
15-Su arıtma sistemlerinde bulunan 25,5,1 micron partikül tutucu filtrelerin ve portable arıtmalarda olan karbon ve kartuş filtrelerin kirlenince değişimi yapılmalıdır.
16-İhale konusu arıtma cihazlarının alt yapısı durumunda olup, bu cihazları besleyen (kazan dairesinde bulunan) 6001t kapasiteli su yumuşatma sisteminde oluşabilecek arıza durumunda; bakım kapsamındaki cihazlar tüm fonksiyonları ile randımanlı bir şekilde çalışmazsa, yüklenici firma kazan dairesindeki su yumuşatma sistemini tamir edecektir. Bu durumlarda Yumuşatıcı cihazın performansı kontrol edilecek alternatifli çalışıp çalışmadığı mekanik olarak test edilecektir. Yumuşatıcı cihazın her bakımdan giren suyun sertliğine göre disk kontrolü yapılacaktır, değişmesi gereken hallerde disk hücresi değiştirilecektir.
17-Koruyucu bakım onarımlarm haricinde oluşabilecek her türlü arızası bakım onarım kapsamında değerlendirilecek, arıza ihbarına mesai saati içinde ve dışında da müdahale edilecektir. Arıza ihbarında kurum kayıtları dikkate alınacaktır. Kurum yükleniceye telefon, e-posta ve/veya fax yoluyla bildirim yapabilir. Yüklenici iş başlangıcında arıza bildirim sürecinde kullanılacak telefon, fax ve e-posta adreslerini Klinik Mühendislik Birimine bildirmekle yükümlüdür. Arıza bildiriminden en geç 8 saat içerisinde müdahale edilerek arıza 12 saat içerisinde giderilerek sistem çalışır hale getirilecektir. Cihaza sözleşme süresi boyunca %95 uptime garantisi verilecektir, %95 uptime’m altına düşüldüğü her l(bir) iş günü için yüklenici, sözleşmede belirtilen oranda cezaya tabi olacaktır. Mahalli piyasa harici parça temini gerektiği hallerde parça yurtiçinden temin edilecek ise 12saat içerisinde giderilecek, yurtdışından temin edilecekse teknik eleman ile birlikte yazılı ve sözlü olarak ünite idaresine bilgi verilerek en geç 3 gün içerisinde ivedilikle gerekli tedbirler alınarak parça temini için çalışmalar başlatılacaktır.
18-Su arıtma sistemlerine takılan yeni parçalar orijinal ve en az 2 yıl garantili olmalıdır. Su sistemlerine takılan yedek parçanın ücreti hastane idaresince karşılanacaktır. Firmanın yedek parça fiyat listesi olmalıdır. Sökülen arızalı parçalar ünite teknisyenine teslim edilecektir.
19-Yapılan bakım onarım sonucu sistem işlevini yapamaz duruma gelirse cihazın sorumluluğu yükleniciye ait olacak, tekrar çalışır duruma getirilmesi için yüklenici tarafından ek ücret talep ed:
|
20- Yedek parça fiyatında tereddüt söz konusu olduğunda kurum piyasa araştırması yapma hakkına sahiptir. Araştırma neticesindeki en uygun fiyat baz alınacaktır.
21- Hastane idaresi yedek parça ve/veya sarf malzemeleri piyasa araştırması yaptıktan sonra ilgili firmadan alabileceği gibi başka firmalardan da alma hakkına sahiptir. Montaj işlemlerini yüklenici firma ücretsiz olarak yapacaktır.
22- Sözleşme süresi içerisinde kurum, yüklenicinin yapmış olduğu bakım onarımlardan hizmet aksaması gibi nedenlerden dolayı memnun değilse ve yüklenici taahhütlerini yerine getirmiyorsa yazılı olarak yükleniciye ihtarda bulunulur. Yüklenici sözleşmeye uygun olarak, idarenin arıza bakım onarım için şartnamede belirtilen süreden daha geç gelinen her takvim günü için sözleşmede belirtilen gecikme cezasına tabi olacaktır. Ancak bu gecikme sözleşme süresince 2 kez tekrarlandığında veya 5 (beş) günlük süre içerisinde olumsuz durumun düzelmediği hallerde dilediği zaman başka bir hüküm kalmaksızın tek taraflı olarak sözleşmeyi yazılı ihbar yolu ile iptal edebilir. Bu durumda yüklenici herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunamayacaktır.
23- Su sistemlerindeki arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda arızayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.
1- Yüklenici olacak firma işe başlamadan önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımında çıkabilecek teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenİci firma, değişimi gereken tüm parçaların üretici firma garantisini verecektir.
4- İşin yapımı esnasındaki tüm montaj, demontaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan ve bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- İşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecek, herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
|
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
KONU : ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ REVERSE
OSMOSİS SU ARITMA SİSTEMİ PERİYODİK BAKIM/ONARIM HİZMETİ (PARÇASIZ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
İŞİN ADI : Bu şartname, hastanemiz envanterinde bulunan ve sterilizasyon
ünitesinde kullanılmakta olan Reverse Osmosis(RO) Su Arıtma Sisteminin bakım ve onarım işinin(parça hariç) yapılmasını kapsamaktadır.
İŞİN TANIMI : Bu şartname kapsamında aşağıda özellikleri belirtilmiş olan Reverse Osmosis Su Arıtma Sisteminin bakım ve onarım işleri(parça hariç) sözleşme süresi boyunca aylık periyotlar halinde aşağıda belirtilmiş olan teknik ve genel hükümlere göre yapılacaktır.
Sıra No |
Adı |
Biyomedikal Künye No |
Çalıştığı Birim |
Cihazın Markası ve Modeli |
1 |
Reverse Osmosis Su Arıtma Sistemi |
1007979497 |
Sterilizasyon Ünitesi |
Alfa Series |
a. TEKNİK HÜKÜMLER
1. İstekliye ait TSE'nin " TSE 12426 YETKİLİ SERVİS HİZMET YETERLİLİK BELGESİ " bulunmalı ve ihale öncesi ihale makamına ibra edilmelidir.
2. Bakım - Onarım işini üstlenecek olan firma "Tıbbi su arıtma sistemlerinin bakım onarımı" ile ilgili konu başlığını içeren TS ISO EN 9001:2008 kalite sertifikasına sahip olmalıdır.
3. Sistemin işlemesi için kullanılacak yedek parça gerektiren bir arıza durumunda idare söz konusu yedek parçayı yüklenici firmadan temin edebileceği gibi diğer firmalardan da temin edebilir. İlgili yedek parçanın yüklenici firmadan temin edilmesi durumunda idarenin onayı alındıktan sonra değiştirilmelidir. İlgili yedek parçanın diğer firmalardan temin edilmesi durumunda, yedek parçaların sisteme montajı yüklenici (bu şartname kapsamında bakım yapan) firma tarafından yapılır. Yüklenici bu işlem için idareden ek bir ücret talebinde bulunamaz.
4. Yapılacak bakım onarım kurumun belirlediği personel nezaretinde yapılır. Arıza işleri nitelikli personel tarafından yapılmalıdır. Bakım yetkisi yükleniciye aittir. İdare, yüklenicinin her türlü çalışmalarında isterse gözlemci bulundurabilir. Gözlemcinin tavsiyeleri dikkate alınır.
5. Periyodik bakım hizmetleri, belirtilen zamanlarda Klinik Mühendislik Biriminin belirleyeceği teknik elemanlarının gözetiminde yapılır. Klinik Mühendislik Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret ödenmez. Sistemin bakımım yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı "Servis Formu" ile Klinik Mühendislik Birimine "Teknik Servis Kontrol Formu" birlikte düzenlenir ve bu formların birer nüshası sistemin bulunduğu ilgili birimde, iki nüshası Klinik Mühendislik Biriminde, birer nüshası ise yüklenicide kalır.
6. Firma tarafından düzenlenen bakım ve arıza formlarına cihazlara ait künye numaraları kesinlikle yazılmalıdır.
7. Nüshalarda yüklenici firma kaşesi, sistemin bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Klinik Mühendislik Biriminin görevlendireceği teknik elemanının ve yüklenici firma servis elemanının imzaları olmalıdır.
8. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
9. Servis hizmeti sonunda sistemde ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Sistemde fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
10. Kullanılacak yedek parçalar, sistemin orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.
11. Sistemin servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.
12. Yüklenici firma gerekli tüm orijinal yedek parçaları ve cihazların orijinal yazılımlarım zamanında temin edebilmelidir. Yüklenici bir proforma fatura düzenleyecek; hastanemiz satın alma birimine sunacaktır. Ancak hastane, gerekli teknik özellikler yüklenici firma tarafından belirlenmek kaydı ile bu istisnai yedek parçalan başka tedarikçilerden temin etme hakkını saklı tutar. Bu durumda yüklenici firma hastanenin temin ettiği parçaları kullanmakla ve montajını gerçekleştirmekle yükümlüdür; ek ücret talep edemez.
13. Firma tarafından tedarik edilen parçalar 24 ay süresince firmanın garantisi altında olmalıdır.
14. Arızaya müdahale süreci idare tarafından yükleniciye telefon, fax veya e-posta gönderimiyle başlar, tarih ve saat bilgisi konusunda hastane kayıtları geçerli olacak ve cezai durumlarının takibi buna göre yapılacaktır.. Firma arıza bildirimlerini kabul etmek üzere telefon, fax ve geçerli bir e-posta adresi bildirecektir. Arızanm bildirimini takiben yüklenici en geç 6 (altı) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, parça gerektirmeyen durumlarda arızayı 12 (oniki) saat içerisinde, yedek parça ihtiyacı olması halinde hastane tarafından parçanın temininden sonra en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir.
15. Firma ilgili cihazın koruyucu bakımını yaparken kullandığı test cihazlarının kalibrasyonunu takip etmek zorundadır ve kalibrasyon belgelerini idareye göstermek zorundadır,
16. Yüklenici firma idarenin belirleyeceği 2 (iki) teknik personeli cihazlarının genel çalışma prensibi, teknik özellikleri, olası arızalarda izlenecek temel prosedürler, güvenlik önlemleri konusunda en az 1 (bir) gün uygulamalı olarak eğitecek ve katılımcılara eğitime katılım belgesi düzenleyecektir. Bu koşul teklif dosyasında yüklenici tarafından taahhüt edilecektir.
17. Yüklenici, bakım onarım süresi içerisinde çıkan sistem versiyon güncelleştirmelerini en geç 5 (beş) iş günü içinde bildirmeli ve en geç 10 (on) iş günü içinde cihaz üzerinde çalışır durumda teslim etmelidir.
18. Servis hizmeti sonunda, sistemin çalışma performansı test edilerek sistem çalışır vaziyette teslim edilmelidir.
19. Yüklenici, beraberinde idarenin belirleyeceği bir teknik eleman olmadan cihazlara kesinlikle müdahale etmeyecektir.
20. Cihazın bakım onarım hizmetleri hastane içerisinde (yerinde) sunulacaktır. Hastanede bakım onarım hizmeti yapılamayacak cihaz parçalarına firma laboratuvarmda işlem yapılacaktır. Bu durumda cihazlar hastane idaresinden tutanak ile teslim alınacaktır. Cihazların tüm taşıma giderleri ve sorumlulukları yükleniciye aittir.
21. Koruyucu bakım esnasında meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan ve bunların önlenmesi için alınacak tedbirlerden yüklenici sorumlu olacaktır. Oluşan hasar ve arızalar yüklenici tarafından ücretsiz olarak giderilecektir.
22. Yüklenici cihazın arızalı parçasının onanmmı yapacak, eğer parçanın onarımı mümkün değil ise gerekçeli açıklamayı yaptığı raporu hastane Klinik Mühendislik Birimine sunacak; Klinik Mühendislik Biriminden onay aldıktan sonra yenisinin alınmasını talep edecektir.
23. Bakım - Onarım işini üstlenecek olan firma sözleşme için malzemesiz ve yalnız işçiliği ve dezenfektan dahil dezenfeksiyon hizmetini kapsayacak şek^ldgidâ^eyr teklif verecektir.
|
||||
![]() |
39. Periyodik bakım ve onarım, parça değişimi, arızanın giderilmesi, vs. sırasında veya sonrasında, sistemde veya sistemi meydana getiren ana ya da yardımcı parçalardaki ve akşamlardaki her türlü iş ve işlemler (söküm, takım, kesim, kaynak, taşlama, delme, diş açma, malzemenin mahallinden başka bir yere götürülmesi, geri getirilmesi, hurda malzemenin İdarenin belirleyeceği ve/veya göstereceği yere nakliyesi, vs.) yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılır.
40. Cihazın verimli ve güvenilir bir şekilde çalışmasının sağlanabilmesi için cihazda bulunan ön arıtma filtrelerinin uygun periyotlar ile değişiminin sağlanması yüklenici firmanın sorumluluğunda olup yüklenici firma tarafından değiştirilecektir. Filtreler bakım kapsamında değişecek olup, firmalar tekliflerini bu duruma göre vermek zorundadır.
41. Reverse Osmoz Su Arıtma Sisteminin bakımları aylık periyodlar halinde olmak kaydıyla yapılacaktır. Periyodik bakımların kesin tarihleri karşılıklı görüşmeler neticesinde belirlenecektir.
42. Yüklenici, sözleşme kapsamındaki sisteme 1 (bir) ay aralıklarla periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla, bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.
Reverse Osmosis su arıtma sisteminin aylık rutin bakımında yapılacak işlemler aşağıda yer almaktadır.
1. Kum filtresi basıncı kontrolü
2. Yumuşatma filtresi basıncı kontrolü
3. Aktif karbon filtresi basıncı kontrolü
4. Mikron filtrelerin kirlilik durumu kontrolü
5. Tuz tankının doluluk oranı kontrolü
6. Ön arıtma otomatik valflerin zaman ayarı kontrolleri
7. Ön filtre giriş basıncı kontrolü
8. Ön filtre çıkış basıncı kontrolü
9. Membran giriş basıncı kontrolü
10. Membran çıkış basıncı kontrolü
11. Ürün su debisi kontrolü
12. Atık su debisi kontrolü
13. Sirkülasyon suyu debisi kontrolü
14. Giriş suyu sıcaklığı kontrolü
15. Giriş suyu iletkenliği kontrolü
16. Ürün su iletkenliği kontrolü
17. Atık su iletkenliği kontrolü
18. Giriş suyu sertliği kontrolü
19. RO öncesi sertlik kontrolü
20. Ürün su sertliği kontrolü
21. Debi hesabı
22. Verim hesabı
23. Rej eksiyon hesabı
24. UV Sterilizatörü kontrolü
25. Bypassvanaları kontrolü
|
||||
|
||||
1- Yüklenici firma işe başlamadan Önce Klinik Mühendislik Birimi ile koordine olacaktır.
2- İşin yapımı esnasında karşılaşılacak olan teknik ve idari aksaklıklar taraflarca tutanak altına alınacaktır.
3- Yüklenici firma, değişimi gerçekleşen tüm parçaların üretici firma garantisini verecek olup bu durumu belgeleyecektir..
4- İşin yapımı esnasındaki tüm demontaj, montaj ve nakliye işleri yüklenici firma tarafından ücretsiz gerçekleştirilecektir.
5- Yüklenici firma tüm emniyet tedbirlerini almakla mükellef olup meydana gelebilecek tüm aksaklıklardan sorumludur. Bakım onarım veya tamir esnasında meydana gelebilecek kazalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Böyle bir durumla karşılaşılmaması için yüklenici firma öncelikle can ve mal güvenliği için tüm tedbirleri alacaktır.
6- İşin yapımı esnasında hastanede meydana gelebilecek tüm yıpranma ve kırılmalar yüklenici firma tarafından giderilecektir. Oluşacak herhangi bir hasarın tesbitinde işletme kaybı da dikkate alınacaktır.
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|