• İhale No
    1528467
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz Bakım Onarımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2018 11:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

/SAYI : SATINALMA/71713619                             23/01/2018'

KONU: PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI

SAYIN:.........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-      Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-       Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-       Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak Üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır,

4-       İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-       Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-       Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-       Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-      Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.

9-       Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-   BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 25.01.2018 TARİHİNDE SAAT 11:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX lA CEVAP VERİLECEKTİR.

11-   Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satmalma Komisyon Başkanlığına 2 KALEM PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.


 

s.n.

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Sut Kodu

Bİrim Fiyat

Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

TRANS MARKA OTOKLAV CİHAZI PERİYODİK BAKIM ONARIMI (5 ADET CİHAZ)

11

AY

 

 

 

 

 

TEKNİK ŞARTNAME 4 SAYFA

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalvadhsl2@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ TRANS MARKA STERİLİZASYON CİHAZLARI AYLIK PERİYODİK BAKIM, ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.             İŞİN............................................................................................... TANIMI..........................                            1

2.                                    ŞARTNAME................................. KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI               1

2.1 .TEKLİF DOSYASINDA İSTENECEK BELGELER.......................................                                 1

2.2.                                                                                                                                                                            TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ                                           1

3.                    DİĞER.............................................................................................................. HUSUSLAR               3

l.İŞİN TANIMI

l.l.Söz konusu hizmet T.C. Sağlık Bakanlığı Antalya Atatürk Devlet Hastanesinde kullanılmakta olan toplam 5 adet Trans Marka otoklav cihazının parça hariç ayda 1 defa olmak üzere 11 aylık bakım- onarım işidir.

1.2.Sözleşme kapsamındaki cihaz

ar:

Marka

Model

Künye No

Trans(Ana Bina)

Smart

1008004276

Trans(Ana Bina)

Smart

1008004277

Trans(Yeniköy Binası)

Smart // Volan Tip Tek Kapılı

 

Trans(Aşur)

Smart

**

Trans(Ana Bina)

Smart

 


2.ŞARTNAME KAPSAMI VE VERİLECEK TEKNİK HİZMET DETAYLARI


 

2.1.                   Teklif          Dosyasında İstenecek Belgeler

2.1.1.    TSE 12426 Yetkili Servis hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır. Belge bakım-onarım yapılacak cihazları kapsamalıdır. TSE yetki belgesinde Otoklav cihazlarına hizmet verebildiği belirtilmelidir.

2.2.                      Teknik Servis Hizmetleri

2.2.1.                              Verilecek    hizmet periyodik bakım ve düzeltici bakım {arıza giderilmesi) olarak ikiye ayrılır.

2.2.2.                              Periyodik    bakımlar, Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve ilgili firma teknik sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve saatlerde yapılır.

2.2.3.                             Yüklenici    periyodik bakım için belirlenen aralıklarda bakım ve onarıma gelmeden en az 2 gün önceden geleceğine dair Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne bilgi verecektir.

2.2.4.                             Yüklenici    firma sözleşme kapsamındaki buhar sterilizatörü cihazlarına her ay periyodik bakım işlemini yapacaktır.

2.2.5.                             Yüklenici    firma sözleşme kapsamındaki Buhar Sterilizasyon Cihazları için sözleşme süresi içinde 1 defaya mahsus olmak üzere ENJSO 11140-3 ve ENJSO 11140-4 standartlarına uygun elektronik bowie-dick testini yapmak, basınç ve sıcaklık değerlerini ölçmek, ilgili raporu hazırlamak ve bu değerleri standartlara uygun hale getirmekle yükümlüdür. Yüklenici ölçüm ve kalibrasyon sırasında kullanacağı ısı-basınç validasyon setinin izlenebilirlik belgelerini rapora eklemelidir.

2.2.6.                              Yüklenicİ    firma periyodik ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) hizmetini Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapmalıdır. Yapılan çalışmalar hastane işleyişini etkilemeden gerçekleştirilecektir. Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli gözetiminde yapılmayan işlemler için ücret ödenmez ve bakım yapılmamış sayılır.

Metin Kutusu: totiytotoHasbmesi V^TAN
m744 İp en dişlik Birimi
Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

Metin Kutusu: ^kMM%S!keriÖm^CşıncJaş DİLÂN

Sİcİİ NckMM 33&2S

2.2.7.                              Periyodik bakım ve düzeltici bakım (arıza giderilmesi) İşlemi bitiminde yapılan işler ile ilgili 1

nüsha ilgili firma, 1 nüsha cihazın bulunduğu birim sorumlusu, 1 nüsha Hastane Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi ve 1 nüsha fatura ile birlikte hastane satın alma birimine verilecek şekilde 4 nüshalı servis raporunu tutacaktır. Tutulan raporlarda ilgili firma personelinin, cihazın bulunduğu birimin yetkilisinin ve Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personelinin imzalan olacaktır,

2.2.8.   Periyodik bakım işlemlerinde uygulanacak kontroller Ek-l'de liste halinde verilmiştir. Yüklenici sözleşme kapsamındaki cihazların arıza ve bakımında kullanacağı referans ölçüm cihazlarının listesini ve kalibrasyon sertifikalarının güncel tarihli fotokopisini teslim edecektir.

2.2.9.      İlgili firma yaptığı periyodik bakım ve düzeltici bakım(anza giderilmesi) hizmeti ile ilgili işlemlerin detaylı açıklamasının oluğu bir kontrol listesi (Check List) hazırlamalı ve madde 2.2.7/de bahsi geçen raporlar ile birlikte, 1 nüsha ilgili firma kalacak şekilde, 1 nüsha Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi'ne vermelidir.

2.2.10 Periyodik Bakım ve Düzeltici bakım (Arıza giderilmesi) işlemini yapacak servis mühendisi veya teknikeri servis hizmeti verirken, ilgili cihazın fabrika tarafından yayınlanmış olan servis manueli (kitabı) ve kabul görmüş bakım prosedürlerini de güncel hali ile dikkate almalıdır.

2.2.11.                            Yüklenici     her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

2.2.12.                            Yüklenici     bakım-onarım faaliyetlerinde cihazın elektriksel güvenlik testlerini yapmalıdır.

2.2.13.                              Herhangi bir zamanda cihazın fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara müdahale etmekle yükümlüdür.

2.2.14.                          Arızanın acil giderilmesi durumunda gerekliyse yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri dışındaki çalışmalar için, hiçbir şekilde ek ücret ödenmez.

2.2.15.                     Teknik    Servis hizmeti sonunda cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim edilir.

2.2.16.                              Önceden  planlanan periyodik bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi durumunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personeli ilgili firmaya telefon, faks veya e-posta ile bilgilendirme yapar. Bilgilendirme tarih ve saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır.

2.2.17.                  Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 8 (sekiz) saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek zorundadır.

2.2.18.                    Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihazın müdahaleden itibaren en geç 16 saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.

2.2.19.                     Yedek parça ihtiyacı bulunması durumunda verilen servis formu dikkate alınarak ihtiyaç olan yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edilecektir. Yedek parça Hastane İdaresi tarafından temin edildikten sonra ilgili firma en geç 12 saat içinde parçayı ücretsiz olarak takacak ve cihazı çalışır durumda teslim edecektir.

2.2.20.                 Eğer  hastane yedek parçayı yüklenici firmadan temin edecek olursa, hastanenin siparişine müteakip en geç 2(iki) gün, parça firmaca yurt dışından temin edilecekse en geç 21 gün içerisinde cihaz faal hale getirilmek zorundadır. Yüklenici istenildiğinde ürünün yurtdışından temin edildiğine dair sürelerin belirtildiği evrakları idareye sunmak zorundadır. Tespit edilen arızanın çözümü için firma tarafından temin edilen yedek parçalar kullanılmamış ve orijinal parça olmalıdır.

2.2.21.                                     Kullanılacak     yedek parçalar ve yedek parçaların montajı cihazın orijinal şekli ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecek biçimde olmalıdır.

2.2.22.                             Yüklenici     firma, Hastane İdaresinin temin ettiği yedek parçayı monte etmek ile mükelleftir. Değiştirilen hasarlı yedek parçaların mülkiyeti hastaneye ait olacaktır ve değiştirilen parçalar Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine tutanakla teslim edilecektir.

2.2.23.                       Yedek parça kullanılması zorunlu olduğu hallerde, servis raporu doğrultusunda Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı olmadıkça onarım ve yedek parça değişimi yapılmayacaktır.

2.2.24.                               Metin Kutusu: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
 
Cihazların   veya cihaz parçalarının hiçbiri izinsiz dışarıya çıkarılmayacaktır. Bakım-Onarım ya da arıza giderimi için cihaz firmaya gidecekse Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi onayı alındıktan sonra


 

 

 

gönderilecektir. Bu esnada cihaz teslim tutanağı düzenlenecek bu işlemden sonra cihazda meydana gelebilecek her türlü tahribat, taşıma, sigorta, kaza durumlarından yüklenici sorumlu olacaktır.

2.2.25.                          Cihazın  servis işlemi sonunda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan işlevlerin iptali veya oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur. Bu durumlarda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.

2.2.26.                    Firma sözleşme yapıldığı tarihten itibaren sözleşme altındaki cihazlar ile ilgili yıl içinde çıkan arızalan kayıt altında tutacak ve genel bir liste olarak yılsonunda, Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verecektir.

2.2.27.                               Cihazlara    ait her türlü şifre (kullanıcı şifresi, servis menüsü şifresi vb., tüm şifreler) Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir. Klinik Mühendislik Hizmetleri Biriminin onayı ve bilgisi dışında şifre değişikliği yapılmayacaktır. Ayrıca cihazlara ait tüm hata kodlan ve açıklamalarını içeren teknik servis dokümanları Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimine verilecektir.

2.2.28.   Yüklenici firma, arızalı parçayı tespit ettikten sonra, parçaların değişmesine kadar vermeden önce arızalı parçayı kurtarmaya yönelik müdahale yapmakla yükümlüdür. Cihazlarda oluşabilecek herhangi bir arıza yüklenici tarafından giderilemezse kurumun yazılı ihtarında verilen süre sonunda; kurum arızayı başka bir serviste yaptırma ve faturasını yükleniciye ödettirme hakkına sahiptir.

3.                     DİĞER HUSUSLAR

3.1.   İlgili firma bakım süresince geçerli olacak yedek parça fiyat teklifini kodları ile birlikte verecektir. Sözleşme süresince ihtiyaç olduğunda bu parça fiyat listesi üzerinden yedek parça temini ilgili firma tarafından istenildiğinde yapılabilecektir.

3.2.                             Yüklenici arıza ve bakım için görevlendireceği personel listesini önceden hastaneye bildirecek ve bakım ve onarım için nitelikli (Tekniker/Teknisyen, Biyomedikal mühendisi, Elektrik/Elektronik mühendisi) personel görevlendirecektir.

3.3.                             Yüklenici tarafından verilen listedeki personelin firmanın tam zamanlı çalışanı olduğunu gösterir SGK Hizmet Dökümü ihale dosyasında veya sözleşme aşamasında idareye teslim edilecektir. Bakım periyotları ile birlikte güncel hizmet döküm belgeleri istenildiğinde idareye teslim edilecektir. Yüklenici firma ilgili cihazlar için benzer bakım hizmetini daha önce en az iki defa kamuya ait bir hastanede sağladığını belgelemelidir.

3.4.                    Cihaz   arızasının hastane tarafından yüklenici firmaya bildirilebilmesi için, yüklenici firma açık posta adresini, telefon. GSM ve faks numaralan ile e-posta adresini teklife ekleyecek, bu bilgilerde bir değişiklik olduğunda, değişikliği Hastaneye 4 saat içerisinde bildirmeyi yazılı olarak taahhüt edecektir.

3.5.                      Bakımı yapan ilgili firma Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi personellerine bakım eğitimi verecek ve belgelendirecektîr.

3.6.                            Yüklenici  firma, Periyodik Bakım-Onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.7.Sözleşmesi yapılan cihazlar için idare sözleşme döneminin herhangi bir tarihinde herhangi bir cihazın hizmet dışı kalmasına karar vermesi ve bu kararını firmaya yazılı olarak bildirmesi durumunda söz konusu cihazın hizmet dışı kaldığı tarihten sonraki aylar için ayrıca bakım ücreti ödenmez.

3.8.               İlgili firma, 1.2 maddesindeki tabloda belirtilen cihazların her biri için bakım-onarım birim fiyat ücreti belirtilecek ve ihale dosyasında idareye teslim edilecektir.

3.9 Cihazlara yıllık % 95 uptime garantisi verilecektir. Cihaz döngü yapamaması durumunda, geçen bu süre downtime olarak sayılacaktır. % 5'Iİk downtime sınırı aşılması durumunda arızalı geçen süre bakım onarım süresine eklenecektir. Uzatılan bu süre 90 (doksan) gün ile sınırlıdır.

 

 

EK-1

OTOKLAV CİHAZLARI PERİYODİK ONARIM SIRASINDA YAPILACAK KONTROLLER

•       Cihazın yan ve ön koruma sacları açılıp fiziki kontrolleri yapılmalıdır.

•       Pano ve otomasyon bölümü giriş-çıkış prosedür takibi yapılmalıdır.

•       Kumanda paneli, printer ve manometrelerin kontrolü yapılmalıdır.

•       Kapak ve göbek contalarının kontrolleri yapılmalıdır.

•       Göbek flanşı,kilit takımı,kurt dişi ve yayının kontrolleri yapılmalıdır.

•       Prizmatik direksiyon çalışılırlığının kontrolü yapılmalıdır.

•       Kapak kilit kollannın sağlamlığı kontrol edilmelidir.

•       Kayar kapak contalarının kontrolü ve temizliği yapılmalıdır.

•       Kapı switclerinin görsel ve fiziki bakımları yapılmalıdır.

•       Hava motoru veya merkezi hava bağlantılarının kontrolü yapılmalıdır.

•       Ekovvat motorunun periyodik bakımları yapılmalıdır.

•       Sistemdeki genel hava ve yol verici elemanların kaçak kontrolleri yapılmalıdır.

•      Jeneratör emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır.

•      Jeneratör basınç aralığı, referans ayarları kontrol edilmelidir.

•      Jeneratör suyu en az bir kez boşaltılıp su doldurma işleminin takibi yapılmalıdır.

•       Jeneratör içerisinde kireçlenme var ise temizliği yapılıp, gereken bilgi yetkililere aktarılmalıdır.

•       Sıvı seviye elektrotları ve şamandıraların kontrolleri yapılmalıdır.

•       Rezistans ve kablo takımlarının kontrolleri yapılmalıdır.

•       Rezistans bağlantı buvatı ve klemenslerinin kontrolü yapılmalıdır.

•       Ana güç girişi ve rezistans çıkış klemenslerinin kontrolleri yapılmalıdır

•       Su motoru ve selenoidinin kontrolü yapılmalıdır;

•       Su motoru pislik tutucu filtrenin temizliği yapılmalıdır.

•       Su motoru çekvalfi ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.

•       Hücre çıkış rekorları ve pt 100 bağlantı manşonu kontrol edilmelidir.

•       Hücre çıkış hattı,vakum ve bypass bağlantı rekorları kontrol edilmelidir.

•       Hücre çıkış hattı,çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır

•       Hücre çıkış hattı, pislik tutucu filtreleri açılıp kontrolleri yapılmalıdır.

•       Vakum sel,baypass sel,eşanjör sel.,bobin ve valflarının kontrolleri yapılmalıdır.

•       Vakum motoru ve servis suyu selenoidinin kontrolleri yapılmalıdır.

•       Vakum motoru hava akış vanası çekvalf ve çekvalf klepe contasının kontrolü yapılmalıdır.

•      Vakum ve kondens gider hattı elemanlarının kontrolleri yapılmalıdır.

•       Ceket doldurma ve kondens hattının kontrolü yapılmalıdır

•       Ceket basınç aralığı,referans ayarları kontrol edilmelidir.

•       Metin Kutusu: ;ılya Atatürk Devlet Hastanesi
mer Carıdaş DİLAN
 
Ceket emniyet ventilinin basınç kontrolü yapılmalıdır


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim