• İhale No
    1581749
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz Bakım Onarımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2018 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    30 Mart 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakaıılığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğilim ve Araştırma Hastanesi

Sayı:                75990205-869 -611                                             Kırşehir

Konu:              Hizmet/Malzeme £Jımı     28.03.2018

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine faxyada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E-mail:                        kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOTıTeklif mektupları en geç 0^/.Cul./2018-Saat:

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

               
   

BİRİM

FİYAT

 
 

TOPLAM

FİYAT

 
 

MALZEMENİN CİNSİ

 
 

I MARKA MOOELİ

 
 
 

 

Metin Kutusu: ADETHastanemize bağlı Mucur Ek Hizmet Binası Hemodiyaliz Ünitesinde kullanılmakta olan 5 Makinelik REO SU ARITMA ÜNİTESİNİN 24 Ay süreyle AYLIK Bakım Sözleşmesinin yapılması işi (2018 Nisan Ayından İtibaren 24 Aylık)

TEKNİK RAPOR (1 SAYFA)

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatlan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-       Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sûrede satınalma birimine gönderilecektir.

4-      UBB    kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-              Bakanlığımız  TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazıları gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-          istekliler              listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-              Sözkonusu     alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-           ldaremiz            mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                    Değerleııdirmemiz     kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.

10-              Malzemeler                       Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderier firmaya aittir.

11-       Teklif                      veren firma S.U.T.hükümieri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımiar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-      Alım   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlannın eşleştirilmesi ile ilgili olarak Tİİ'UBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zarann tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

 

KIRŞEHİR AEÜ-EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TEKNİK RAPOR

1-     Hastanemiz mucur ek hizmet binasında kullanılan hemodiyaliz ünitesindeki 5 makinelik RO su arıtma sistemi aylık bakım sözleşmelerinin yapılması gerekmektedir.

2-      RO sistemlerinin periyodik bakınılan her ay muntazam olarak yapılacaktır. Ayrıca her hangi bir arıza anında bakım sözleşmesi yapılan firmaya haber verildiğinde en geç 24 saatte müdahale edilecektir.

3-      RO ünitelerinin bakımı sırasında gerek duyulacak yedek parça veya malzemeleri, hastane idaresi, bakım sözleşmesi yapılan firmaya bağlı kalmaksızın serbest piyasa marifetiyle temin edecektir.

4-      Temini yapılan yedek parça veya malzemelerin yerine montajı, bakım sözleşmesi yapılan firma tarafından ivedilikle montajı yapılacaktır.

Bahse konu su arıtma sistemlerinin sorunsuz işletilmesi amacıyla gerekli bakım sözleşmelerinin ivedilikle yapılması gerektiğine dair teknik rapordur.2g.03.2018


 

TUTANAK

Hastanemiz, Mucur ek hizmet binası hemodiyaliz ünitesinde kullanılan 5 makinelik RO ünitesinin garanti süresi MART 2018 tarihi itibariyle sona ermektedir.

Hemodiyaliz ünitesinin kesintisiz hizmet sunabilmesi amacıyla, bahse konu RO ünitesinin Nisan 2018 tarihi itibariyle bakım sözleşmesinin 24 ay süre ile yapılması gerekmektedir, îş bu tutanak tarafımızca düzenlenerek imzalanmıştır. 28.03.2018

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim