• İhale No
    2011/188798
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Aralık 2011 09:30
  • İdare
    SGK ADANA SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    29 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Sg k A da na İl M üdürlüğ ü
İadeli Tıbbi Cihaz Bakım Ve Onarımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/188798
1-İda re nin
a) Adresi : Çınarlı Mah. Dr.Ali Menteşoğlu Cad. Taşa İşh. Kat.7 No:24
Seyhan/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3223634640 - 3223634864
c) Elektronik Posta Adresi : adanasgim@sgk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde
bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü'ne bağlı olarak faaliyet gösteren
Sağlık Soayal Güvenlik Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü- Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu
Cad. Taşa İşh. Kat.7 No:24 Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati : 14.12.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
•Firma, tıbbi cihazlarla ilgili bakım-onarım hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair SANAYİ BAKANLIĞI veya TSE Hizmet yeterlilik belgesini kuruma verecektir. •Firma iş konusu cihazların bakım onarımında kullanılacak test cihazları (basınç, flow, volüm, solunum, db, oksijen, sıcaklık, nem ölçümlerini yapabilen) kalibrasyon cihazları ve diğer elektronik ölçüm ve test cihazlarına sahip olacaktır. Bu cihazların periyodik kalibrasyon belgeleri olacak, yenilendikçe Kuruma ibraz edilecektir. •İş konusu cihazların bakım onarımını yapacak
personel teknik servis raporu düzenleme yeterlilik belgesine sahip olacak ve en az Elektrik Teknikeri olacaktır.
Bu elemanların diploma ve diğer teknik eğitim sertifikaları, varsa iş deneyim belgeleri Kuruma verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü-Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu Cad. Taşa İşhanı No:24 Kat:7 Seyhan/Adana adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü- Çınarlı Mah. Dr. Ali Menteşoğlu Cad. Taşa İşh. Kat.7 No:24 Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her
bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim