• İhale No
    2015/144546
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ, BİGİSAYAR VE YAZICI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Muş
  • İşin İli
    Muş
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ, BİGİSAYAR VE YAZICI SATIN ALINACAKTIR

MUŞ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

12 KISIM TIBBİ CİHAZ, BİGİSAYAR VE YAZICI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/144546
1-İdarenin
a) Adresi : Muş İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi (Murat Paşa Mh. eski cezaevi caddesi Toplum Sağlığı Merkezi Kat:4 Muş Merkez) MERKEZ MUŞ MUŞ MERKEZ/MUŞ
b) Telefon ve faks numarası : 4362122057 - 4362122028
c) Elektronik Posta Adresi : khb49.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KISIM TIBBİ CİHAZ, BİGİSAYAR VE YAZICI ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muş İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine Bağlı Sağlık Tesisleri(Muş Devlet Hastanesi, Hasköy Devlet Hastanesi, Varto Devlet Hastanesi, ADSM)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 5 takvim günü içinde işe başlanır. Malın/İşin teslim süresi işe başlama tarihinden itibaren 30 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 30 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Muş İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi
b) Tarihi ve saati : 17.11.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üysi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekl adına düzenlenen İmalat yeterlilik belgesi,

d) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif mala ilişkin yerli malı belgesi,

e) İsteklinin alım konusu malı üretiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,

f) Tıbbi Cihaz Üreticisi OEM (Original Egoipment Manafacturer-Orjjinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün üretirmek suretetiyle üretici niteliği kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, İsteklinin bu belgelerden birini sunması yeterlidir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

 

        İstekliler ihale konusu Tıbbi cihazlar için garanti, bakım-onarım, yedek parça, kalibrasyon ve sistemlerin(cihazların) kurulacağı yerlere teknik servis vereceklerine dair belgeyi muayene ve kabul aşamasında muayene ve kabul komisyonuna sunacaklardır. Belge ile birlikte teklif edilen cihaz ve cihazlara ait tüm ek donanımları ile birlikte cihazın aktif olarak çalışmaya başlamasından itibaren 2 (iki) yıl ücretsiz bakım, onarım, yedek parça dahil, gereken her türlü kalibrasyon (cihazın katalogunda belirtilen periyotlarda aylık, üç aylık, altı aylık gibi) ve teknik servis garantisine ücretsiz garantinin bitiminden itibaren sonra da 8 (SEKİZ) yıl ücretli yedek parça, bakım onarım, gereken her türlü kalibrasyon ve teknik servis garantisine sahip olacağı hususu belirtilecektir.

        Yıllık bakım-onarım maliyeti satın alma maliyetinin, yedek parça dahil %10’unu, yedek parça hariç %5’ ini geçmeyecektir. Cihazın hastaneye teslimi sırasında ilk kalibrasyon belgesi muayene komisyonuna teslim edilecektir. Aday ve isteklinin kendi taahhüdü ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdü de cihazla birlikte muayene komisyonuna teslim edilecektir.

Ayrıca 10, 11 ve 12. Kısımlar içinde garanti süresi 2 (iki) yıl olacaktır. Garanti Belgelerini muayene ve kabul aşamasında muayene ve kabul komisyonuna sunacaklardır.

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

TİTUBB: Teklif edilen cihaz/cihazlar T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen cihazlar ve/veya parçaları TİTUBB’na kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış ürün olacak ve UBB (barkod) numarası, marka adı ve modeli teklif mektuplarında veya ekinde yazılı olacaktır.

Teklif edilen ürün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olmadığında ( kapsamdışı) bu belgelendirilecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

ŞARTNAMEYE UYGUNLUK:

a) İstekliler, şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “........marka..........model............cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar teknik dokümanlar ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

b) İstekliler tarafından, teklif ettikleri cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal teknik doküman (Katalog) ihale dosyası içinde sunulacaktır ve teknik şartname maddeleri bu dokümanlar üzerinde işaretlenecektir. Orijinal teknik dokümanın yabancı dilde sunulması durumunda Türkçe tercümesi ihale dosyası içinde yer almak zorundadır. Bu durumda, teknik şartname maddeleri, hem orijinal teknik doküman üzerinde hem de Türkçe tercüme üzerinde işaretlenmiş olmalıdır.

c) İstekliler ihale neticelenip sözleşme imzalandıktan sonra uhdelerinde kalan Tıbbi cihazlar ile ilgili İhale Bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış KİK uzantılı XML dosyasını bir CD` ye Yükleyerek sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muş İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi ve Ekap adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muş İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi (Murat Paşa Mh. eski cezaevi caddesi Toplum Sağlığı Merkezi Kat:4 Muş Merkez) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
RENKLİ DOPLER USG SİSTEMİ 1 adet
KORNEA TOPOGRAFİ CİHAZI 1 adet
OKÜLER A/B SCAN ULTRASONOGRAFİ 1 adet
TİLT TEDAVİ KARYOLASI 1 adet
GAZ BESLEMELİ T PARÇALI RESÜSİTASYON CİHAZI 1 adet
TENS CİHAZI 10 adet
KONDİSYON (EGZERSİZ) BİSİKLETİ 2 adet
SOLUNUM FONKSIYON (SFT) CIHAZI(VARTO DEV.HAST.) 1 adet
TRANSPORT KUVÖZ 1 adet
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR(TÜMLEŞİK) 25 takım
BİLGİSAYAR KASASI (ADSM) 12 adet
BARKOD YAZICI 15 adet
16 Kasım 2015

İhale Tarihi 23.11.2015 10:00 olarak değişmiştir.