TIBBİ CİHAZ (ENDOVİZYON CİHAZI (POLİKLİNİK AMAÇLI) , TİMPANOMETRE CİHAZI (YÜKSEK FREKANSLI) , ABR CİHAZI (ASSR MODÜLLÜ) SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi -van
3 Kalem Tibbi Cihaz Alimi (Endovizyon Cihazi (Poliklinik Amaçli) 4 Adet, Timpanometre Cihazi (Yüksek Frekansli) 1 Adet, Abr Cihazi (Assr Modüllü) 1 Adet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/111859
1-İda re nin
a) Adresi : Suphan Mah. Edremit Yolu Üzeri Hava Alani 1. Kavşaği 65100 Van
Merkez/Van
b) Telefon ve faks numarası : 4322179199 - 4322179199
c) Elektronik Posta Adresi : veah@veah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat saymanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 30 ( otuz ) gün içerisinde Hastanemiz Ayniyat Ambarına her türlü masraf yükleniciye ait olmak üzere tek seferde Cihazlar teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Baştabipliği İhale
Komisyon Odası
b) Tarihi ve saati : 12.09.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) İmalatçı, ithalatçı veya iştirakçı firmanın vermiş olduğu garanti belgesi:Cihazlar için 2 yıl olacaktır. İmalatçı, ithalatçı veya iştirakçı firmanın vermiş olduğu garanti belgesi: Yedek Parça ve servis için (ücreti karşılığında)
10 yıl olacaktır.
b) Birim Fiyat Teklif Cetvelinde adı geçen cihazın/cihazların bakım ve onarımları ile ilgili olarak ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış (TSE) hizmet yeterlilik belgesi veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif dosyası içerisinde sunulacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Ürünün UBB ye kayıtlı olduğunu gösteren belge: Teklif veren firma teklif ettiği ürünler için (her ürün için ayrı ayrı olmak üzere) ürünün UBB ye kayıtlı olduğunu gösteren belgeyi ihale komisyonuna ibraz edecektir. İsteklinin UBB ye kayıtlı olduğunu gösteren belge: Teklif veren firma UBB ye kayıtlı olduğunu gösteren belgeyi ihale komisyonuna ibraz edecektir. Teklif edilen ürünün Mevzuatı gereği UBB ye kayıtlı değilse bu ürüne ait TSE belgesi vermek zorundadır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi: Teklif veren firmalar teklif ettikleri her ürün için ayrı ayrı olmak üzere teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir Orijinal kataloglar: İstekli Firma, teklifi ile birlikte teklif ettiği ürüne ait teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal katalogları vermelidir.
b) İdarenin istemesi halinde yüklenici firma teklif ettiği cihazlar için demonstrasyon çalışması yapacaktır. Yerinde yada hastane idaresinde yapılacak olan demonstrasyon çalışması için tüm masraflar yükleniciye aittir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde sözleşmeye bağlı olarak gerçekleştiren Tıbbi Cihaz alımları benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Van Bölge Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ENDOVİZYON CİHAZI (POLİKLİNİK AMAÇLI) | 4 | ADET |
TİMPANOMETRE (YÜKSEK FREKANSLI) | 1 | ADET |
ABR CİHAZI (ASSR MODÜLLÜ) | 1 | ADET |