• İhale No
    1610152
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz için Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    08 Mayıs 2018 10:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    07 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELER! KURUMU Kırşehir ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Arattırma Hastanesi

 

       
 

Sayı: 75990205-869 - 799 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
   

Kırşehir

07.05.2018

 
 
 

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

NOT:Teklif mektupları en geçCfâ../O..^./2018-Saat:

 

 

 

 

 

BİRİM

TOPLAM

 

 

Hastanemiz Hemodiyaliz Ünitesi RO Sisteminde kullanılmak üzere aşağıda belirtilen malzemelerin temini işi

 

 

 

 

 

1

 

Yumuşatma Filtresi(80*35 medya tank) 5600 fleck valf

 

1

Takım

 

 

2

 

40*21 Membran Filtre

 

2

Adet

 

 

3

 

Prokan Filtre (600-1000 It/saat)

 

1

Adet

 

 

4

 

10 inç Karbon Filtre

 

50

Adet

 

 

5

 

10 inç İplikSarma Filtre

 

50

Adet

 

 

6

 

40*14 Membran Filtre

 

1

Adet

 

 

Eki: Teknik Rapor (1 Sayfa) TOPLAM =

 

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatlan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-           Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-         LrBB   kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                     Bakanlığımız  TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince, UBB kapsamındaki malzemeler için firmalann “ TTBBI CİHAZ SAT1S YER] YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.

6-               lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                  Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-               ldaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                              Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.

10-                   Malzemeler    Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b giderler firmaya aittir.

11-          Teklif     veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağım kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan, idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

13-         Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek. ödeme yapılsa bile tespit edilen zarann tamamı alım >apılan firmadan tahsil edilecektir.

Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE K*ŞE:

 

TEKNİK RAPOR

Hastanemiz hemodiyaliz ünitesi RO sisteminde kullanılmak üzere aşağıda nitelikleri yazılı malzemelere ihtiyaç olduğuna dair teknik rapordur.02.05.2018

 

 
 

IIZKAN (odiy'aliz Teknisyeni

 

 

 

 

 

Hemodiyaliz R.O ünitesinin ihtiyacı olan malzemeler:

1-     Yumuşatma Filtresi (80x35 medya tank) 5600 fleck valf 1 takım

2-      40x21 membran filtre..................... 2 adet

3-      Prokan filtre (600-1000 lt/saat)......... 1 adet

4-       10 inç karbon filtre..................... 50 adet

5-       10 inç iplik sarma filtre............... 50 adet

6-      40x14 membran filtre..................... 1 adet

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim