• İhale No
    1790244
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz İçin Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2019 10:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    24 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı:                                                          75990205-869 -175                                                       Kırşehir

Konu:                                                          HUmet/Malzeme Al’mı    24.01.2019

 
  Metin Kutusu: Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alıın usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimijj ulaştırmanızı rica ederim.

Metin Kutusu: a eldenTEKLİF MEKTUBUDUR

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E-mail:                      kirsehireah.salma@saglik.gov.tr

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

UEa'UTS SAP KOD NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

Hastanemiz Sterilizasyon Ünitesinde Kullanılmak Üzere "Hidrojen Peroksit Gaz Plazma Sterilizatörü İçin Hidrojen Peroksit Kartuşu" Alımı

 

6

ADET

 

 

EKİ: 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME

 

 

TOPLAM -

 

 

NOT:Teklif mektupları en pec/.\). / .C:/. 12019-Saat:

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.


 

dikkat EBİLESEK HU3USL&B

1- Teklif Birim Fiyatlan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-         Silinti,  kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

4-              UBB/UTS  kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                 Bakanlığıınız    TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.

6-             istekliler    listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                 Sözkonusu    alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-             idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-                        Değerlendimıemiz    kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali dunımuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-                 Malzemeler  Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-        Teklif    veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-        Alım  uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE:

HİDROJEN PEROKSİT GAZ PLAZMA STERÎLİZATÖRÜ İÇİN HİDROJEN PEROKSİT

KARTUŞU TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

       
   

7/Kmîastanesi'nin ihtiyacı olan Hidrojen

 
 
 

Peroksit Kartuşu Teknik Şartnamesidir.

 

 

 

VAZGEÇİLMEZ TEKNİK ÖZELLİKLER:

l.                                 Hidrojen peroksit kartuşları STERİCOOL marka cihaza uyumlu olmalıdır.

2.                               Hidrojen  peroksit kartuşlan CE belgeli olmalıdır.

*

*

3.                               Hidrojen  peroksit kartuşlan 240 mİ ’lik ambalajlarda olmalı ve cihazın kartuş yuvasına uyacak

ebatlarda olmalıdır.Kartuşlann kapaklan ventilli olmalıdr.

4.   110 Litre kapasiteli sterilizatör için, 1 kartuş ile en az 18 döngü yapılabilmelidir ve cihazın tüp yuvasına uyacak ebatlarda olmalıdır.

5.              Raf       ömrü,uygun saklama koşullannda-6 (altı) aydan az olmamalıdır.

6.                                Kartuşun içinde bulunan sterilantm etken bileşeni %59 ’luk (+_1) hidrojen peroksit olmalıdır.

7.               Her       bir kartuşun üzerinde, kalan döngü sayısını ve tüpün son kullanma tarihini otomatik olarak tespit ederek ekrana yansıtacak RFID sistemi bulunmalıdır.

8.                                Kartuşun STERİCOOL cihazı ile birlikte validasyonu yapılmış olmalı ve belgeleri sunulmalıdır.'

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim