• İhale No
    2018/260302
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ İLE TIBBİ SARFLAR,AYNİYAT TÜKETİM SARFLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2018 10:00
  • İdare
    İstanbul Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ İLE TIBBİ SARFLAR,AYNİYAT TÜKETİM SARFLARI SATIN ALINACAKTIR

BALTALİMANI KEMİK HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 Yılı Karma Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/260302
1-İdarenin
a) Adresi : Baltalimanı Mh. Rumelihisarı Cd.No:62 34470 Baltalimanı SARIYER/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123237075 - 2123237089
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@baltalimani.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 Yılı Karma Malzeme Alımı İşi(Tıbbi Cihaz ile Tıbbi Sarflar,Ayniyat Tüketim Sarfları) 18 Kalem-5 Kısım
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi depo birimi ile uygulama alanları
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip idarece telefon,faks,e-mail ile belirtilecek siparişler doğrultusunda partiler halinde yapılacaktır.Teslimat için talep edilen malzemeler siparişi takiben en fazla 5 ( beş) gün içerisinde hafta içi mesai saatleri (09:00 - 15:00) saatleri arasında Muayene ve Kabul Komisyonunun denetimde,ilgili birimin uygunluk onayı neticesinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Rumelihisarı Cd.No:62 Baltalimanı/Sarıyer /İstanbul
b) Tarihi ve saati : 20.06.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen “Sanayi Sicil Belgesi”,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen “Kapasite Raporu”,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen “İmalat Yeterlik Belgesi”,

ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin “Yerli Malı Belgesi”,

d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

Yetkili Satıcı olduğunu gösterir Belgeler;

1.Yerli ürünler için teklif sunulması durumunda İstekliler; yerli üreticilerden alacakları Yetkili Satıcı Belgesinin asılını ve/veya kurum(idare) onaylı suretini ihale dosyasında sunacaklardır.

2.Yurt dışında imal edilen ürünlerin ise  Türkiye’deki kuruluşuna verilen apostil kaşeli satış yetki belgesininin  kurum(idare) onaylı suretini teklif dosyasında sunacaklardır.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif sunulan ürünler 24 ay garantiye sahip olacaktır.Bu süre zarfında arızılan ürünler yenisi ile bedelsiz değiştirilecektir.Konuya ilişkin firma antetli  belge ihale dosyasında sunulacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler Teknik Şartnameye cevap vereceklerdir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOKOPİ KAĞITLARI A4 2.500 top
TEL SÜRÜCÜ ATAÇMAN(K Teli Tutcu) 2 adet
ELEKTRİKLİ KESİCİ VE DELİCİ MOTOR ŞARJ EDİLEBİLİR BATARYA 13 adet
TEK KULLANIMLIK KAPAKLAR(AMELİYATHANEDE KULLANILAN TRS MOTOR KAĞI) 2 adet
ELEKTRİKLİ KESİCİ VE DELİCİ MOTOR KESİCİ ELCEK 3 adet
ULTRASONOGRAFİ GÖRÜNTÜLEME JELİ 1 LT 1.000 adet
UZUN BIÇAK UÇLU KOTER UCU 50 adet
STERİL SAKLAMA KUTUSU(TIRNAK FIRÇASI KUTUSU) 4 adet
DOKTOR TABURELERİ 10 adet
TANSİYON ALETİ, TANSİYON ÖLÇÜM CİHAZI, TAŞINABİLİR, KOLDAN, DİJİTAL, OTOMATİK, PEDİATRİK 1 adet
EKG ELEKTROT KABLOSU BAĞLANTI SOKETİ 10 adet
KAN TAŞIMA ÇANTASI 4 adet
EĞİTİM MAKETLERİ 1 adet
ARŞİV KUTULARI 1.000 adet
TELEFON KABLOSU(150-04 KPDF AP YERALTI YAĞLI KABLO) 200 metre
BOYALAR(DIŞ CEPHE SİLİKONLU) 10 teneke
HASTA ALT BEZİ SERME(60X90 YATAK KORUMA) 50.000 adet
SODA LİME 20 KG 26 adet