• İhale No
    2011/129403
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Kırıkkale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Kırıkkale
  • İşin İli
    Kırıkkale
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı K ırı kka le Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
19 Kalem Tıbbi Cihaz Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/129403
1-İda re nin
a) Adresi : Kurtulus Mah. Ahılı Cad. 1 71200 Kırıkkale Merkez Kırıkkale
b) Telefon ve faks numarası : 3182251818 - 3182251489
c) Elektronik Posta Adresi : kirikkale.adsm@sağlik.gov.tr.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kırııkkale Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Teslim tarihi : Tedarikçi sözleşme imzalanmasını takip eden 30 (otuz) gün içinde muayene kabul komisyonu tarafından onayını aldıktan sonra cihazı teslim edecektir. Tedarikçi tarafından teslim edilen cihazın istenilen teknik özelliklerini karşılayıp karşılamadığına ve cihazı oluşturan parçaların tam ve eksiksiz olup olmadığına bakılarak çalışır vaziyette Muayene Kabul komisyonu tarafından teslim alınacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kurtuluş Mah. Ahılı Cad. Nı:1 Kırıkkale
b) Tarihi ve saati : 19.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- İhaleye teklif veren isteklinin, teklif etmiş olduğu her kalem ürünler/tıbbi cihazlar için Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 2008 / 36 tarih ve sayılı genelgesi uyarınca T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak ürünlerin/tıbbi cihazların TİTUBB´da Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. TITUBB'de “Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır” ibaresi olmayan ürünler/tıbbi cihazlar değerlendirme dışı bırakılarak isteklilerin ilgili kalem malzeme için teklifleri kabul edilmeyecektir. Ancak Sağlık Bakanlığı tarafından TİTUBB kaydı aranmasına gerek yoktur yazısı ile belgelendirilen malzemelerin teklifi kabul edilecektir. İstekliler teklif etmiş olduğu malzemelerin TİTUBB'na kaydına dair barkod numaralarını teklif mektubu eki cetvelinde ya da ayrı bir liste halinde teklif zarfı içinde
vereceklerdir. Teklif edilen ürün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değilse “Kapsam Dışı” yazılacak, kapsam dışı olduğu belgelenebiliyorsa belgesi teklif mektubuna ek olarak sunulacak. (kapsam dışı diye beyan edilip de, kapsam dışı olmadığı komisyon tarafından tespit edilirse firma hakkında yasal işlem yapılacaktır.)
2- İstekliler teklif ettikleri ürünün TİTUBB kaydı gerektirmediğini iddia ettikleri takdirde;bu ürünün TİTUBB'da kapsam dışı olduğuna dair yetkili Kurumlardan alınmış belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.
3- UBB Kaydı olmasına rağmen bu ibareyi taşımayan ürünler ihale dışı bırakılacaktır. UBB Kaydı bulunmayan kapsam dışı ürünler; ait oldukları mevzuatın öngördüğü belgelere sahip olmalı ( CE vb. gibi) ve ihale dosyasında sunulmalıdır.
4- İstekliler Teklif Zarflarıyla birlikte UBB den alınmış xml dosyalarını CD ortamında teklif zarfına ekleyecek ve bu dosyalara ait raporlar da çıktı olarak sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1 Tedarikçi firma cihazların teslimi sırasında cihaz içi orijinal kullanım, bakım, onarım ve teknik servis için gerekli dökümanlardan birer takım vermelidir. Ayrıca bir adet Türkçe kullanım klavuzu ile cihazın mekanik, elektrik ve elektronik devre şemalarını içeren servis manüeli verilecektir.
2. Firmalar Teklif verdikleri Ürünlerin numunelerini, Teklif Mektupları ile birlikte getirilecektir. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. Alımı yapılacak Tıbbi Cihazlara ait kullanma kılavuzu ve etiket bilgileri Türkçe olacaktır. Türkçe kullanım
kılavuzu olmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.
4.Cihazların nakliye ve montajı yükleniciye ait olup, yüklenici, nakliye ve montaj işlemlerini ücretsiz olarak yapacaktır ve cihazları eksiksiz ve çalışır durumda teslim edecektir.
5. Garanti kapsamının süresi dahilinde ve ondan sonraki ücretsiz servis süresi dahilinde arıza bildiriminden itibaren yetkili servis tarafından 48 saat içinde, müdahale edilip, servis hizmeti verilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler kendi firmalarının İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) kayıtlı olduğunu,teklif ettikleri ürünlerin Sağlık Bakanlığından onaylı olduğunu ve Barkod numaralarını TİTUBB'den alınan çıktılar ile belgelendirerek teklif dosyasına koyacaklardır.
İstekliler teklif ettikleri ürünün TİTUBB kaydı gerektirmediğini iddia ettikleri takdirde;bu ürünün TİTUBB'da kapsam dışı olduğuna dair yetkili Kurumlardan alınmış belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler teklif etmiş olduğu malzemenin orijinal ürün kataloğunu malzemenin teknik özelliklerinin tamamı katalog üzerinde işaretlenmiş şekilde; ihale ile ilgili diğer belgelerle birlikte ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Teklif edilip de ürün kataloğu olmayan veya işaretlemesi yapılmamış olan malzemenin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
2. İhtiyaç Listesindeki Cihazlara ait Orjinal Kataloglarını ihale dosyasına koyacaklardır.
3. Ayrıca Teknik şartnamede belirtilen maddelere sırasıyla, tek tek, madde madde "Teknik Şartnameye
Uygunluk" başlığı altında marka ve model adını da belirterek cevap vereceklerdir.
4. Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlanmayan ve şartnamedeki istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tıbbi Cihaz Alım İhaleleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırıkkale Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 200 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Kırıkkale Şubesi TR71 0001 0003
1650 7426 4250 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırıkkale Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDODONTİK MİKRO MOTOR ( ANGULDURUVA DAHİL ) 17,000 ADET
ALGİNAT KARIŞTIRMA CİHAZI 18,000 ADET
BAŞLIK BAKIM OTAKLAVI 2,000 ADET
FOSFOR PLAK TARAMA CİHAZI 1,000 ADET
AMALGAMATÖR 20,000 ADET
ELEKTRO KOTER ( DENTAL UYGULAMALAR İÇİN ) 1,000 ADET
CERRAHİ ASPİRATÖR 1,000 ADET
ULTRASONİK ORAL CERRAHİ SİSTEM ( PİEZO SURGERY ) 1,000 ADET
ORAL CERRAHİ VE İMLANTOLOJİ MİKROMOTOR ( FİZYODİSPENSIR 20:1 2 ADET ANGULDURUVA DAHİL ) 1,000 ADET
1:1 ANGULDURVA 20,000 ADET
KURŞUN ÖNLÜK ( HASTA İÇİN ) 5,000 ADET
KURŞUN ÖNLÜK ( HEKİM İÇİN ) 5,000 ADET
TROİD KORUYUCU KURŞUN ÖNLÜK 5,000 ADET
MİKROMOTOR 20,000 ADET
AERATÖR BAŞLIĞI 50,000 ADET
MOBİL ÜNİT 1,000 ADET
TAŞINABİLİR RVG'Lİ RÖNTGEN CİHAZI 1,000 ADET
GECE PLAĞI HAZIRLAMA CİHAZI (VACUM FORMER) 1,000 ADET
HEKİM TABURESİ 10,000 ADET