• İhale No
    2016/392882
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Kasım 2016 14:00
  • İdare
    ORDU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ORDU ÜNİVERSİTESİ

Ordu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu İçin Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/392882
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Yerleskesi Rektörlük Binası 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522347098 - 4522349302
c) Elektronik Posta Adresi : imid@odu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Üniversitesi Rektörlüğü Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 25 (Yirmi Beş) takvim günüdür. Bütçe ve ödenek kullanım ilkeleri gereği, her durumda 23.12.2016 tarihi işin bitirilmesi için son gündür.Sözleşmenin imzalanmasını takiben 3 (üç) iş günü içerisinde yüklenici tarafından ihale konusu işe ilişkin yüklenici üzerine bırakılan tüm mal, malzeme, ekipman ve dokümanların ihale şartnamelerinde belirlenen süre ve diğer kıstaslar içerisinde kalmak kaydıyla hangi tarih ve saatte nereye teslim edileceğini gösteren iş programı hazırlanarak idareye teslim edilecektir. Yüklenicinin vereceği tarih/tarihler muayene kabul komisyonunun denetim ve kabul işlemlerine esas teşkil edilerek komisyonun belirtilen tarihte hazır bulunması temin edileceğinden iş programının süresinde ve şartnamedeki hususlara uygun teslim edilmesi zorunludur. Bu maddede belirtilen kıstaslara uygun iş programı teslim edilmemesi durumu ise cezai işlem konusu olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Ek Binası 52200 Altınordu/ORDU
b) Tarihi ve saati : 01.11.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. 

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Ürünlere ilişkin teklif veren üretici/ithalatçı firmaların ya da bu firmaların bayisi olarak teklif veren isteklilerin “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”na kayıtlı olduklarını gösterir belgeyi teklif dosyalarında sunacaklardır.

b) Ürünler “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”na kayıtlı tıbbi mal üreticisi ve ithalatçısı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen ürünlerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası"na kayıtlı olduğunu gösterir ürün (barkod) numarasını ve marka adını teklif dosyalarında sunacaklardır.

c)Teklif edilen ürünlerin “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”na kayıtlı ürünler kapsamında olmaması durumunda, bu ürünlerin kapsam dışı olduğunu gösterir üretici/ithalatçı firma tarafından düzenlenen belgeyi teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin  Teknik Şartnameye  uygunluğunu gösterir "Teknik Şartnameye Cevap Dokümanı" hazırlayarak  yetkili tarafından kaşelenerek imzalanmış halini teklif dosyalarında sunacaklardır. Bu doküman İdarenin Teknik Şartnamesindeki her bir maddeye cevap verir nitelikte olacaktır. "Evet, Kabul Ediyorum, Uygundur" gibi ifadelerle teklif edilen malın teknik özelliklerini göstermeyen "Teknik Şartnameye Cevap Dokümanları" kabul edilmeyecektir.

2. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin adını, markasını, menşei bilgilerini ve TİTUBB numarasını Teknik Şartnamenin ekinde yer alan örnek tabloya uygun bir şekilde doldurarak, yetkili kişi tarafından onaylanmış halini teklif dosyalarında sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü tıbbi cihaz  alımı işi benzer iş olarak kabul edilceketir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Ek Binası 52200 Altınordu/ ORDU adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Ordu Üniversitesi Şubesi TR 64 0001002355467493795118 IBAN Numaralı hesabına veya Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Veznesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Ek Binası 52200 Altınordu/ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kablosuz 3D Kinematik Hareket Analiz ve Kablosuz EMG Sistemi 1 adet
Skinfold Kaliper Cihazı 1 adet