TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Gü müş ha ne Dev let H a st a nesi
Tıbbi Cihaz (15 Kalem) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/39057
1-İda re nin
a) Adresi : Hasanbey Mah. Daltaban Semti Merkez / Gümüşhane
b) Telefon ve faks numarası : 4562131556 - 4562133077
c) Elektronik Posta Adresi : gumushanesatinalma@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gümüşhane Devlet Hastanesi Demirbaş Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşme İmzalanmasından İtibaren 30 (Otuz) Takvim Günü
İçerisinde Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gümüşhane Devlet Hastanesi / Hasanbey Mahalesi Daltaban Semti
Merkez / Gümüşhane
b) Tarihi ve saati : 30.04.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif etmiş oldukları ürünlerden t.c. İlaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankası (t.i.t.u.b.b.) Kapsamında olanların, sistemde kayıtlı olduklarını ve sağlık bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir internet çıktılarını teklif dosyalarında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerin Teklif Vermiş Oldukları Kısımlara İlişkin Üretici Firma, Distribütör Firma Veya Yetkili Bayii Olduğunu Tevsik Edici Belgeler (T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (T.İ.T.U.B.B.) Formları) Teklif Dosyasında Bulunacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif Edilen Cihazlara Ait Orjinal Katalog, Broşür Ve Teknik Şartnameye Uygunluk Cevapları Teklif Zarflarında Bulunacaktır. İhale komisyonunca teknik şartnameye uygunluğun belirlenmesi amacı ile teklif değerlendirme aşamasında demo çalışması istenebilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümüşhane Devlet
Hastanesi / Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak i steyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Hastanenin, T.C. Ziraat Bankası Gümüşhane Şubesindeki TR750001000246290861675001nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümüşhane Devlet Hastanesi Satın Alma Komisyon Başkanlığı / Hasanbey Mahallesi Daltaban Semti Merkez / Gümüşhane adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
KOTER CİHAZI | 1,000 | Adet |
EFOR TEST CİHAZI | 1,000 | Adet |
RİTİM HOLTER CİHAZI | 3,000 | Adet |
TANSİYON HOLTER CİHAZI | 3,000 | Adet |
VİDEO GASTROSKOPİ CİHAZI | 1,000 | Adet |
VİDEO KOLONOSKOPİ CİHAZI | 1,000 | Adet |
PULSEOKSİMETRE CİHAZI (MASA TİPİ) | 4,000 | Adet |
EL DERMATOSKOBU | 1,000 | Adet |
TANSİYON ALETİ (STETESKOP İLE BİRLİKTE) | 25,000 | Adet |
SİSTESKOP - ÜRETROSKOP KILIFI 17 FR | 1,000 | Adet |
SİSTESKOP - ÜRETROSKOP KILIFI 23-23,5 FR | 1,000 | Adet |
BİYOPSİ FORCESİ | 1,000 | Adet |
TELESKOP KÖPRÜSÜ | 1,000 | Adet |
PNOMOTİK LİTHOPRİPTÖR ELCEK | 1,000 | Adet |
PNOMOTİK LİTHOPRİPTÖR PROBU | 5,000 | Adet |