YALOVA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU
17 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/147460 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Bahçelievler Mah. Stadyum Cad. No:35 77000 YALOVA MERKEZ/YALOVA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2268140033 - 2268140021 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 17 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğü Ayniyat Deposu ve Yalova Halk Sağlığı Laboratuvarı. |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici teknik şartnamede cihaz veya malzeme olarak tarif edilen ürünleri 10 (On) gün içerinde ilgili yerlere teslim edecek, tüm monte ve kurulumları tamamlayacak, eğitim gerekli ise eğitimleri verecek ve kabule hazır hale getirecektir. İdare uygun gördüğü kalemler için 30(otuz) gün süre tanıyabilir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bahçelievler mh. stadyum cd. no:35 adresindeki Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğü konferans salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 18.04.2017 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhalenin tüm kalemleri için ürünlerin kaydı zorunlu olanların T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak olan malzemenin TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.Bu belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır. Teklif edilen malzeme T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)’na kayıtlı değilse; Üretici veya tedarikçi firmanın (Türkiye’deki Yetkili Satıcı Firma) TITUBB’a kayıtlı olmadığına dair beyanını yazılı olarak sunulacaktır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Teklif edilen tüm malzemeler ve Tıbbi Cihazlar için garanti süresi fatura kesim tarihinden itibaren 2 (iki) yıldır. Distribütör ve/veya istekli firma teknik servis olanaklarını ve altyapısını belgelemelidir. Distribütör ve/veya istekli firma servis hizmetini sağlayacak olan firmanın (İLGİLİ CİHAZ İÇİN ALINMIŞ) "Tıbbi cihaz servislerine hizmet yeterlilik belgesini" teklifi ile birlikte vermelidir. Servis yeterlilik belgesi olmayan firmaların teklifleri dikkate alınmayacaktır. Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'nin geçerlilik süresi 2 (iki) yıldır. Satış sonrası hizmetlere ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya aittir. Üretici veya ithalatçı firmadan alınan teknik servis ve bakım destek hizmetinin garanti ve garanti sonrası devam edeceğini taahhüt eden yetkili imzalı belgenin aslı veya idare tarafından onaylı fotokopisi ihale dosyasına konulacaktır. Cihazların firma tarafından kurulumu sonrasında yapılacak kabul testleri ile cihazların servise alınmasından sonra gerçekleştirilecek demonstrasyon, performans testlerini de içeren kalite kontrol testleri ve periyodik bakım ve onarımları ve gerektiği hallerde kalibrasyonlarının, yüklenici firma tarafından idarenin talebiyle garanti sürecinde ücretsiz olarak yerine getirecektir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların veya ürünlerin kullanma kılavuzu ve etiket bilgileri, Yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacaktır. Türkçe etiket ve kullanım kılavuzu bulunmayan tıbbi cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Genel laboratuvar amaçlı cihazlar ile Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır. |
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
A) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB sisteminde kayıtlı olması ve alımı yapılacak olan (üretilen veya ithal edilen) tüm ürünlerin, TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları ihale dosyasında sunacaktır. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen malzeme veya tıbbi cihazın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik bilgilerin yer aldığı katalog ve fotoğraflar teklif dosyasında yer alacaktır. İdare tarafından isteklilerce teklif edilen ürünlere ilişkin numune ihale esnasında istenmeyecek olup daha sonra idare tarafından numune talebi yapılabilir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 10 (on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yalova Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne ihale doküman bedeli yatırıldıktan sonra Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satın Alma Biriminden satın alınır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Biyo Güvenlik Kabini | 1 | adet |
Membran Filtrasyon Sistemi (3'iü manifold ve Vakum Pompası) | 1 | adet |
Santrüfüj Cihazı | 4 | adet |
Soğutmalı,Aerosol Korumalı Santrifüj | 1 | adet |
Vorteks Cihazı | 1 | adet |
Otoklav Cihazı | 1 | adet |
Uv(Ultraviyole)Lamba | 1 | adet |
Lam Kurutma Cihazı | 1 | adet |
Şarj Cihazlı Oftalmaskop Ve Otoskop Seti | 6 | adet |
Duvara Monte Otoskop-Oftalmaskop Seti | 2 | adet |
El Tipi Pulse Oksimetre | 8 | adet |
Tansiyon Aleti Duvara Monteli(Mekanik) | 2 | adet |
Oksijen Tüpü | 13 | adet |
Oksijen Tüpü Manometresi | 7 | adet |
Laringoskop Seti Fiber Optik | 2 | adet |
Travma Tahtası(Yetişkin Boy) | 2 | adet |
Travma Tahtası(Pediatrik Boy) | 2 | adet |