• İhale No
    2017/426842
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Eylül 2017 14:00
  • İdare
    BİLECİK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Bilecik
  • İşin İli
    Bilecik
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    06 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

12 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/426842
1-İdarenin
a) Adresi : ERTUĞRULGAZİ MH. MEVLANA SOK. NO:32 11100 BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası : 2282100254 - 2282100252
c) Elektronik Posta Adresi : khb11.malihizmet@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİMİZİN İHTİYACI OLAN 12 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerimiz; Bilecik Devlet Hastanesi, Bozüyük Devlet Hastanesi, Söğüt Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip herhangi bir tebligata gerek kalmaksızın yüklenici uhdesinde kalan cihazları 30 gün içerisinde çalışır vaziyette ilgili sağlık tesisine teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK NO:32 BİLECİK)
b) Tarihi ve saati : 29.09.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

 

-istekli eğer ithalatçı ise, üretici tarafından verilen distribütörlük belgesini sunacaktır.

-istekli bayi ise hem distribütöre ait yetki belgesini hem de bayilik belgesini sunacaktır.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

ğ) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cihazlar teknik şartnamelerinde belirtilen süre dahilinde üretici ve Türkiye temsilci veya satıcı firma tarafından ayrı ayrı verilecektir.

Tüm cihazlar için garanti süresi 2 yıl olacaktır. Garanti süresi cihazın muayene tarihi itibari ile başlayacaktır.

Garanti süresince, sistemin kataloglarında belirtilen sürelerde ve arıza durumlarında her türlü servis, bakım, onarım, yedek parça, yazılım güncelleme ve ulaşım için hiçbir ücret talep edilmeden yüklenici tarafından karşılanacaktır. Kullanılacak olan yedek parçalar 2 yıl garanti kapsamında olacaktır. Garanti süresi içerisinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir.
Teknik servise arıza bildiriminde bulunulduğunda (Bilgilendirme tarih ve saati olarak bildirenin ,telefon, faks ve e-mail, kayıtları esas alınır.)  en geç 24 saat içerisinde müdahale edilecek (Bu süre mesai dışı zamanlarda ve resmi tatil günlerinde 48 saattir.) , yedek parça gerekmeyen durumlarda müdahaleden sonra en geç 48 saat, yedek parça gerektiği durumlarda müdahaleden sonra en geç 3 iş günü içerisinde cihaz çalışır durumda teslim edilecektir. İthal izni gerektiren yedek parça ihtiyacı durumunun belgelenmesi kaydıyla geçen süre bu süreye eklenecektir. Bu süre 21 günü geçmeyecektir, geçtiği takdirde Kurum’un yasalardan doğan hakları saklı kalacaktır.

Garanti bitim süresinden sonra yüklenici ve yurt içindeki distribütör (dağıtıcı) veya üretici firma tarafından 10 (on) yıl süresince yedek parça, ücreti karşılığında temin edilecektir. Ücreti karşılığında satın alınan ve cihaza takılan tüm yedek parçalar en az 2 yıl garantili olacaktır.
Sistem garanti süresince yıllık en az % 95 uptime ( cihaz aktif faaliyet süresi ) süresini sağlayacak şekilde çalışacaktır. Bu süreye ulaşılamaması halinde, ulaşılamayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki kat süre eklenecektir. Uptime süresi 365 gün üzerinden hesaplanacaktır. Aktif çalışma süresi için hastane klinik mühendislik birimlerinin tuttuğu kayıtlar esas alınacaktır.

Satıcı firma teslim ettiği cihazların idareye teslim ettiği tarih itibari ile kullanım hatası dışında garanti süresi içinde kalmak kaydıyla 1 yıl içerisinde aynı arızanın en az 3 kez, farklı arızaların en az 5 kez meydana gelmesi durumunda bu arızaların maldan yararlanamama sonucunu ortaya çıkardığından yüklenici firma ayıplı malı ücret talep etmeden yenisi ile değiştirecektir. Bu şekilde yapılacak değiştirme işlemlerinde yeni cihazın kurulum ücreti firma tarafından karşılanacaktır. Değiştirilecek olan malın modelinin piyasada bulunmaması veya ithalatının durdurulmuş olması durumunda idarece kabul edilmesi şartı ile mevcut malla aynı özelliklerde veya bir üst modeli ile ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
Garanti süresi bitiminden sonrası ise yedek parça dahil ve hariç olmak üzere katologta belirtilen periyotlardaki servis bakım ve onarım hizmetlerinin fiyatları ayrı ayrı teklif dosyasında sunacaklardır.

Garanti süresi bitiminden sonra teklif edilen cihaza ait tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini ve fiyatını türk lirası veya döviz bazında vereceklerdir. Yedek parçalar ve ömürlü parçalar  için teklif edilecek  rayiç  fiyatlar   uygun   olacak olup toplam cihazın % 170 geçmeyecektir. Numune değerlendirmesinde bu hususda göz önünde bulundurulacaktır. İstekli tarafından listede belirtilmeyen yedek yada ömürlük parçalar ücretsiz değiştirecektir.tüm cihazlar için ayrı ayrı taahhüt edilecek ve teklif dosyasında komisyona sunulacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

b)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen  cihaz/ürün veya sisteme ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı  cihaz/ürün veya sisteme teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı cihaz/ürün veya sisteme teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4-Ayrıca idarece gerek görüldüğünde TİTUBB’dan  “UBB kaydına gerek yoktur” onaylı yazı istenecektir.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. Demo: Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen cihazların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla istekli firmalardan demonstrasyon talebinde bulunabilir, firmalar hibir ücret talebinde bulunmadan kurumun belirlediği tarih ve yerde demonstrasyon işlemini gerçekleştirecektir. Demo sonucu ilgili CİHAZIN TEKNİK ŞARTNAME VE TIBBİ CİHAZ ALIMINA İLİŞKİN GENEL TEKNİK ŞARTNAME maddelerini karşılamadığı veya uygun olmadığı belirlendiği takdirde istekli firmanın o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır. Firma idarenin demo talebini süresi içinde yerine getirmez ise teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2. Cihaz  ile ilgili tüm teknik dokümanlar orijinal olarak teklifle birlikte verilecektir. Verilen dokümanların dili Türkçe olmalıdır. Türkçe olmayan dokümanlar, yeminli bir tercüman tarafından Türkçeye çevrilmiş olarak orjinalleri ile verilmelidir. Teknik şartname maddeleri; Katalog üzerinde, teknik dokümanlarda veya ihale dosyasında sunulan diğer klavuz vb. dokumanlar üzerinde  işaretlenecektir veya teknikşartnameye uygunluk belgesini idareye teklif dosyasında verecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Bakanlığının 2012/30 sayılı İhalelerde Mesleki ve Teknik Yeterlilik Kriterlerinin Düzenlenmesi konulu genelgesinde belirtilen A GRUBU - Teşhis ve Tedavi Amaçlı Tıbbi Cihazlar satışına ilişkin kamu veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine tek sözleşmeye dayalı yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK. NO:32 BİLECİK) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ (ERTUĞRULGAZİ M. MEVLANA SOK NO:32 BİLECİK) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OPERASYONEL AYDINLATMA, ALIN - KAFA LAMBASI LED 1 adet
DEFİBRİLLATÖR, DEFİBRİLLATÖR CİHAZI HARİCİ BİFAZİK OTOMATİK MONİTÖRLÜ 2 adet
TIBBİ MONİTÖR, BÜTÜNLEŞİK HASTA BAŞI MONİTÖRÜ (YENİDOĞAN, PEDİATRİK, YETİŞKİN) 6 adet
KARYOLA, RADYAN ISITICI İLE BÜTÜNLEŞİK HASTA KARYOLASI 3 adet
FOTOTERAPİ, TÜNEL TİP LED KAYNAKLI PEDİATRİK FOTOTERAPİ CİHAZI 1 adet
ENDOSKOPİ SİSTEMİ, RIGID FİBER OPTİK ÜRETERORENOSKOPİ SİSTEMİ 1 adet
TUR / DRİLL, TUR CİHAZI MOTORLU 1 adet
CPAP/OTOMATİK CİPAP/CPAP CİHAZI 1 adet
DİJİTAL ELEKTROKARDIOGRAFİ EKG CİHAZI 12 KANAL MONÜTÖRLÜ VE YORUMLU 3 adet
ODYOMETRE/İŞİTME TESTİ CİHAZI / ODIİOMETRİ CİHAZI 1 adet
ENDOSKOPİ SİSTEMİ/ RİGİT FİBER OPTİK SİSTTOSKOPİ SİSTEMİ 1 adet
RADYOGRAFİK GÖRÜNTÜLEME, DENTAL RADYOGRAFİ SİSTEMİ PERİAPİKAL DİJİTAL TAŞINABİLİR 1 adet