• İhale No
    2011/72407
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    Bingöl Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B ing ö l D ev let H a st a nesi
2 Adet Röntgen alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/72407
1-İda re nin
a) Adresi : Saray Mahallesı Düzagaç 12000 Bingöl Merkez Bingöl
b) Telefon ve faks numarası : 4262138071 - 4262144330
c) Elektronik Posta Adresi : bdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ek p.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bingöl Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren, Yerli malı ise 20 gün içerisinde, ithal mal ise 32 gün içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bingöl Devlet Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı Odası
b) Tarihi ve saati : 21.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye‘de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belge düzenlemesi
1. Cihaz kati kabulden başlamak üzere en az 2 yıl süreyle garantili olacaktır. Garanti süresince bakım-onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Üretici, temsilci ve/veya satıcı firma ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlayacaktır.
2. Arıza bildiriminden sonra mesai saatleri dahilinde 48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve parça gerektirmeyen hallerde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve garanti süresine eklenecektir.
3. Teklif veren firmalar teknik servis imkânlarını ve alt yapısını belgeleyecektir.(Teknik personel sayısı, eğitim durumları, bakım onarım imkânları vb.).
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin düzenleme
İstekliler, teklif ettikleri ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı'mn belirlediği 93/42/EEC MDDD ve 98/79/EC IVDD kapsamında ise, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış T. . İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) koduna ve TİTUBB' dan alınmış firma/bayi koduna sahip olduğunu gösterir belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
1. Teklif veren firma teklifi ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal teknik dokümanları vermelidir.
2. İhaleyi alan firma cihazın teslimi sırasında cihaz için orijinal kullanım, bakım, onarım ve teknik servisi için gerekli teknik dökümanlardan birer takım vermelidir. Ayrıca bir adet Türkçe kullanım klavuzu verilecektir.
3.Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olmalı şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. ―……. Marka …….Model Seyyar Röntgen Cihazı Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunmamalıdır. Dokümanlar
üzerinde işaretlenmemiş maddeler uygun olmadığı şeklinde değerlendirilecek ve teklifleri ret edilecektir. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmanın teklifleri uygun olmadığı şeklinde değerlendirilecektir.
4. Teklifleri değerlendirme komisyonu demonstrasy n istemektedir. Demontrasyon şartına uymayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Demonstrasyon için her türlü ma raf firmalar tarafından karşılanacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bingöl Devlet Hastanesi
Satınalma Bölümü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 160 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 170 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Bingöl Şubesi nezdindeki 49 000 1 000 302 31415697 5001 nolu hesabına yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bingöl Devlet Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Portable(Seyyar)Flot Panel Röntgen Cihazı 2,00 Adet