• İhale No
    2011/85173
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Temmuz 2011 10:30
  • İdare
    Bulancak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    13 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı B ula nca k Dev let H a st a nesi
Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85173
1-İda re nin
a) Adresi : İsmetpaşa Mah.Millet Cad.No:1 28300 Bulancak Giresun
b) Telefon ve faks numarası : 4543183030 - 4543180930
c) Elektronik Posta Adresi : giresundhs2@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bulancak Devlet Hastanesi Baştabipliği Anbarı İsmetpaşa
Mah.Millet Cad.28300 Bulancak/Giresun
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
15 (onbeş) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden
15gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bulancak Devlet Hastanesi Baştabipliği Kalite Birimi Odası
İsmetpaşa Mah.Millet Cad.28300 Bulancak/Giresun
b) Tarihi ve saati : 04.07.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif veren isteklinin ve teklif edieln cihazın üreticisinin veya distribütörünün T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair alınan internet çıktısı ihale teklif zarfında sunulacaktır. Alınacak cihazların T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TİTUBB) kayıtlı olması ve "Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır." şeklindeki internet çıktısını ve cihazların ürün numaralarının (barkodunun) bulunduğu internet çıktısı teklif zarfında sunacaklardır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını(Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi)belgeleyecek ve ihale dosyasında sunacaklardır.10 yıl süreyle geçerli olacak şekilde yedek parçaların döviz bazında fiyatlarının listeleriisteklilerce ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin tanıtıcı broşürleri, katalogları, cd`leri vb. Türkçe olarak veya Türkçeye çevrilmiş noter onaylı tercümesi verilecektir. İstekliler, teklif ettikleri cihazlara ait teknik şartnamesindeki sıraya göre "Teknik Şartnameye Uygunluk Beyanı" başlığı altında, isteklinin antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış teknik şartnameye uygunluk belgesi verilecektir
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektöre yapılan her türlü tıbbi cihaz alım işi benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bulancak Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Birimi İsmetpaşa Mah.Millet Cad.28300 Bulancak/Giresun adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 35 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Giresun Şubesi TR
13000100012338670736-5001nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bulancak Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Birimi İsmetpaşa
Mah.Millet Cad.28300 Bulancak/Giresun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Eko KardiYografi Cihazı 1,000 Adet
Efor Cihazı 1,000 Adet
Defibilatör Cihazı 3,000 Adet
Hastabaşı Monitörü 6,000 Adet
Holter Analiz Cihazı 1,000 Adet
Ekternal Pacemaker 1,000 Adet
Ventilatör Cihazı 1,000 Adet
EKG 3,000 Adet