• İhale No
    2011/93944
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Tire Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    28 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Tire Devlet Hastanesi
Video Endoskopi Sistemi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/93944
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Mah.Maltepe Mevkii Tire/İZMİR 35900 Tire İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2325121522 - 2325112199
c) Elektronik Posta Adresi : tiredh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tire Devlet Hastanesi Dahiliye Ünitesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, 60 (altmış ) gün içerisinde
Cihazın montajı yapılarak teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yeni Mah. Maltepe Mevkii Tire/İzmir
b) Tarihi ve saati : 18.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek cihazlar T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‘na (TİTUBB) ‖ kayıtlı olmalıdır.UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığının yazıları ,yönetmelik ve genelge hükümlerlerine göre değerlendirme yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
* Cihazlar en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti satıcı, temsilci ve üretici firma tarafından teklif
dosyasında ayrı, ayrı verilecektir. Garanti süresince bakım onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra 24 saat içinde arızaya müdahale edilecek ve en çok 7 gün içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır.
Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve arızalı geçen her fazla gün için arızalardan dolayı cezai
(idari şartname ilgili maddede belirtilen miktarda) müeyyide uygulanacaktır.
* Teklif veren firmalar teknik servis imkanlarını ve alt yapısını belgeleyecektir.(teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları, eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b.) Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parçayı üretici, temsilci ve satıcı firma sağlayacaktır.
* Teklif veren firma garanti süresi içinde her 4 ayda bir cihazda periyodik olarak performans testlerini de içeren kalite kontrol testlerini, periyodik bakımlarını ve kalite kontrol testlerinde sapma olması halinde kalibrasyonlarını da içeren ayar ve onarımları ücretsiz olarak yapacaktır. Firmalar cihazda yapılması gereken kalite kontrol testlerini ayrıntılı olarak belirteceklerdir. Bu işlemler mesai günlerinde ve kurumun uygun göreceği saatlerde ilgili kurum teknisyen veya görevli personelin nezaretinde yapılacaktır.
* Üretici veya distribütör firma ile birlikte Teklif veren firma cihazda garanti sonu değişmesi muhtemel yedek parçaların katalog no‘larını ve isimlerini belirterek garanti sonu 5 yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz cinsinden belirteceklerdir.
Kurum idaresi garanti sonu farklı bir firma ile bakım anlaşması yapmak isterse yedek parça temininde ve cihazda varsa şifre uygulamasında rekabet kurulunun 18.02.2009 tarih ve 09-07/128-39 sayılı kararı gereğince hareket edileceği hususunda üretici veya ana distribütör firma bu durumu belirteceklerdir.
Teknik servis garanti ve yedek parça bölümü alt maddelerinde belirtilen tüm hususlarda teklif veren firma imalatçı veya distribütör firmanın bayisi ise; teklif veren firma ile birlikte imalatçı veya ana distribütör firma ortak sorumludur. Teklif veren bayinin herhangi bir sebepten dolayı hizmet verememesi durumunda tüm hizmet imalatçı veya distribütör firma tarafından verilecektir.
* Cihaz imalatçı veya ana distribütör firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış ve verilen hizmetin kapsamı TS 12426 Yetkili Servisler- Tıbbi Cihazlar İçin- Kurallar olan ―Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi‖ olmalı ve teklif ile birlikte verilmelidir.
* Teklif veren firmanın TS 12426 Yetkili Servisler- Tıbbi Cihazlar İçin- Kurallar kapsamında TSE Hizmet
Yeri Yeterlilik belgesi olmalıdır. Bu belge teklif ile birlikte verilmelidir.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen cihaz veya malzeme imalatçı veya ana distribütör firması T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmalı ve belgelenmelidir. UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığının yazıları ,yönetmelik ve genelge hükümlerlerine göre değerlendirme yapılacaktır.
Teklif veren firma imalatçı veya ana distribütör firmanın bayisi ise yine T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankasında imalatçı veya ana distribütör firmanın bayisi olarak görülmeli ve belgelendirilmelidir.
Teklif edilen cihazın veya malzemenin İlaç ve Tıbbi cihaz tanımlama formuna kayıtlı bilgileri Sağlık Bakanlığından onaylı ( Firma no; firma adı, ürün numarası, etiket adı, marka adı ) olacak ve teklif dosyasında belgelenecektir.
1.6. İstekliler,17.11.2010 tarih ve 27788 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tebliğ gereğince; İhale bildirim
Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış KIK Uzantılı XML dosyasını ―CD‖ halinde teklif zarflarının içerisinde vereceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
*Satıcı firma teklif ile birlikte cihazın orijinal tanıtım, kullanım, (sistemin her ünitesinin özelliklerini gösteren ve şartnamedeki her maddenin cevabının bulunabileceği yeterlilikte) dokümanları vermelidir.
* İhaleyi alan firma cihazın muayene ve kabul aşamasında her cihaz için aynı dokümanlardan birer takım ve cihazın mekanik elektrik ve elektronik devre şemalarını vermelidir.
* Firmalar şartname tüm maddelerine ayrı , ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar
―…marka…….model Video Endoskopi Sistemi teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi‖ başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı kalacaktır.
* Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmanın
teklifleri ret edilecektir.
* Teklifleri değerlendirme komisyonu gerekli gördüğü hallerde demostrasyon isteyebilir. Demostrasyon
istendiğinde firma demostrasyonu anılan cihazı cihazın kurulacağı mahalle getirerek gerçekleştirecektir.
* Teklifleri değerlendirme komisyonu gerekli gördüğü hallerde demostrasyon isteyebilir. Demostrasyon
istendiğinde firma demostrasyonu anılan cihazı cihazın kurulacağı mahalle getirerek gerçekleştirecektir.
* Firma cihazları ücretsiz olarak monte edecek ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
* İhaleyi alan firma, cihazların kullanımı, bakımı ve olası arızaların giderilmesine ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından, hastane idaresince belirlenecek 2 kullanıcı personele ve 2 teknik servis personeline 2 tam gün montajı tamamlanmış cihaz üzerinde ücretsiz eğitim verecektir.
* Cihazların kabul ve muayeneleri idarece belirlenecek komisyon tarafından yapılacaktır.
* Kontrol ve muayenede şartnamede istenilen ve teklifte belirtilen tüm özelliklerin uygunluğu araştırılacaktır. Ayrıca yedek parça, aksesuar ve sarf malzemelerinin kontrol ve sayımı yapılacaktır.
* Kabul ve muayene sırasında firmalardan cihazın teknik özellikleri ve performansına ilişkin testlerin yapılması istenebilir, bu durumda gerekli personel ve düzeneği firmalar sağlayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tire Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tire Devlet Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VİDEO ENDOSKOPİ SİSTEMİ 1,000 ADET