• İhale No
    2013/105014
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Eylül 2013 09:30
  • İdare
    KASTAMONU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

KASTAMONU KAMU HASTANE BİRLİĞİ

TIBBİ CİHAZ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/105014
1-İdarenin
a) Adresi : Honsalar Mh. Honsalar Cd.No:21 37100 MERKEZ/KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 3662222500 - 3662222277
c) Elektronik Posta Adresi : kastamonu.khb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tosya Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip üç gün içinde işe başlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kastamonu Kamu Hastane Birliği Honsalar Mh. Honsalar Cd. No:21 KASTAMONU
b) Tarihi ve saati : 09.09.2013 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,


b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,


c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,


ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,


d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,


e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
 

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


TIBBİ CİHAZLARIN EN AZ 2 YIL GARANTİ SÜRESİ OLACAKTIR. GARANTİ KAPSAMINDA CİHAZLARIN KATOLOGUNDA BELİRTİLEN PERİYOTLARDA (AYLIK, 3 AYLIK, 6 AYLIK) YEDEK PARÇA DAHİL HER TÜRLÜ SERVİS,BAKIM VE ONARIM HİZMETİ GARANTİ KAPSAMINDAKİ YETKİLİ FİRMA TARAFINDAN ÜCRETSİZ VERİLECEK OLUP BU HİZMET İÇİN ADAY VEYA İSTEKLİLERDEN KENDİ TAAHHÜTLERİ İLE BİRLİKTE ÜRETİRİCİ VEYA İTHALATÇI FİRMANIN TAAHHÜTLERİ TEKLİF DOSYASINDA SUNULACAKTIR.

Garanti süresinin bitiminden itibaren de 10.ncu yıl sonuna kadar ücreti karşılığı servis, bakım ve onarım hizmeti verileceği istekli tarafından yazılı olarak taahhüt edilmeli ve Cihaza ait yedek parça fiyat listesi teklif dosyasında sunulmalıdır.

4.3.4.
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhaleye teklif verecek istekliler, TİTUBB'a kayıtlı olduklarına dair belgeleri ve teklif ettikleri cihazlardan TİTUBB kayıt belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.Ürün (Barkod) numarası ve marka adı tekliflerinde yazılı olarak sunulmalıdır.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

TEKLİF EDİLEN TIBBİ CİHAZLARA AİT: BİLGİ, BELGE KATOLOG VE RESİMLER İHALE TEKLİF DOSYASINDA SUNULACAKTIR.


İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ ÜRÜNLERE AİT TSE'NİN HİZMET YERİ YETERLİLİK BELGESİ VEYA SANAYİ TİCARET BAKANLIĞININ SATIŞ SONRASI HİZMET YETELİLİK BELGESİNİ TEKLİFTE SUNACAKLARDIR.


TEKLİF EDİLEN CİHAZ/CİHAZLARIN KULLANMA KILAVUZU VE ETİKET BİLGİLERİ, YÖNETMELİKLERE UYGUN OLARAK TÜRKÇE OLACAK VE MUAYENE AŞAMASINDA SUNULACAKTIR.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


KAMU VE  ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARINA ALIMI YAPILAN HER TÜRLÜ TIBBI CİHAZ İŞİ.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kastamonu Kamu Hastane Birliği Honsalar Mah. Honsalar Cad. No:21 37100 KASTAMONU adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Halk Bankası Kastamonu Şubesi TR 510001200948200005000039 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu Kamu Hastane Birliği Honsalar Mh. Honsalar Cd. No:21 KASTAMONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BİPOLAR TUR SETİ 1 Adet
DEFİBRİLATÖR 3 Adet
EEG CİHAZI 1 Adet
EFORLU EKG 1 Adet
EMG/EP CİHAZI 1 Adet
FLEXIBLE SİSTOSKOPİ 1 Adet
FOTOTERAPİ CİHAZI 1 Adet
KBB TUR ÜNİTİ 1 Adet
NST CİHAZI 2 Adet
ODYOMETRİ CİHAZI 1 Adet
OTOREFRAKTOMETRE 1 Adet
PERİAPİKAL RÖNTGEN CİHAZI 1 Adet
RADYOFREKANS CİHAZI 1 Adet