• İhale No
    2011/116134
  • İhale Adı
    TIBBI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Konya Akşehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı D ev let H a st a nesi -a kşehir
2011 Yılı 8(Sekiz) Kalem Tıbbı Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/116134
1-İda re nin
a) Adresi : Kileci Mahallesi Hastane Caddesi 20 42560 Akşehir Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3328136474 - 3328131899
c) Elektronik Posta Adresi : aksdevlethas@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Akşehir Devlet Hastanesi İdaresinin kurulması için göstereceği
servisler.
c) Teslim tarihi : yüklenici kendisine ihale edilen cihazı / malın tamamını sözleşmenin taraflarca imzalanmasından itibaren 30 gün içinde faturasıyla birlikte teslim edecektir. belirlenen muayene komisyonunca yüklenici tarafından mal teslim edilirken bu ihaleye ait teknik şartnamede belirtilen özelliklere dikkat edilerek teslim alınacaktır. 1. cihazlar hiç kullanılmamış olduğunu belirtir özel işaretli orijinal ambalajında teslim edilecektir. daha önce demo amaçlı olarak kesinlikle kullanılmamış olacaktır. 2. cihazların kabul ve muayeneleri idarece belirlenecek komisyon tarafından yapılacaktır. kontrol ve muayene, şartnamede istenilen ve teklifte belirtilen tüm özelliklerin uygunluğu araştırılacaktır. ayrıca aksesuar ve sarf malzemelerinin kontrol ve
sayımı yapılacaktır. 3. kabul ve muayene sırasında firmalardan bazı testlerin yapılması istenebilir.bu durumda gerekli personel ve düzeneği firmalar sağlayacaktır. 4. kabul ve muayenede oluşabilecek kaza ve hasarlardan satıcı firma sorumludur. 5. yüklenici tarafından teklifte belirtilen marka ve cins malın getirilmesi şartı aranacak,4734 ve 4735 sayılı yasaların ikincil mevzuatı niteliğindeki mal alımları denetim muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelikte belirtilen hükümler kapsamında mallar alınacaktır. 6. gerektiği takdirde
cihazın kalibrasyonu yüklenici firma tarafındfan sağlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akşehir Devlet Hastanesi Baştabipliği Toplantı Salonu Kileci
Mah.Hastane cad. No:20 Konya/Akşehir
b) Tarihi ve saati : 26.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) sistemde kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri teklif ile birlikte sunacaklardır.Ayrıca istekli ürünün tedarikçi firmasının bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydı ibraz edecektir.
2-Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi:İstekli imalatçı veya disbirütör ise, Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini, istekli yetkili bayi ise, imalatçı ya da disbirütör firmanın Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini teklifle birlikte sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
-Yedek Parça:Yetkli Satıcı firma ile disbirütör firma veya üretici firma yedek parçalarının 10 (on) yıl boyuca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil veya parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bi şekilde teklifle birlikte vereceklerdir. Garanti:Teklif edilen ürünlerin en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir.Garanti bitiminden sonra ayrıca, en az 10 (on) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır.Ayrıca Tıbbi Cihazların kullanma Kılavuzu ve etiket bilgileri Türkçe olacak ve Türkçe kullanım kılavuzu etiket belgeleri muayene komisyonuna sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1 - Katalog:Teknik şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu katalog teklif ile birlikte sunacaklardır.
2- Teknik şartnameye cevap yazısı:İstekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin
sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklifle birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akşehir Devlet Hastanesi
Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC. Ziraat Bankası Ilgın Şubesi TR60 0001 0001
7135 2976 5350 01 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akşehir Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın alma birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HASTA TAKİP MONİTÖRÜ 1,000 ADET
ANTEPORTUM FETAL MONİTÖR CİHAZI(NST) 3,000 ADET
DOĞUM EYLEMİ ELEKTRONİK TAKİP VE KAYIT MONİTÖR VE PROGRAMI 1,000 ADET
HOTPACK CİHAZI 1,000 ADET
ULTRASON CİHAZI 1,000 ADET
PORTATİF TENS CİHAZI 3,000 ADET
FLEKSİBIL NAZOFARİNGO LARİNGOSKOP CİHAZI (YETİŞKİN) 2,000 ADET
TRANSPORT VENTİLATÖR CİHAZI 1,000 ADET