• İhale No
    2011/59340
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    Edirne Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    27 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Edirne Dev let H a st a nesi B a ş t a bipliğ i
2011 YILI TIBBİ CİHAZ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59340
1-İda re nin
a) Adresi : Sarıcapasa Mah. Çukur Çesme Sok. 4 22100 Edirne Merkez Edirne
b) Telefon ve faks numarası : 2842145510 - 2842123241
c) Elektronik Posta Adresi : edirnedhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
inter et adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve iktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Edirne Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu'na teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (kırkbeş) takvim günü içinde teslim edilecektir. Teslimatlar, mesai saatleri (08:00-16:00) içinde Edirne Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu' na yapılacaktır. Kargoyla malzeme teslimi kabul edilmeyecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sarıcapaşa mah. Çukur Çeşme Sok. No:4 EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 30.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekliler, teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası web sitesinden alınan kayıt çıktısını teklif dosyasında sunacaktır.
Barkod numarası olmayan malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
b) İsteklilerin teklif etmiş oldukları tıbbi cihaz ve tıbbi demirbaşların mutlaka T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bildirmiş olacak, bu kayıt ve bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.” ibaresi yer alacaktır.
c) İhaleye iştirak eden; ithalatçı veya üretici ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgeyi, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında ithalatçı veya üreticinin ürünlerine bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunmaları zorunludur.
d)Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.
Bu belgeler (a, b, c ve d bentlerinde belirtilen) kalem bazında hazırlanacak olup, hangi kalemlere ait oldukları sunulan belgelerin üzerinde yazılacak ır.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-İstekliler, ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça ve sarf malzeme sağlanmasını üretici veya temsilci veya varsa yetki verilen satıcı firma tarafından ve hızlı devreden yedek parçaların ve sarf malzemelerin ileriye dönük döviz bazında sabit fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedelini gösterir belgeyi ihale teklif zarfında sunacaklardır.
2- İstekliler ihale dosyasında, asgari garanti süresi bitiminden sonra yedek parça hariç %3, yedek parça dahil
%6 oranını geçmemek şartıyla yıllık olarak bakım sözleşmesi imzalayacağına dair belge sunacaklardır.
3-Tıbbi Cihazlar ve demirbaşlar en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Garanti süresince 6 (altı) ayda bir olmak üzere periyodik bakım yapılacak olup, tanzim edilen teknik raporlar idareye (Satınalma Birimine) sunulacaktır. Periyodik bakımlar firmanın yetkili teknik
personeli tarafından yapılacaktır. Tıbbi cihaz ve demirbaşlara arızanın bildirilmesinden sonra 48 saat içinde müdahale edilecek ve en geç 10 gün içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve belirlenen süreyi aşan süre zarfında yerine cihaz temin edilecektir.
4-İstekliler tarafından cihaz ve demirbaşların uhdelerinde kalması durumunda montaj işlemleri ücretsiz olarak yapılacaktır. Montaj işlemlerinde tüm malzemeler aksesuarıyla birlikte çalışır vaziyette teslim edilecek olup, montaj için gerekli tüm malzemeleri temin edilip, masrafları yüklenici tarafından karşılanacaktır.
5-İstekliler tarafından cihazın bakımı ve olası arızaların giderilmesi ve kalibrasyonuna ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından idarenin belirleyeceği en az 2 (iki) sağlık personeline yeterli ücretsiz eğitim verilecektir. Ancak verilen eğitimin yetersiz kalması veya eğitim verilen personellerin değişmesi durumunda yüklenici cihaz veya demirbaş malzemesi için garanti süresince idare ve firmanın beraber belirleyeceği süreler içerisinde tekrar eğitim verecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- İstekliler teklif ettikleri cihazların marka ve modelini ihale teklif zarf dosyasında kalem kalem belirterek
sunmak zorundadırlar. (Marka Formu tanzim edilecektir.)
2- Tedarik edilecek cihazların teknik özelliklerini gösteren teknik dokümanlar, kullanım ve bakımla ilgili tüm bilgiler, Türkçe kullanım kılavuzu ve katalogların orijinalleri ile Türkçe açıklamalarının ihale teklif zarfında sunulması ve teklif edilecek cihazların/sistemin Teknik Şartnameye uygunluk cevabı orijinal katalogta maddeler itibariyle işaretlenmesi zorunludur.
(Tekliflerin değerlendirilmesi katalog ve Türkçe kullanım kılavuzlarına göre yapılacağından belirtilen katalog ve kullanım kılavuzu verilmeyen kalemler için teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)
3- İsteklilerin ihale dosyasında, "Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı adı altında ve yetkili kişi
veya kişiler tarafından onaylanmış olarak teknik şartnameye uygunluk belgesini sunmaları zorun udur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sarıcapaşa Mah. Çukur
Çeşme Sok. No: 4 adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Edirne Şubesi (IBAN NO: TR080001000097321235095001) Şube Kodu:097 Hesap No:
32123509-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sarıcapaşa mah. Çukur Çeşme Sok. No:4 EDİRNE adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VİDEO ENDOSKOPİ SİSTEMİ 1,00 ADET
FETAL MONİTÖR CİHAZI 1,00 ADET
URETRO-RENOSKOP SETİ 1,00 ADET
ÜST DÜZEY RENKLİ DOPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI 1,00 ADET
ULTRASONOGRAFİ CİHAZI 1,00 ADET
FULL HD LAPAROSKOPİ SETİ 1,00 ADET
KOTER CİHAZI 1,00 ADET
ACİL SERVİS ARABASI 7,00 ADET
SOĞUK IŞIK KAYNAĞI 1,00 ADET
KLİNİK TİP TENS CİHAZI 4,00 ADET
TAM OTOMATİK DEZENFEKTÖR MAKİNASI 1,00 ADET