TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU DESTEK HİZMETLERİ BAŞKAN YARDIMCILIĞI
DİJİTAL MAMOGRAFİ CİHAZI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/57957 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Sağlık Mahallesi Adnan SAYGUN Caddesi 55 06430 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125655004 - 3125655092 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ............................................ |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 36 adet Dijital Mamografi Cihazı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | AFYON- AĞRI AKSARAY- ANKARA- ANTALYA- ARDAHAN- AYDIN- BOLU- ÇANAKKALE- ÇORUM- DENİZLİ- DİYARBAKIR- ELAZIĞ- ERZURUM- GAZİANTEP- IĞDIR- ISPARTA- KAHRAMANMARAŞ- KASTAMONU- KAYSERİ- KİLİS- KONYA- KOCAELİ- KÜTAHYA- MALATYA- MANİSA- MARDİN- MERSİN- MUŞ- NİĞDE- SAKARYA- SİİRT- SİVAS- TRABZON- VAN- YALOVA İllerinde bulunan Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezleri (KETE'MLER) teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Teknik şartnamedeki hükümler doğrultusunda Sözleşme imzalanıp işe başlama tarihinden itibaren ürünler// malzemeler 100 takvim günü içerisinde teslim edilecektir. .Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 7 (yedi) gün içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı ( Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. Adnan Saygun Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA) |
b) Tarihi ve saati | : | 01.07.2014 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1- Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi 2-Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu, 3-Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi. 4- Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi. İstekli imalatçı olduğunu yukarıda sayılan belgelerden birini sunarak tevsik etmesi gerekmektedir.Bu belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması gerekmektedir. |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1- Firma garanti süresi içerisinde cihazla birlikte verilen tüm yazılımların yeni gelişmelerini cihaza eklemeyi beyan edecek ve yazılı olarak teklif dosyasında sunacaktır. 2-Teklif edilen cihaz istenildiğinde tomosentez özelliğine upgrade edilebilecektir.Upgrade işleminde hiç bir şekilde cihaz değişimi gerekmeyecektir.Firmalar bu özelliklerini kurulum ve teslimat aşamasında muyane ve kabul komisyonuna gösterecekler ve Tomosentez lisansını 1 aylık kullanıma açık olarak bırakacaklar ve daha sonra lisansı kaldıracaklardır.Firmalar kurumun upgrade talep etmesi durumunda satın alınarak cihaza yüklenecek olan tomosentez yazılım fiyatını döviz cinsinden belirtecekler ve 3 yıl içinde kurumun talep etmesi durumunda tomosentez yazılımını ve eğitimini bu fiyatttan temin edeceklerini beyan edecek ve yazılı olarak teklif dosyasında sunacakdır. 3- Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyecektir.Servis yeterlilik belgelerini teklifi ile birlikte vereceklerdir. 4- Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 8 yıl süreyle üretici ve varsa yetki verilen satıcı firma ücreti karşılığında parça sağlamayı beyan edecek ve yazılı olarak teklif dosyasında sunacaktır. 5- Firmalar garanti süresinin sonunda idarenin onayı ile ara verilmeksizin kendiliğinden yürülüğe girecek olan parça dahil bakım onarım anlaşması tekliflerini esas teklifleriyle birlikte vereceklerdir. |
4.3.4. |
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1-Teklif edilen mamografi cihazı için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) 'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belge verilecektir. Bu husus; a) T. C. Sağlık Bakanlığının 2010/11 numaralı Tıbbi Cihaz satınalma işlemleri konulu genelgesi gereği piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve teklif veren isteklilerin TİTUBB'da ilgili ürünlerin tedarikçi firmaların (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. b) Teklif veren istekli tedarikçi firma( üretici/ithalatçı) ise kendisine ait bayi ise tedarikçi firmaya ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TİTUBB kayıtlarını ( T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili Web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri cihaz/ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte teklif dosyasında sunacaklardır. c) Söz konusu genelge gereği TİTUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler/ ürünler için TİTUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair firma tarafından onaylı belge teklif dosyasında sunularak sağlanacaktır. |
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- Firmalar teklifleri ile birlikte tüm sistemi oluşturan cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal teknik dokümanları teklif dosyasında vereceklerdir. 2-Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.Bu cevaplar "..............................marka .....................................model.................................. cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdıma yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olacaktır.Firmalar teknik şartnameye cevaplarını sırasıyla orijinal dokümanlar üzerinde işaretleyerek vereceklerdir. 3- Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlamayan ve teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan firma teklifleri red edilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu ve özel sektörde alımı yapılmış ve tek bir sözleşmeye bağlanmış olan cihaz alımaları benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 7 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Merkez Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü veznesi Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Cad. No:55 A Blok Sıhhıye- Çankaya/ANKARA adresine doküman bedeli yatırılması durumunda Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mahallesi Adnan Saygun Cad. No:55 A Blok Sıhhıye/ANKARA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. Adnan Saygun Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale Tarihi 18.07.2014 09:00 olarak değişmiştir.
İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : İdari Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle -