• İhale No
    2014/73473
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2014 10:00
  • İdare
    İZMİR GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    04 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (GÜNEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

17 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/73473
1-İdarenin
a) Adresi : POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322323232 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : khb35g.malihizmet@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI; DR.BEHÇET UZ ÇOCUK HAST. VE CER.EĞT.VE ARŞ.HST., İZMİR GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HASTANESİ, URLA DEVLET HASTANESİ, BOZYAKA EĞT. VE ARAŞT. HASTANESİ VE SEFERİHİSAR NECAT HEPKON DEVLET HASTANESİ' NİN AMBAR BİRİMLERİNE TESLİMAT YAPILACAKTIR. 1. VE 2. KALEM DR. BEHÇET UZ ÇOCUK HASTALIKLARI VE CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ 3. KALEM SEFERİHİSAR NECAT HEPKON DEVLET HASTANESİ 4., 5., 6., 7. VE 8. KALEMLER URLA DEVLET HASTANESİ 9., 10. VE 11. KALEMLER BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ 12., 13., 14., 15., 16. VE 17. KALEMLER GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HASTANESİ' NE TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE TEK SEFERDE TESLİMAT YAPILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Güney Sekreterliği Toplantı Salonu (Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 35551 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir )
b) Tarihi ve saati : 04.08.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1-TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI ONAYLI ÜRÜN BARKOD NUMARALARI İLE TEDARİKÇİLER VE BAYİLERİN BAYİ KAYITLARININ BULUNMASI ZORUNLUDUR. BAYİ TANIMLAYICI NUMARALARININ VE ÜRÜNLERİN UBB ÇIKTILARININ TEKLİF DOSYASINDA BULUNMASI ZORUNLUDUR.
2-YERLİ MALI TEKİF EDENLER, BU AVANTAJDAN YARARLANMAK İSTEYENLERCE SUNULACAK TOBB YA DA TESK' E BAĞLI ODALARCA DÜZENLENEN YERLİ MALI BELGESİNİ SUNMAK ZORUNDADIR.
3-İSTEKLİ MALI TEKLİF ETMEYE YETKİLİ OLDUĞUNA DAİR BELGEYİ TEKLİF DOSYASINDA SUNMAK ZORUNDADIR.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK CEVABI MUTLAKA TEKLİF DOSYASINDA OLACAKTIR.

2- İSTEKLİLER TEKLİFLERİ İLE BİRLİKTE CİHAZIN TEKNİK VE TIBBİ ÖZELLİKLERİNİN GÖRÜLEBİLECEĞİ ORJİNAL VE TÜRKÇE AYRINTILI TEKNİK BİLGİLERİNİN YER ALDIĞI BROŞÜR, KATALOG, KULLANIM KLAVUZU V.B. TEKNİK DÖKÜMANLARI TEKLİF DOSYASINDA SUNMAK ZORUNDADIR. SUNULAN TEKNİK DÖKÜMAN ÜZERİNDE TEKLİF VERİLEN KALEMİN HANGİ SAYFADA OLDUĞU BELİRTİLECEKTİR. AYRICA  KATALOG ÜZERİNDE TEKNİK ŞARTNAME' NİN MADDELERİ TEK TEK İŞARETLENECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Güney Genel Sekreterliği Halk Bankası Menderes Cd. Şubesi İban TR 590001200145000005100001 No' lu hesabına dekont üzerine ihale numarası, Firma adı ve vergi numarası ile ücretin niçin yatırıldığı ayrıntılı olarak belirtilerek Doküman bedeli yatırılıp İzmir Güney Genel Sekreterliği Poligon Mahallesi 123-11 Sokak No:6 Güzelyalı Karabağlar İzmir 3. Kat 17 Nolu Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 35551 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir (Mali Hizmetler Başkanlığı 3. Kat 17 no' lu Satınalma odası) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİYALİZ, HEMODİYAFİLTRASYON (HDF) / ÇİFT POMPALI DİYALİZ 1 ADET
OTOMATİK, HARİCİ, MONİTÖRLÜ DEFİBRİLLATÖR / AED 1 ADET
BÜTÜNLEŞİK HASTA BAŞI MONİTÖRÜ (YENİDOĞAN, PEDİATRİK, YETİŞKİN) 1 ADET
TUR CİHAZI PLAZMİK 1 ADET
MODÜLER DOKU TAKİP CİHAZI 1 ADET
GÖZ MUAYENE VE TEDAVİ ÜNİTESİ 2 ADET
KBB MUAYENE VE TEDAVİ ÜNİTESİ 2 ADET
KONVANSİYONEL TAŞINABİLİR RÖNTGEN SİSTEMİ 1 ADET
RIGID VİDEO OTORİNOLARİNGOSKOPİ SİSTEMİ (KBB ENDOVİZYON SİSTEMİ) 1 ADET
OTOMATİK, VENTİLATÖRLÜ, İKİ VAPORİZATÖRLÜ ANESTEZİ SİSTEMİ 1 ADET
FLEXIBLE VİDEO LAPAROSKOPİ SİSTEMİ 2 ADET
YETİŞKİN DAMAR BULMA / GÖRÜNTÜLEME CİHAZI 1 ADET
FASİYAL SİNİR STİMÜLATÖR 1 ADET
CRYO / KRİYOTERAPİ, KRİYOTERAPİ CİHAZI 1 ADET
DEZENFEKSİYON, ENDOSKOPİ YIKAMA CİHAZI 1 ADET
ARAŞTIRMA MİKROSKOBU (BİNOKÜLER) 1 ADET
TEMASSIZ PNÖMATİK TONOMETRE CİHAZI 1 ADET