• İhale No
    2014/98487
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Eylül 2014 14:30
  • İdare
    ANKARA ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ

17 Kalem Endoskopi Ekipmanı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/98487
1-İdarenin
a) Adresi : Emiyet Mah. İnci Taşı Sk.(Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) - Tandoğan YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122141350 - 6110 - 3122127414
c) Elektronik Posta Adresi : sdedeoglu@ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 Kalem - Endoskopi Ekipmanı Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yerli istekliler için Ankara Üniversitesi Cebeci Yerleşkesi Gastroenteroloji Bilim Dalına, yabancı istekliler için (CIF) Ankara gümrüklerine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malın teslim süresi yerli istekliler için sözleşme tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günü, 10.3.2.Yabancı istekliler için akreditifin açıldığının muhabir banka tarafından yükleniciye bildirildiği tarih işe başlama tarihidir. 10.3.2.1. Akreditif süresi : 45 (Kırkbeş) takvim günüdür. Yükleme süresi 24 (Yirmidört) takvim günüdür. 10.3.3. Yüklenicinin teslim programı: 10.3.3.1.Yerli istekliler için işe başlama tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günü, 10.3.3.2.Yabancı istekliler için açılan akreditife ait transferin yapıldığının muhabir banka tarafından yükleniciye tebliğinden sonra malzemelerin tamamı şartname ve sözleşmede belirtilen süre içerisinde yüklenecektir. 10.3.3.3.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: Yabancı istekliler için istenilen Endoskopi Ekipmanlarının yükleme süresi 24 (Yirmidört) takvim günü, akreditif süresi 45 (Kırkbeş) takvim günüdür. Fiili ithalatın yapılabilmesi için mal ile birlikte tüm gümrük işlemlerinde gerekli evrak ve faturanın zamanında idareye ulaşması yükleniciye aittir. Montaj işlemleri ücretsiz olarak Ankara Üniversitesi Cebeci Yerleşkesi Gastroenteroloji Bilim Dalına yapılacaktır. Yerli istekliler için Endoskopi Ekipmanları sağlam ve çalışır vaziyette Ankara Üniversitesi Cebeci Yerleşkesi Gastroenteroloji Bilim Dalına teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Emiyet Mah. İnci Taşı Sk.(Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Tandoğan/Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 22.09.2014 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (OriginalEquipmentManafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Yerli isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak olan Endoskopi Ekipmanlarının (Video Prosesör, Soğuk Işık Kaynağı, HDTV Dual Focus Video Gastroskop, HDTV Dual Focus Video Kolonoskop, Yüksek Çözünürlüklü Çift Kanallı Video Gastroskop, HD Video Gastroskop, HD Video Kolonoskop, Video Duodenoskop, Nazal Video Gastroskop, Eloktro Cerrahi Ünitesi,Karbondioksit Regülasyon Cihazı ve Hidro-Kinetik Taş Kırma Cihazı)  TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Yabancı istekliler teklif ettikleri ekipmanlara ilişkin CE Belgesi, ISO, FDA, TÜV, DIN, herhangi bir Kalite Belgesi vereceklerdir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Endoskopi Ekipmanlarına ait katalog veya broşür verilecektir.
- Teknik şartnameye madde madde cevap verilecektir.(Teknik şartnameye verilen cevaplar katalog veya broşür üzerinde de gösterilecektir.Ayrıca istekliler teknik şartnameye cevaplarını sırasıyla orijinal dokümanları ya da üretici firmadan alınan yazılı metinler üzerinde işaretleyerek vereceklerdir.)
- Teklif edilen Endoskopi Ekipmanlarına ilişkin marka ve model beyanı verilecektir.
- Endoskopi Ekipmanları (Video Prosesör, Soğuk Işık Kaynağı, HDTV Dual Focus Video Gastroskop, HDTV Dual Focus Video Kolonoskop, Yüksek Çözünürlüklü Çift Kanallı Video Gastroskop, HD Video Gastroskop, HD Video Kolonoskop, Video Duodenoskop, Nazal Video Gastroskop, Eloktro Cerrahi Ünitesi, Karbondioksit Regülasyon Cihazı ve Hidro-Kinetik Taş Kırma Cihazı) için XML CD'si verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi(Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Tandoğan/Yenimahalle/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Şubesi(Ord.Prof.Dr. Şevket Aziz Kansu Ek Hizmet Binası) Tandoğan/Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Video Prosesör 3 Adet
Soğuk Işık Kaynağı 3 Adet
HDTV Dual Focus Video Gastroskop 2 Adet
HDTV Dual Focus Video Kolonoskop 2 Adet
Yüksek Çözünürlüklü Çift Kanallı Video Gastroskop 1 Adet
HD Video Gastroskop 4 Adet
HD Video Kolonoskop 5 Adet
Video Duodenoskop 2 Adet
Nazal Video Gastroskop 2 Adet
Flushing Pump 3 Adet
Endoskopik Aspiratör 3 Adet
Elektrocerrahi Ünitesi 3 Adet
Karbondioksir Regülasyon Cihazı 3 Adet
26" Full HD (HDTV) Medikal LCD Monitör 4 Adet
Orjinal Sistem Taşıyıcı Araba 4 Adet
Endoskopik El Aletleri 1 Kalem
Hidro-Kinetik Taş Kırma Cihazı 1 Adet