• İhale No
    2014/109053
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Ekim 2014 10:00
  • İdare
    Bülent Ecevit Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    03 Eylül 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

Üniversitemiz Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi ihtiyacı için 21 Kısım Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/109053
1-İdarenin
a) Adresi : Incivez Mahallesi Üniversite Caddesi 01 67100 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722574010 - 3722577399
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@karaelmas.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21 Kısım Tıbbi Cihaz
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : B.E.Ü. Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Deposu
c) Teslim tarihi : Yüklenici işe başlama tarihinden itibaren cihazları: 1- Mobil Ters Ozmoz Su Arıtım Sistemi (Hemodiyaliz Cihazı), Vücut Analiz Tartısı, Dijital Tansiyon Aleti, Antropometrik Olçüm Seti, Boy Ölçerli Dijital Baskül, Kablosuz Aktarımlı Kilo, Boy ve Bmı Ölçüm Sistemi, Binoküler Mikroskop Cihazı, Kan ve Serum Isıtma Cihazı, Vaskülatür Tespit Cihazı ve Full Hd Endoskopik Kamera Seti cihazlarından uhdesinde kalan malzemeleri 2 Hafta içerisinde, 2- Noninvazif Hemoglobin Ölçüm Cihazı ve Yenidoğan Radyant Isıtıcı Cihazlarından uhdesinde kalan malzemeleri 4 Hafta içerisinde, 3- Masa Üstü Çok Amaçlı Soğutmalı Santrifüj Cihazı, Anestezi Makinesi ve Monitörü, Görüntülü Videolarengoskop İle Uyumlu Blade Cihazı, Laparoskopik Cerrahi İnsuflator, Obez Hasta Ameliyat Masası, Real Time Pcr Cihazı, Intraoperatif Sinir Monitörü, Kamera Kafası ve 24'' Medikal Monitör cihazlarından uhdesinde kalan malzemeleri 6 Hafta içerisinde sağlam ve çalışır vaziyette (teknik şartnamede belirtiliyorsa montaj ve kurulumunu yaparak) İdareye teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bülent Ecevit Üniversitesi Merkez Kampüs Memur Yemekhanesi Kat 1 İncivez/ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 01.10.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Alım konusu fidan, çiçek veya tohum gibi mallar ise Tarım ve Köyişleri Bakanlığı düzenlenen ve adayın veya isteklinin teklif edilen ürünün üretici olduğunu gösteren belge veya belgeler,
e) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday veya istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da aday ve istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi,
f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
g) Harp araç ve gereçleri ile silah, mühimmat ve patlayıcı maddelere ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili bakanlık veya kuruluşlarca verilen üretim/işletim izni (müsaadesi) belgeleri,
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cihazlar (sistem) en az 2 yıl garantili ( 12. Kısım Anestezi Makinesi ve Monitörü Cihazı 3 yıl garantili) olacak ve bu garantiyi Türkiye Temsilcisi ve teklif veren firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçalardan hiçbir ücret talep edilmeyecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen tıbbi cihazların, Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir. Tıbbi malzemeler “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası” tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında veya ihale dosyasında (ürünün markası, UBB barkod no’su, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları) sunulmalıdır.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vereceğinden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürünleri ayrıntılı olarak tanıtan Katolog, Broşür ve bunun gibi belgelerini teklifleriyle birlikte vereceklerdir. Ayrıca istekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve türkçe olarak teknik şartnamedeki sıraya göre cevap verecek veya  tüm özellikleri belirten Broşür ve/veya Katalogları üzerini işaretleyerek teknik şartnamenin maddelerinin koşullarını göstereceklerdir.

Ayrıca ihale komisyonu gerekli gördüğü kısımlar için demo çalışması isteyebilecektir. Demo çalışması için yer ve zamanı komisyon isteklilere bildirecek ve Demo için tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi IBAN NO: TR35 0001 0001 31 450 965 85 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MOBİL TERS OZMOZ SU ARITIM SİSTEMİ (HEMODİYALİZ CİHAZI) 1 Adet
VÜCUT ANALİZ TARTISI 2 Adet
DİJİTAL TANSİYON ALETİ 60 Adet
ANTROPOMETRİK OLÇÜM SETİ 1 Adet
BOY ÖLÇERLİ DİJİTAL BASKÜL 4 Adet
KABLOSUZ AKTARIMLI KİLO, BOY VE BMI ÖLÇÜM SİSTEMİ 1 Adet
BİNOKÜLER MİKROSKOP CİHAZI 5 Adet
KAN VE SERUM ISITMA CİHAZI 2 Adet
VASKÜLATÜR TESPİT CİHAZI 2 Adet
MASA ÜSTÜ ÇOK AMAÇLI SOĞUTMALI SANTRİFÜJ CİHAZI 2 Adet
NONİNVAZİF HEMOGLOBİN ÖLÇÜM CİHAZI 1 Adet
ANESTEZİ MAKİNESİ VE MONİTÖRÜ 1 Adet
GÖRÜNTÜLÜ VİDEOLARENGOSKOP İLE UYUMLU BLADE CİHAZI 2 Adet
LAPAROSKOPİK CERRAHİ İNSUFLATOR 1 Adet
OBEZ HASTA AMELİYAT MASASI 1 Adet
REAL TİME PCR CİHAZI 1 Adet
YENİDOĞAN RADYANT ISITICI 1 Adet
INTRAOPERATİF SİNİR MONİTÖRÜ 1 Adet
KAMERA KAFASI 3 Adet
FULL HD ENDOSKOPİK KAMERA SETİ 3 Adet
24'' MEDİKAL MONİTÖR 6 Adet