SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Tıbbi Cihaz/Demirbaş 13 Kısım 16 Kalem alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/111331 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | BALKAN YERLESKESI 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2842352729 - 2842353889 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | saglikarastirma@trakya.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Tıbbi Cihaz/Demirbaş Alımı 13 Kısım 16 Kalem Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | T.Ü. Hastanesi Ayniyat Saymanlığı ile ilgili birime montaj ve kurulumu yapılır halde. |
c) Teslim tarihi | : | İhale edilen cihazlar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 12.12.2014 tarihine kadar hastanemizin ilgili birimlerine kullanım alanı düzenlenmiş,montajı yapılmış sağlam ve çalışır vaziyette kesin kabule hazır şekilde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | T.Ü. Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi İhale Salonu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE |
b) Tarihi ve saati | : | 15.10.2014 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-) İstekliler, Tıbbi Cihaz yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 01.05.2008 tarih ve 2008/36 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi ( ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı ) ibraz edilecektir.
2-) Yürürlükteki mevzuat gereği; istekliler, teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. Bu bağlamda istekliler, firma tanımlayıcı no ile ( istekli bayi ise TİTUBB’da kayıtlı bayi tanımlayıcı no’su ) teklif edilecek ürünlerin ticari markasını ve barkod numarasını teklif mektuplarına veya ayrı bir belgeye yazmak suretiyle belgeleyeceklerdir.
3-) İsteklinin teklif ettiği ürün, TİTUBB’a kayıt zorunluluğu bulunmayan kapsam dışı ürün ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ‘’ kapsam dışı olduğu ‘’ ile ilgili yazılı beyanını içeren belge teklif zarfı içinde sunulacak ve bu beyan esas alınacaktır.
4-) Teklif edilen ürün, TİTUBB’a kayıt zorunluluğu bulunmayan ürün ise; isteklinin, o ürünü satmaya yetkili olduğuna dair yetkili satıcı belgesi ihale teklif zarfı içinde sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi. |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler aşağıda belirtilen şartları ihale teklif zarflarında belgelendirmekle yükümlüdürler. 1. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 8 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 2. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 5 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 3. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 8 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 4. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 10 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 5. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 10 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 6. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 8 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 7. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 10 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 8. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi 9. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 10 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 10. Kısım tüm kalemler 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 10 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 11. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 8 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 12. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi ve garanti süresi bitiminde 8 yıl ücreti mukabil servis,bakım ve yedek parça garanti süresi 13. Kısım 2 YIl ücretsiz servis,bakım ve yedek parça garantisi |
4.3.4. |
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler: |
10. Kısıma teklif verecek olan istekliler kısımdaki tüm kalemler için üretici veya ithalatçı firmaya ait İSO9001, İSO 13485 ve cihazların CE belgelerinin aslı veya noter onaylı sureti veya kurum onaylı suretlerini ihale teklif zarflarında sunmalıdırlar. 8. Kısıma teklif verecek olan istekliler üretici veya ithalatçı firmaya ait İSO9001, İSO 14001 ve OHSAS18001 belgelerinin aslı veya noter onaylı sureti veya kurum onaylı suretlerini ihale teklif zarflarında sunmalıdırlar. 5. Kısıma teklif verecek olan istekliler üretici veya ithalatçı firmaya ait İSO9001 belgelerinin aslı veya noter onaylı sureti veya kurum onaylı suretlerini ihale teklif zarflarında sunmalıdırlar. 11. ve 12. Kısımlara teklif verecek istekliler ihale teklif dosyalarında teknik servis imkanları ve altyapılarını döküman olarak sunmalıdırlar. |
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler aşağıda belirtilen belgeleri ihale teklif zarflarında ihale komisyonuna sunmak zorundadırlar. -Tüm Kısımlar(10. Kısımda tüm kalemlere ayrı ayrı ) için ; istekliler ihale teklif zarflarında orjinal ve türkçe(noter ve kurum onayından muaf) olarak 2 adet katalog sunmak zorundadırlar. -Tüm Kısımlar için (10. Kısımda tüm kalemlere ayrı ayrı) teknik şartnameye madde madde cevaplarını sunmak zorundadırlar. -8. Kısımda ihale sonrası komisyonun istemesi halinde faks veya eposta ile tebliği izleyen 3 takvim günü içerisinde idareye numune sunulmak zorundadır. - İdare tüm Kısımlar için demo isteyebilir. Demo talebi isteklinin birim fiyat teklif mektubunda belirtmiş olduğu faks veya eposta adresine; eğer belirtmemiş ise Elektronik Kamu Alımları Platformunda kayıtlı faks veya eposta adresine(EKAP) yapılan tebliği izleyen 3 takvim günü içerisinde yapılmak zorundadır. Demonun süresinde yapılmaması durumunda ilgili isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılar. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektöre yapılan "Tıbbi Cihaz veya cihaz veya TIbbi Sistem " teminleri benzer iş olarak kabul edilecektir |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.Ü. Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Ü. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının T.C. Ziraat Bankası Edirne Şubesinin TR480001000097320801135002 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.Ü. Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satınalma Bürosu Balkan Yerleşkesi / EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Hemodiyaliz Cihazı | 3 | adet |
Hİpotermi Sistemi | 7 | adet |
Multispot Koagulatör Lazer Cihazı | 1 | adet |
Yüksek Düzey Yeni Doğan Ventilatör Cİhazı | 5 | adet |
Yüksek Frekanslı Titreşimli Ventilatör Cihazı | 1 | adet |
Masaya Sabitlenebilir Laparoskopik Karaciğer Ekartörü | 1 | adet |
Stereotaktik Çerçeve Sistemi | 1 | adet |
Kurşun Önlük | 15 | adet |
Kabin Tipi Yoğun Fototerapi Cihazı | 1 | adet |
Laringoskop Seti ( Yenidoğan Yoğun Bakım, Kadın Hastalıkları ve Doğum) | 6 | adet |
Laringoskop Seti ( Çocuk Yoğun Bakım ve Çocuk Acil) | 2 | adet |
Laringoskop Seti ( FTR, Cerrah Yoğun Bakım) | 3 | adet |
Laringoskop Seti ( Dahili Yoğun Bakım, Acil Servis, Göğüs, Amatem, Anjiyo Lab.) | 11 | adet |
Üroloji Renkli Doppler Ultrason Cİhazı | 1 | adet |
Radyoloji Renkli Doppler Ultrason Cİhazı | 1 | adet |
Vaskülatör Tespit Cİhazı | 1 | adet |