• İhale No
    2014/142976
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2014 14:00
  • İdare
    Uşak İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    03 Kasım 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK ÖZEL İDARESİ DIŞ İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

Banaz Devlet Hastanesine 8 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/142976
1-İdarenin
a) Adresi : ÜNALAN MAH. ATATÜRK BUL. 102 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762231270 - 2762120934
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@usakozelidaresi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Miktar:8 Kalem Tür:Tıbbi Cihaz
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Banaz Devlet Hastanesine, Baştabiplik tarafından gösterilen yere kurulumu yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 1 gün içinde işe başlanacak olup söz konusu cihazlar 45(kırkbeş) gün içerisinde montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İl Özel İdaresi Sosyal Tesisleri
b) Tarihi ve saati : 28.11.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

a ) İstekli firmalar teklif ettiği cihazlar için teknik servis imkanlarının gösterir belgeleri "personel ve ekipman olarak belgelendirecek, teknik personellerin eğitim düzeylerini, teklif edilen cihazla ilgili aldıkları kurs  belgelerini ve firmada çalışma sürelerini gösteren sigorta birim dekontlarıyla v.b belgeleri "teklifi ile birlikte sunacaklardır.


b ) İstekli Firmalar Teklifinde teknik olarak cihazların ne kadar aralıkta periyodik bakımının ve kalibrasyonunun yapılacağı üretici tavsiyelerine uygun olarak belirtecekler Ve Firma Garanti bitiminde sonra kalibrasyon ve periyodik bakım ücretini ihale gününde Merkez bankası döviz kuru üzerinden yapılan hesaplama ile ihaleyi alan firmanın toplam teklif tutarına tekabül eden döviz ( USD veya Euro ) miktarını esas almak suretiyle parça dahil %6 'yı geçmemek üzere % 'de kaç olacağı ve parça hariç de % 3'ü geçmemek üzere %'de kaç olacağını teklifi ile beraber sunacaklardır.

c)Garanti süresi içersinde meydana gelen arızalara, idarenin yazılı bildirimini müteakip 48saat içinde müdahele edilecek, parça gerekmiyorsa bu süre sonunda çalışır hale getirilecektir. Parça değiştirilmesi gereken hallerde, İdarenin teknik birimi ile kararlaştırılan en kısa sürede (en fazla 10 gün içinde) cihazlar çalışır hale getirilecektir. Bu garanti, hem distribütör hem de satıcı tarafından verilmelidir.

d) İstekli  Firmalar  teklifi ile birlikte ilerde gerekebilecek yedek parça ve aksesuarlar için ücreti karşılığı 10 ( On ) yıl temin edeceğini ve Cihaz markasına bağımlı sarf malzemeleri ile yedek parça ve bakım için kullanılacak malzemelerin döviz cinsinden tavan fiyatları da ihale dosyasında yazılı ve imzalı olarak sunacaklardır.

e)İstekliler tarafından Yetkili Teknik Servis Listesi sunulacaktır.

f)Garanti süresi içersinde, üreticinin tavsiye ettiği performans testlerini de içeren kalite kontrol testleri ve periyodik bakım ve onarımlar ile kalibrasyonlar yüklenici tarafından ücretsiz yapılacaktır. 

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen cihazlar, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a.Tedarik edilecek cihazlara ait katalog ihale dosyası ile birlikte verilecektir.                                                     
b. Firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “…………..marka…………..model cihaz teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında teklifle beraber verilecektir. Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir.                                             
c. Firmalar cihazların menşeini teklif dosyasında sunmalıdır.
 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sağlık Kurumları tarafından gerçekleştirilen Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Demirbaş Malzeme alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İl Özel İdaresi Mali Hizmetler Müdürlüğü (İhale dokümanı, doküman bedeli Uşak Ziraat Bankası Merkez Şubesi İl Özel İdaresi TR33000100025636356819-5007 IBAN nolu hesabına yatırıldıktan sonra İdarenin adresinden satın alınabilir) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İl Özel İdaresi Evrak Kayıt Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim