• İhale No
    2015/13677
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

İZMİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİNE BAĞLI ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ RADYOLOJİ KLİNİĞİ 9 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/13677
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2322469022
c) Elektronik Posta Adresi : khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 KALEM CİHAZ ALIM I
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İZMİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİNE BAĞLI ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE
c) Teslim tarihi : İZMİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİNE BAĞLI ÇİĞLİ BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE teslim edilecektir. Kurumun idaresi tarafından istekliye göstermiş olduğu yere cihazlar kurulacaktır. Kurulum ve montaja ait tüm malzeme ve masraflar yükleniciye aittir. Cihazın Garanti süresi içerisinde başka bir odaya veya binaya taşınması gerektiğinde tüm taşıma, kurulum, montaj ve cihazın çalışır vaziyette hastaneye teslim işlemi yüklenici firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ İhale Salonu- Sümer Mahallesi 453 Sokak No:2 Konak/ İZMİR
b) Tarihi ve saati : 23.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-istekliler ihale konusu cihazlar için garanti, bakım-onarım, yedek parça, kalibrasyon ve sistemlerin(cihazların) kurulacağı yerlere teknik servis vereceklerine dair belgeyi muayene ve kabul aşamasında muayene ve kabul komisyonuna sunacaklardır. Belge ile birlikte teklif edilen cihaz ve cihazlara ait tüm ek donanımları ile birlikte cihazın aktif olarak çalışmaya başlamasından itibaren 2 (iki) yıl ücretsiz bakım, onarım, yedek parça dahil, gereken her türlü kalibrasyon (cihazın katalogunda belirtilen periyotlarda aylık, üç aylık, altı aylık gibi) ve teknik servis garantisine ücretsiz garantinin bitiminden itibaren sonra da 8 (SEKİZ) yıl ücretli yedek parça, bakım onarım, gereken her türlü kalibrasyon ve teknik servis garantisine sahip olacağı hususu belirtilecektir. Yıllık bakım-onarım maliyeti satın alma maliyetinin, yedek parça dahil %10’unu, yedek parça hariç %5’ ini geçmeyecektir. Cihazın hastaneye teslimi sırasında ilk kalibrasyon belgesi muayene komisyonuna teslim edilecektir. Aday ve isteklinin kendi taahhüdü ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdü de cihazla birlikte muayene komisyonuna teslim edilecektir.
2-Teklif edilen cihazın bakım maliyeti, tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini, fiyatını Türk lirası veya döviz bazında liste olarak ihale dosyasında vereceklerdir.

4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

TİTUBB kapsamında olan Tıbbi cihaz/Tıbbi malzemeler için ihaleye teklif verecek isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyid eden belgelerin ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir. İstekli imalatçı veya ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarası, istekli bayii ise ulusal bilgi bankası bayii numarasını verecektir. TİTUBB kapsamı dışında olan Tıbbi cihaz/Tıbbi Malzemeler CE Belgesine sahip olacaktır.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların, TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olmalıdır.
b) Teklif edilen ürünün/cihazın TITUBB’ kaydı gerekmiyorsa, imalatçı/ithalatçı firma tarafından TITUBB kapsamında olmadığına dair imzalı olarak verilmiş olan belge ihale dosyasında sunulacaktır.Bununla birlikte imalatçı/ithalatçı/bayii olduğunu gösterir belgede sunulması gerekmektedir.
c) İstekliler İhale Bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış teklif dosyalarını da (KİK uzantılı XML dosyası) bir CD' ye Yükleyerek teklif zarflarının içinde sunacaklardır. Sözkonusu teklif dosyası yüklü CD'yi teklif dosyasında sunmayan yada hatalı, eksik hazırlayarak veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, Tıbbi Cihazlara/Tıbbi Aletlere ait idarece hazırlanan teknik şartnameye madde madde cevaplandırılmış imzalı uygunluk belgesi vereceklerdir. Teknik şartnameye uygunluk belgesi sunmayan istekli ihale dışı bırakılacaktır. Tedarik edilecek malların türkçe katalogları, fotoğrafları ihale dosyasında sunulacaktır. Katalog üzerindeki açıklamaların Teknik şartnamenin hangi maddesini/maddelerini karşıladığı ayrı ayrı katalog üzerinde gösterilecektir. Kataloglarını bu şekilde sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (YÜZDE) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Satış Bedeli Karabağlar Mal Müdürlüğüne yatırılarak, doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin alındı belgesi ile birlikte İzmir İli Kuzey Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Yeşilyurt Şubesinin TR 11 0001 0010 4300 0010 0060 48 IBAN Nolu Hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar : İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ Satınalma Birimi-Sümer Mahallesi 453 Sokak No:2 Konak/ İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KEMİK MİNERAL DANSİTOMETRİ CİHAZI 1 adet
2 MP MEDİKAL MONİTÖR 10 adet
5 MP MEDİKAL MONİTÖR 2 adet
U KOLLU DİJİTAL RADYOGRAFİ SİSTEMİ 1 adet
C KOLLU SEYYAR DİJİTAL RÖNTGEN CİHAZI 3 adet
ORTA SEVİYE RENKLİ , DİJİTAL DOPPLERLİ ULTRASONOGRAFİ SİSTEMİ 7 adet
PREMİUM ÜST DÜZEY RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI 1 adet
ELDE TAŞINABİLİR DİJİTAL, RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ SİSTEMİ 4 adet
RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI 4 adet
26 Şubat 2015

DÜZELTME İLANI

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
KAMU HASTANE BİRLİĞİ (KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2015/13677
1- İdarenin
a) Adresi:SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324443501 - 2322469022
c) Elektronik posta adresi:khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :20.02.2015 - 2796
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise): -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
ihale ilanının 2.maddesinin c bendi (teslim tarihi)  aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. 
cihazlar işe başlama tarihinden itibaren  45 gün içerisinde kuruma çalışır halde teslim edilecektir.     


19 Mart 2015

İhale Tarihi 02.04.2015 10:00 olarak değişmiştir.