• İhale No
    2015/133228
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Kasım 2015 10:00
  • İdare
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Diş Hekimliği Fakültesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

KONİK IŞINLI VOLUMETRİK TOMOGRAFİ (CBVT )CİHAZI ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/133228
1-İdarenin
a) Adresi : C.Ü.DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ SATINALMA BÜROSU KAMPÜS SİVAS MERKEZ SİVAS SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462191235 - 3462191237
c) Elektronik Posta Adresi : dishekimligi@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 KALEM KONİK IŞINLI VOLUMETRİK TOMOGRAFİ (CBVT )CİHAZI ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Diş Hekimliği Fakültesi taşınır mal kontrol memuru tarafından alınarak muayenesi yapıldıktan sonra malzemenin Diş Hekimliği Fakültesi ana deposuna teslimi yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 20 takvim günüdür. Cihaz istenilen şartlar ve ebatlarda teknik şartnameye uygun muayenesi komisyon tarafından yapılıp yerinde çalışır şekilde teslim alınması.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
b) Tarihi ve saati : 02.11.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,Bu belgelerden biri veya birkaçı sunulması yeterlidir
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
. GARANTİ VE TEKNİK SERVİS.1-Teklif veren firmalar teknik servis imkânlarını ve alt yapısını belgeleyecektir ( teknik personel sayısı, eğitim durumları, bakım onarım imkânları vb. ). Teklif veren firmanın, üretici firma tarafından yetki verildiğini gösteren belgesi teklifinde sunulmalıdır..2-Tüm sisteme kabul tarihinden itibaren en az 3 yıl süre ile tüp ve yedek parça dahil ücretsiz bakım onarım garantisi verilecektir. Garanti süresi, üretici firma tarafından verilecektir. Söz konusu Garanti her türlü yedek parça ve işçiliği kapsayacaktır. Bu süre içinde ( 3 yıl ) meydana gelebilecek üretim hatası, malzeme hatası, kusurlu işçilik nedeniyle arıza durumlarında tıbbi cihaz ve donanımın çalıştırılamadığı sürelerde Genel Garanti süresi işletilmeyecek, bu süreler takvim günü olarak Genel Garanti süresine eklenecektir..3-Garanti süresi boyunca yüklenici tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımının yapılması, bakım ile ilgili her türlü sarf malzemesinin bedeli yükleniciye ait olmak üzere sağlanacaktır. Her bakım ve kalibrasyonun ardından bakım ve kalibrasyon raporları Fakültemiz Dekanlığına teslim edilecektir. Cihazın hastaneye teslimi sırasında ilk kalibrasyon belgesi muayene komisyonuna teslim edilecektir..4-İstekliler, teklif edilen cihaz için garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep etmeyecek, garanti sonrası 7 ( yedi ) yıl ücret karşılığı yedek parçalarını karşılayacaktır..5-İstekliler, en az 3 ( üç ) yıllık garanti süresi sonrasında, idarenin talebi olduğunda 7 yıl ücreti mukabilinde bakım onarım ve teknik servis hizmeti verecektir. Yıllık teknik servis maliyeti satın alma maliyetinin, yedek parça dahil ( tüp hariç ) %6’sını, yedek parça hariç %3’ünü geçmeyecektir. Yedek parça listesi fiyatları ( döviz veya Türk Lirası olarak ) ihale dosyasında sunulacaktır. Bu bakım ücretleri konusunda ihaleye katılan firmalar ihale sırasında taahhütname vereceklerdir..6-.Sistemin teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi ve hasta alınamaması durumları “arıza” olarak kabul edilecektir. Süreleri aşan arızalı durumlarda cihazın alış bedeli üzerinden; gün başına binde beş, oranında ceza kesilecektir. Yukarıdaki arıza tespit ve onarım süreleri, oluşan arızanın yapısı ve karmaşıklığı göz önüne alınarak hastane idaresinin kararı ile uzatılabilecektir..7-3 yıllık garanti süresince ve 7 yıllık garanti süresi sonunda yapılacak anlaşmalarda, sisteme arıza bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde müdahale edilecek, yedek parça gerekmeyen durumlarda, müdahaleden en geç 48 saat sonra sistem çalışır durumda teslim edilecektir. Yedek parça gerekmesi durumunda parça yurtiçi stoklarda mevcut ise 72 saatte sistem çalışır durumda teslim edilecektir. Yedek parçanın yurtdışı stoklarda bulunması halinde ithalatın kısıtlı veya özel izne tabi olduğu durumlar dışında ( bu durum belgelenmelidir ) en geç 10 gün içinde tüm fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. Süreleri aşan arızalı durumlarda cihazın alış bedeli üzerinden; gün başına binde beş, oranında ceza kesilecektir. Yukarıdaki arıza tespit ve onarım süreleri, oluşan arızanın yapısı ve karmaşıklığı göz önüne alınarak hastane idaresinin kararı ile uzatılabilecektir..8-.Cihazın çalışma süresi boyunca sistemin kesintisiz hizmet vermesi için gerekli tedbirler yüklenici tarafından alınacaktır. Konu ile ilgili alınması gereken tedbirler konusunda hastane idaresine bilgi verilmelidir..9-.Garanti süresi içerisinde tüpün bitmesi veya arızalanması durumunda en az aynı özellik ve kapasitede kullanılmamış X-Işın tüpü ile değişim yapılacaktır. Garanti bitiminde tüpün bitmesi veya arızalanması durumunda en az aynı özellik ve kapasitede kullanılmamış X-Işın tüpü ile değişim, ücreti mukabilinde yapılacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
ihale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler: *Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na ( TİTUBB) kayıt veya bildirimi ibraz etmeleri istenecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

.1İstekliler, cihazla ilgili tüm teknik dokümanları ( orijinal dokümanlar ve Türkçe Kılavuzlar ) ihale dosyasında vereceklerdir. Cihazın fiyatlı yedek parça listesini (döviz cinsinden) teslimat sırasında getirmek zorundadır. .2Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “………….. marka …………. Model………… cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi orijinal dokümanda görülebileceği belirtilecek (türkçe döküman dahil) ve dokümanlar üzerinde teknik şartname maddesi postitlerle eksiksiz ve açıkça işaretlenecektir. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir. .3İstekliler tıbbi cihaza ait ihale tarihi itibari ile geçerliliği devam eden TSE’den alınmış “TSE hizmet yeterlilik belgesi” ni teklifle birlikte sunacaklardır. İstekli yetkili bayi ise imalatçı ya da distribütör firmanın TSE’den alınmış “TSE hizmet yeterlilik belgesi” ni teklifle birlikte sunacaktır. .4TİTUBB kapsamında olan Tıbbi cihaz için ihaleye teklif verecek isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) kayıtlı olması, alımı yapılacak cihazın TİTUBB´de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyit eden belgelerin ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir. İstekli imalatçı veya ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarası, istekli bayii ise ulusal bilgi bankası bayii numarasını verecektir. TİTUBB kapsamı dışında olan tıbbi cihaz CE belgesine sahip olacaktır. İhaleye katılan firmaların Sağlık Bakanlığına kayıtlı olduğunu gösteren firma tanımlayıcı numaraları teklif ile birlikte verilmesi zorunludur.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyatla birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Önerilen cihazın fiyat dışı unsurlarının puan değerleri ve hesaplama şekli aşağıdaki formül doğrultusunda teknik şartnamede belirtilen puantajdaki puanların üzerinden verilerek hesaplanacaktır.Puantaj ve gerekçeleri teknik şartnamede yer almaktadır.

Değerlendirme fiyatı: Teklif fiyatı-(teklif fiyatı x Topladığı nispi puan/100)



6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KONİK IŞINLI VOLUMETRİK TOMOGRAFİ (CBVT ) 1 adet