• İhale No
    1528468
  • İhale Adı
    Tıbbi Cihaz Tamiri
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2018 10:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ Î1 Sağlık Müdürlüğü

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/71713619                             23.01.2018

KONU: 1 KALEM TIBBİ CİHAZ TAMİRİ

SAYIN:.........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satm alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-       Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-        Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-        Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-        İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-        Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-        Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-        Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-        Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırm belirtilmesi zorunludur.

9-        Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-     Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-TL sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz sterilizasyon ünitemize teslim edilecektir,

11-     BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 25.01.2018 TARİHİNDE SAAT 10:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.

12-     Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

13-     Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırm ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından Ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

14-     Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak Üzerine T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satmalma Komisyon Başkanlığına 1 KALEM TIBBİ CİHAZ TAMİRİ ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.


 

İdari ve Ma

s.n.

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Sut Kodu

Birim Fiyat

Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

RZ- MEDIZINTECHNIC MARKA LAPARASKOPİ CİHAZININ KAMERA KABLOSU TAMİRİ

1

ADET

 

 

 

 

 

EK; TEKNİK SERVİS ARIZA FORMU 1 SAYFA

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1301) Faks: 0 (242) 345 77 79 e-posta: antalyadhsl2@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

Metin Kutusu: TAKİP NO; 41001İŞ TALEP VE TAKİP FORMU

YAPILACAK İŞ VE IŞIN İÇERİĞİ

AMELİYATHANEDE BULUNAN 8054 DEMİRBAŞLI R2-MEDIZINTECHNIC MARKA LAPAROSKOPİ CİHAZININ TAMİRİ VE EKSİK MALZEMELERİNİN ALINMASI GEREKMEKTEDİR.

TALEP TARİHİ

ARIZA TİPİ

ARIZANIN GELDİĞİ BİRİM

SERVİS / TALEBİ YAPAN

İMZA

19.01.2018 15:50:00

KlinikMuhendislik

AMELİYATHANE SERVİS

ŞERİFE

BAYRAKTAROĞLU

 

CİHAZ DEMİRBAŞ NO

GÖREVLENDİRİLEN

KİŞİ

ONAY TARİHİ

DAHİLİ NUMARASI

800054 D.BAŞ

EVRENSELTOTAN

23.01.2018 10:24:00

5515

CİHAZ BİLGİLERİ


 

Marka : Model: Seri No :

TEKNİK SERVİS NOTU

AMELİYATHANEDE BULUNAN 800054 D.BAŞ RZ MEDİZİNTECHNİK MARKA MODEL ÜNÜTİN KAMERA KABLOSU PARAZİT YAPMAKTA OLUP ACİLEN KAMERANIN KABLO ARIZASININ YAPTIRILMASI GEREKMEKTEDİR.

İŞ BİTİRME BİLGİLERİ

 

 

 

Metin Kutusu: IŞIN BİTİŞ TARİHİ fMetin Kutusu: tiMetin Kutusu: ı- r i jş ■''Oırj,
Revizyon no : 03	So :
Metin Kutusu: İMZAGÖREVLİ TEKNİSYENLER

Atatürk i

_______ Stcii rj;N |

Metin Kutusu: Revizyon Tarihi: 02/06/2010:-TKN-01

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim