• İhale No
    2013/68241
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ, TIBBİ SARF, İLAÇ VE LABORATUAR SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Haziran 2013 10:30
  • İdare
    Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ, TIBBİ SARF, İLAÇ VE LABORATUAR SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

TIBBİ CİHAZ, TIBBİ SARF, İLAÇ VE LABORATUAR SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/68241
1-İdarenin
a) Adresi : Kemalöz Mahallesi 3. Yakut Sokak No:2 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762241700 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı ( 59. 60. ve 61. kalemlerdeki mallar idarenin göstereceği yere teslim edilecektir. )
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütakip idarenin isteği doğrultusunda peyderpey 365 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü ( Kemalöz Mahallesi 3. Yakut Sokak No:2 Uşak )
b) Tarihi ve saati : 24.06.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) Teklif edilen 3., 6., 10., 11., 16., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 51., 52., 59., 61., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81., 82., 83., 84. ve 85. kalemler T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TITUBB ) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. İhaleye iştirak eden ithalatçı veya üretici ise; T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na ( TITUBB ) kayıtlı olduklarına dair belgeyi, alt bayi ise T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´nda ( TITUBB ) ithalatçısı veya üreticisinin alt bayisi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyası içerisinde vereceklerdir. Firmalar UBB kaydı zorunlu olmayan ürünler için UBB kaydının zorunlu olmadığına dair yazılı beyanda bulunacaklardır. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı ürün numarasını ( Barkod numarasını ) teklif sırasına göre tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. 85. kalem için teklif veren firmalar "ürün numarası" ve "ithalatçı yada üretici firma numarasını" da tekliflerinde yazılı olarak belireceklerdir. 

b) İstekli firma RİA’ larla ilgili son kullanma tarihinin geçerliliğini ispatlayan stabilite raporunu teklifleriyle birlikte sunmak zorundadır. Üretici firmanın yurt dışında olması halinde;  RİA’nın üretildiği ülke sağlık mercilerince onaylı ve ihale yılı tarihli “Sağlık Sertifikasını”, Üretim ve Kalite Kontrol Direktörünce tasdik edilmiş ihale yılı üretimi olan herhangi bir seriye ait, sterilizasyon yöntemini de içeren Analiz Sertifikasını Üretici firmanın bir sterilizasyon şarjında sterilize edebileceği RİA birim ambalaj sayısını bildirir kapasite belgesini,Teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.Üretici firmanın yerli üretim yapan firma olması halinde; Üretim ve Kalite Kontrol Direktörünce tasdik edilmiş ihale yılı üretimi olan herhangi bir seriye ait, sterilizasyon yöntemini de içeren Analiz Sertifikasını, Üretici firmanın bir sterilizasyon şarjında sterilize edebileceği RİA birim ambalaj sayısını bildirir kapasite belgesini,Teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.

c) 86. kalem için  teklif veren firmalar T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğünden tasdikli Ruhsatname fotokopisini teklifi ile birlikte sunmak zorundadır. Teklif veren firma, imalatçı firmanın bir seri olarak imal edebileceği ilaç miktarını ve bu kapasitede imalat tertibatına haiz olduğunu bildirir bir belgenin orjinalini ve noter onaylı Türkçe tercümesini teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.

d) 87. kalem için teklif veren firmalar  T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğünden tasdikli Ruhsatname fotokopisini teklifi ile birlikte sunmak zorundadır.

(a), (b), (c) ve (d) maddelerinde belirtilen teklifle birlikte sunulması zorunlu olan belge ve bilgileri sunmayan firmaların ilgili kalemler için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.   
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
1-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
2-Aday veya isteklilerin üyesi olduğu Meslek Odası tarafından düzenlenen Kapasite Raporu
3-Aday veya isteklilerin kayıtlı olduğu Meslek Odası tarafından düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi
4-Aday veya isteklilerin kayıtlı olduğu Meslek Odası tarafından düzenlenen Yerli Malı belgesi
5-Tıbbi Cihaz Üreticisi, OEM ( Original Equipment Manafucturer, Orjinal Malzeme Üreticisi ) tarzı ürün ürettirmek suretiyle Üretici niteliği kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme
6-Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen aday ve isteklinin üretici veya imalataçı olduğunu gösteren Belgeler
Üretici veya imalatçı durumunda olan Aday veya istekliler yukarıdaki belgelerden birisini sunarak Üretici veya imalatçı olduklarını belgelendirecektir
 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

59., 60. ve 61. kalemler için teklif verecek olan istekliler, imalatçı firmanın ISO 9001, ISO 13485 Kalite Belgelerini, Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesini ve TSE Hizmet Yeri Yeterlilik belgesini teklifleriyle birlikte sunacaklardır.  

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif veren firmalar 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12., 13., 14., 16., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 54., 55., 56., 57.,  58., 85. ve 86.  kalemlere ait  numuneleri ihale tarih ve saatinden kadar ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Teklif veren firmalar teklif verdikleri 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12., 13., 14., 16., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 54., 55., 56., 57., 58., 85. ve 86. kalemler için numunelerini ihale tarih ve saatine kadar teslim etmeyen fimaların ilgili kalemler için teklifleri değerlendirme dışı bırıkılacaktır. Teklif veren firmalar 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81., 82., 83. ve 84.  kalemlere ait her biri için 1 kartuş numuneyi ihale tarih ve saatinden kadar ihale komisyonuna teslim edeceklerdir.Teklif veren firmalar teklif verdikleri 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81., 82., 83. ve 84. kalemler için her biri için 1 kartuş numuneyi ihale tarih ve saatine kadar teslim etmeyen fimaların ilgili kalemler için teklifleri değerlendirme dışı bırıkılacaktır.

b) 59., 60. ve 61. kalemler için teklif veren firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. "..............marka.........model cihazların/tıbbi malzemlerin teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklifle birlikte vereceklerdir.  59., 60. ve 61 kalemler için teknik şartnameye yukarıdaki standartlara uygun cevap vermeyen veya teklifle birlikte teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırıkılacaktır. 

c) 59., 60. ve 61 Kalemler için teklif veren fimalar teknik şartnamedeki her maddenin cevabının bulunabileceği yeterlilikte dokümanları ( Katolog v.s ) teklifleriyle birlikte vermelidir. Teklifle birlikte ilgili dokümanları teslim etmeyen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.           


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetler Şube Müdürlüğü ( İhale Dökümanı Uşak Halk Bankası Şubesi TR27 0001 2009 7820 0005 0000 38 ıban nolu hesabına yatırıldıkdan sonra idarenin adresinden satın alınabilir) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak Halk Bankası Şubesi TR27 0001 2009 7820 0005 0000 38 ıban nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü ( Kemalöz Mahallesi 3. Yakut Sokak No:2 Uşak ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
LAM( KUTULARIN İÇİNDE 50 ADET OLACAK ) 290 KUTU
LAMEL( 18X18 ) ( KUTULARIN İÇİNDE 100 ADET OLACAK ) 215 KUTU
UCUPAMUKLU EKÜVYON ÇUBUĞU 10.000 ADET
METALÖZE UCU 110 ADET
YAĞLITELEF PAMUK 30 ADET/KĞ
KAŞIKLIGAİTA GABI 7.500 ADET
YAĞLIYANMAZ KAĞIT 20
STERİLTRANSPOT SWAB CARRY BLAİR 7.000 ADET
STERİLTRANSPORT SWAB STUART 1.500 ADET
SSAGAR 1 ADET
DRYSPOT ( STAPHYLOCOCCUS AUREUS' UN DOĞRULAMA TESTİ İÇİN ) 360 TEST
STERİLPLASTİK ÖZE 6.000 ADET
STERİLMEMBRAN FİLTRE 1.000 ADET
60'LIK PLASTİK SPOR ( CAM DENEY TÜPLERİ İÇİN ) 30 ADET
OTOKLAVBANDI 12 ADET
DİSPOSABLEPETRİ 1.000 ADET
SLANETZ-BARTLEYAGAR 1 ADET
SAFRA- ESKÜLİN AZİD AGAR 1 ADET
MUG'LU TRİPTON BROTH 2 ADET
TTC-TERGİTOLLAKTOZLU AGAR 1 ADET
TSAAGAR ( TRİPTİK SOY AGAR ) 2 ADET
OKSİDAZSTİCK / STRİP TEST ÇUBUĞU 600 TEST
KOVACSREAKTİFİ 2 ADET
MAYAEKSTRAKTLI AGAR 1 ADET
CNAGAR 1 ADET
NUTRİENTAGAR 1 ADET
KİNGB AGAR 1 ADET
ASETAMİTBROTH 1 ADET
NESSLERREAKTİFİ 1 ADET
m-CPAGAR VE KATKILARI 1 ADET
%25'LİK AMONYAK SOLÜSYONU 1 LİTRE
NİTRİT( NO2 ) 2 * 1000 2.000 TEST
AMONYUM( NH4 ) 3 * 500 1.500 TEST
DEMİR( FE ) 250 * 8 2.000 TEST
ARSENİK10 * 30 300 TEST
ALİMÜNYUM( AL ) 4 * 350 1.400 TEST
ÇİNKOGRANÜL ARSENİK TESTİ İÇİN 10 KUTU
BAKIR( CU ) 1 KUTU 30 TEST
MANGAN( MN ) 1 KUTU 30 TEST
ARSENİKÇALIŞMALARI İÇİN ERLEN 0,5 LT' LİK 5 ADET
ARSENİKÇALIŞMLARI İÇİN DEVE BOYNU 5 ADET
KANGRUBU ANTİ A 20.500 ADET
KANGRUBU ANTİ B 20.500 ADET
KANGRUBU ANTİ D 20.500 ADET
GEBELİKTESTİ 3.250 TEST
İDRARBARDAĞI KAPAKLI 10.000 ADET
STERİLİDRAR BARDAĞI 5.000 ADET
SEDİMANTASYONSETİ 6.000 ADET
PİPETUCU ( MAVİ ) 21.000 ADET
LANSET(STERİL) 50 KUTU
SANTRİFÜJTÜPÜ ( PLASTİK KONİK ) 4.000 ADET
İDRARSTRİBİ( 10 PARAMETRE ) 10.000 TEST
ZEFİRANSOLÜSYONU 30 LİTRE
TIBBİATIK POŞETİ BÜYÜK 2.000 ADET
KANLIAGAR 3.000 ADET
EMBAGAR 3.000 ADET
MÜLLERHİNTON AGAR 1.000 ADET
GAZLIBEZ 3.500 METRE
ETÜV( İNKÜBATÖR ) 1 ADET
KİTSAKLAMA DOLABI 1 ADET
BUHARLISTERİLİZATÖR ( OTOKLAV ) 1 ADET
ÜRE 500 ADET
SİTRAT 500 ADET
İNDOL 500 ADET
TRİPTİKSOY BUYYON 500 ADET
TSI 500 ADET
STERİLDİSPOSİBLE ÖZE 10.000 ADET
OKSİJENLİSU 1 ŞİŞE
LATEKSKOAGÜLAZ TEST KİTİ 1 KUTU
SEFALOTİN 1 KUTU
CLORAMFENİKOL 1 KUTU
KLİNDAMİSİN 1 KUTU
SEFOKSİTİN 1 KUTU
SEFUROKSİMSODYUM 1 KUTU
NETİLMİSİN 1 KUTU
SEFEPİM 1 KUTU
MEROPENEM 1 KUTU
TOPRAMYCİN 1 KUTU
AZTRENOM 1 KUTU
TEOKOPLANİN 1 KUTU
NOVOBİOSİN 1 KUTU
OFLOKSASİN 1 KUTU
RİFAMPİSİN 1 KUTU
BACİTRASİN 1 KUTU
RİA( RAHİM İÇİ ARAÇ ) 1.500 ADET
KOMBİNEENJEKTABL KONTRASEPTİF ( KULLANIMA HAZIR ENJEKTÖR ) 3.000 ADET
ORALHORMANAL KONTRASEPTİF 5.000 ADET