ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
30 Kalem Tıbbi Cihaz ve Demirbaş Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/24319 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. Seyhan/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 322 455 70 00 - (Dahili 7053) - 322 455 70 32 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb01.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 30 Kalem Tıbbi Cihaz ve Demirbaş Malzeme Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Alım Yapılan İdarelerin Depoları |
c) Teslim tarihi | : | Cihaz ve demirbaş malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 (atmış) gün içerisinde teslim edilecektir. Herhangi bir durumdan dolayı 60 gün içerisinde teslim edilemeyen mallar için yüklenici firma gerekçesini yazılı olarak ilgili idareye bildirecektir. İdare tarafından geçerli görülmeyen geç teslimat dilekçeleri için işin süresi uzatılmaz ve gecikme cezaları uygulanır. İhale dokümanı ile verilen idare bazında ihtiyaç listesinde yer alan dağılıma göre malzeme teslimatı yapılacaktır. Her malzeme teslim edilmeden ve montajı yapılmadan önce ilgili sağlık tesisinin izni alınacaktır.Yüklenici firma uhdesinde kalan malları ücretsiz monte edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve aksesuarlar ile teknik şartnamede cihazlarla beraber talep edilen tüm sarf malzemelerin giderleri yükleniciye aittir.Malın teslim alınması Muayene kabulü ve ödeme işlemleri ilgili idarelerce yapılacaktır. Gerektiği durumlarda Ceza kesintisi de Ödeme yapan ilgili idare tarafından yapılacaktır.İşin süresi içerisinde teslim edilen malın muayene kabul işlemleri tamamlanarak faturaları ilgili sağlık tesisine teslim edilmiş olacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana |
b) Tarihi ve saati | : | 31.03.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler
Sağlık Bakanlığı Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettiği ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası ve malzeme adı belirtilerek internet çıktısı) sunacaktır. Ayrıca istekli üretici veya ithalatçı (tedarikçi) değilse üretici ve/veya ithalatçı firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendirecektir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Kapsam dışı malzemelere teklif verecek olan istekliler teklif verdikleri kalemlerle ilgili olarak üretici/imalatçı ise bu belgeleri yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduklarına dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunmak zorundadır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin katalog, broşür vb tanıtım materyalini teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Sunulan bu materyalden tekliflerin şartnameye uygunluğunun ihale komisyonunca belirlenememesi durumunda isteklilerden yazılı olarak teklif edilen cihazların demoları istenecek ve istekliler kendilerine tanınan sürede Demo yapacaklardır. Demolar için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın alma Birimi Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İNFRARUJ | 20 | ADET |
ELEKTROTERAPİ CİHAZI | 12 | ADET |
HOT-BACK | 1 | ADET |
ULTRASAUND | 12 | ADET |
EL EGZERSİZ TOPU SETİ | 2 | ADET |
EL EGZERSİZ WEBİ SETİ | 2 | ADET |
LAZER CİHAZI | 1 | ADET |
PARELEL BAR | 1 | ADET |
DUMBIL VE THERABANTTAN OLUŞAN EGZERSİZ SETİ | 2 | ADET |
TRAKSİYON CİHAZI | 1 | ADET |
ERİŞKİN WALKER | 2 | ADET |
ÇOCUK WALKER | 2 | ADET |
EGZERSİZ BASAMAĞI | 2 | ADET |
BOBATH YATAĞI | 2 | ADET |
PULLEY | 1 | ADET |
GİRDAP BANYOSU | 1 | ADET |
DENGE TAHTASI | 4 | ADET |
PARMAK MERDİVENİ | 2 | ADET |
TRİPOT BASTON | 2 | ADET |
KANADYEN BASTON | 2 | ADET |
KURŞUN AĞIRLIK | 4 | ADET |
PARAFİN KAZANI | 2 | ADET |
BİFAZİK DEFİBRİLATÖR | 1 | ADET |
ÜRODİNAMİ CİHAZI | 1 | ADET |
EEG CİHAZI | 1 | ADET |
EKG CİHAZI | 5 | ADET |
EFORLU EKG CİHAZI | 1 | ADET |
RİTM HOLTER CİHAZI | 2 | ADET |
TANSİYON HOLTER CİHAZI | 2 | ADET |
PNÖMATİK SİSTEM | 3 | ADET |
İhale Tarihi 07.04.2014 10:00 olarak değişmiştir.