TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık M uğ la İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü - M uğ la
20 Kalem Tıbbi Demirbaş ve Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/91235
1-İda re nin
a) Adresi : Orhanıye Mah. Ismet Çatak Cad. No:22 48000 Muğla Merkez
Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141105 - 2522129978
c) Elektronik Posta Adresi : muglaidarimaliisler@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muğla İl Ambulans Servisi Başhekimliği deposuna yerinde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, alımı yapılacak olan mallar, 30 (otuz) takvim günü içerisinde Muğla İl Ambulans Servisi Başhekimliği deposuna teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu - Merkez / Muğla
b) Tarihi ve saati : 04.08.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
20. kaleme teklif veren istekliler, Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini teklif dosyasında sunacaklardır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
İsteklilerin 10.,11.,13.,14. ve 18. kalemlere teklif ettikleri ürünler, Uluslararası kabul görmüş standartlardan birisine sahip olmalı ve bu husus teklif zarfında belgelendirilmelidir.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen ürünlerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler, bu belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair belgeyi ve teklif edilen malzemelerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numaraları, teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde verilecektir. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) mevzuatı kapsamı dışında olan tıbbi malzemeler için üretici/ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili yazılı beyanı ile birlikte, istekliler; üretici ise üretici olduğuna dair, yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduğuna dair belgeleri ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
4., 15. ve 16. kalemlere teklif veren istekliler, teklif ettikleri ürüne ait birer adet numuneyi teklif zarfı ile birlikte
İdaremize teslim etmek zorundadır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla İl Sağlık Müdürlüğü
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 51 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Muğla Şubesinin TR030001000201357706375001 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BALON VALF MASKE SETİ (YETİŞKİN) | 50,000 | ADET |
BALON VALF MASKE SETİ (PEDİATRİK) | 50,000 | ADET |
FARAŞ SEDYE | 3,000 | ADET |
ORGAN NAKİL KABI (ISI İZOLASYONLU KAP) | 30,000 | ADET |
IŞIK KAYNAĞI | 40,000 | ADET |
KED KURTARMA YELEĞİ | 10,000 | ADET |
KAPNOGRAF CİHAZI | 30,000 | ADET |
KOMBİNASYON SEDYE | 5,000 | ADET |
LARİNGOSKOP SETİ | 23,000 | ADET |
BASINÇ REGÜLATÖRÜ (10 LT. SABİT OKSİJEN TÜPÜNE UYUMLU) | 25,000 | ADET |
PORTATİF OKSİJEN TÜPÜ (1 LT.) | 25,000 | ADET |
BASINÇ REGÜLATÖRÜ (1 LT. PORTATİF OKSİJEN TÜPÜNE UYUMLU) | 25,000 | ADET |
PORTATİF ASPİRATÖR ŞARJ CİHAZI (SSCOR CİHAZINA UYUMLU) | 10,000 | ADET |
SPİNEBOARD | 6,000 | ADET |
ŞİŞME ATEL SETİ | 30,000 | ADET |
TANSİYON ALETİ (PEDİATRİK) | 15,000 | ADET |
TRAKSİYON ATEL SETİ | 18,000 | ADET |
VAKUM SEDYE | 15,000 | ADET |
DEFİBRİLATÖR (MONİTÖRLÜ) | 2,000 | ADET |
SOĞUTMALI ETÜV (MİCROİŞLEMCİLİ İNKÜBATÖR) | 3,000 | ADET |