• İhale No
    2014/51988
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Haziran 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    14 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

5 GRUP CİHAZ VE DEMİRBAŞ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/51988
1-İdarenin
a) Adresi : Akasya Mahallesi 2. Etap Toki Arkası 87. Sok. No:23 31100 ANTAKYA/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3262901141-45 - 3262901150
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@hataykhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 grup cihaz ve demirbaş
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Hatay Antakya Devlet Hastanesi, Hatay Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi , Dörtyol Devlet Hastanesi, Samandağ Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Teslimatlar cihaz/malzeme dağılım tablosundaki miktarlar ve kurumlar dikkate alınarak belirtilen kurumlara teslim edilecektir. Cihazların/malzemelerin teslim aşamasında Genel Sekreterliğe başvuruda bulunulacak ve cihazların/malzemelerin Genel Sekreterlik koordinasyonunda kurulumu/teslimatları gerçekleştirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ TOPLANTI SALONU -Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası (Yeni Adliye Binası çaprazı) 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati : 06.06.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-İstekliler UBB kapsamındaki ürünler için; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri muayene aşamasında sunacaklardır. Ayrıca istekli, ürünün tedarikçi firmanın bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydını da muayene aşamasında sunacaklardır. Ayrıca muayene aşamasında GMDN Kodu sorgulamasında onaylı olmayan malzemeler kabul edilmeyecektir. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası uygulamalarında değişiklik olması halinde yeni duruma göre hareket edilecektir.
2-İstekliler UBB kapsamındaki ürünler için; uhdelerinde kalan kalemlerle ilgili HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD Halinde) Sözleşme evrakları ile birlikte sunacaklardır. CD'nin üzeri yetkili kişilerce imzalanmış olacak ve sözleşme esnasında CD'yi sunmayan isteklilerle sözleşme imzalanmayacak dolayısıyla CD'nin sonradan sunulması talebi kabul edilmeyecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1- Teklif edilen ürünler en az 2(İki) yıl garantili olacak ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir. Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır. 
2- Teklif veren istekli tarafından yedek parçaların ve varsa cihazla beraber kullanılması gerekli olan ömürlü parçaların (Listede kullanım ömrü belirtilecektir) 10 (On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir. İstekliler teklif ettikleri cihazların yedek parçası olmaması veya periyodik bakım gerektirmemesi halinde bu durumu teklif dosyalarında yazılı ve onaylı olarak belirtecekler aksi halde teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ayrıca teklif veren isteklinin distribütör veya üretici firma olmaması halinde bu sayılan belgelerin distribütör veya üretici firma onaylı halleride muayene aşamasında sunulacaktır. 2. gruba teklif verecek istekliler bu grup için bu maddede sayılan belgeleri sunmayabilirler.
3- Yedek parça fiyat listesinde belirtilen bedel cihaz bedelinin % 200’ünü, Periyodik bakım bedeli (Parça Hariç) cihaz bedelinin % 3’ünü geçmesi halinde teklif en avantajlı olsa dahi kabul edilmeyecek ve sırayla diğer teklifler değerlendirilecektir. Teklif verecek istekliler bu hususlara dikkat edeceklerdir. 2. gruba teklif verecek istekliler bu grup için bu maddede sayılan belgeleri sunmayacak ve bu madde de sayılan hükümlerden muhaf olacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İstekliler ihale dokümanı içerisinde verilen Ürün Marka-UBB-Menşei Formunu eksiksiz doldurarak (Teklif edilen ürünlerin UBB kapsam dışı olması halinde marka ve menşei kısımları doldurulup) onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır. 
2-Katalog: Teknik şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu Türkçe katalog teklif ile birlikte sunulacaktır (2. grup için bu belge aranmayacaktır).  
3-Teknik şartnameye cevap yazısı: İstekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.
4-DEMONSTRASYON: İhale veya Muayene Komisyonu teknik şartnamenin karşılanıp karşılanmadığına ilişkin gerekli görmesi halinde isteklilerden demonstrasyon isteyebilecektir. İhaleye katılan ve teklifi geçerli bulunan firmalar gerekli görülmesi halinde demoya çağrılacaktır. Demonstrasyona katılım yeri, tarih ve saati ayrıca ihale sonrasında isteklilere yazılı olarak bildirilecektir. İsteklilerden demo yazısının tebliğinden itibaren en az 5 iş günü içerisinde demoya hazır olmaları istenecektir. İstekliler demonstrasyona teknik şartnamede belirtilen tüm hususları gösterecek şekilde tüm donanım, cihaz ve malzemeleriyle hazır olarak geleceklerdir. Demo devam ederken değerlendirilen maddelerin yapılamaması durumunda o maddeler tekrar değerlendirmeye alınmayacaktır. Demo yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır. Demo sonucunda en az bir komisyon uzman üyesinin ve firma yetkililerinin imzalayacağı demonstrasyon tutanağı düzenlenecek olup demo tutanağı taraflarca imzalanacaktır. Demo tutanağının isteklilerce imzalanmaması halinde yine bu husus demoya katılan komisyon üyesi/üyeleri tarafından ayrı bir tutanakla tespit edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hatay İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Mali Hizmetler Başkanlığı-Merkezi Satınalma Birimi, Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi İban TR070001000306628674165001no'lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye verilmek üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecek ve ihale dokümanı merkezi satınalma birimince satılabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar HATAY İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ-MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI-MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ-Akasya Mah. 2. Etap Toki Arkası (Yeni Adliye Binası çaprazı) 87. Sk. No:23 5.Kat Antakya/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
JENERATÖR 200 kVA (Hatay ADSM için ) 1 ADET
JENERATÖR 750 kVA (Samandağ Dev.Hast. İçin) 1 ADET
ENERJİ KABLOSU 185 METRE
FİBER OPTİK KABLO 135 METRE
TELEFON KABLOSU 165 METRE
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (Hatay ADSM için ) 2 ADET
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (Samandağ Dev.Hast. İçin) 1 ADET
GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ (Hatay ADSM için ) 1 ADET
GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ (Samandağ Dev.Hast. İçin) 1 ADET
PARTİKÜL İNDİRGEME VE İKLİMLENDİRME CİHAZI (ASEPTİZÖR) 6 ADET
30 Mayıs 2014

İhale Tarihi 09.06.2014 10:00 olarak değişmiştir.