• İhale No
    2013/6978
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ VE DİĞER DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    KİLİS KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Yayın Tarihi
    22 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ CİHAZ VE DİĞER DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
K İLİ S K AM U H ASTANE B İRL İĞ İ
16 Kalem Tıbbi Cihaz ve Diğer Demirbaş Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/6978
1-İda re nin
a) Adresi : Öncüpınar Çevreyolu 1 79000 Kilis Merkez/Kilis
b) Telefon ve faks numarası : 3488221111 - 3488135656
c) Elektronik Posta Adresi : neslihan_saglik@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Kilis Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi hizmet binaları.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yapılmasına müteakip 15 gün içerisinde cihazlar ilgili birimlere kurulacak ve çalışır durumda teslim edilcektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kilis Devlet Hastanesi Konferans Salonu Çevre Yolu Üzeri
Öncüpınar Kavşağı No:1 Kilis
b) Tarihi ve saati : 13.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-Cihaz ve tüm elemanları, kurulum ve kabulünü takiben en az 2 (iki) yıl Garantili olacaktır. 2-Garanti süresi içersinde, üreticinin tavsiye ettiği performans testlerini de içeren kalite kontrol testleri ve periyodik bakım ve onarımlar ile kalibrasyonlar yüklenici tarafından ücretsiz yapılacaktır. 3-Garanti sonrasında yapılacak bakım onarım anlaşmasına esas olmak üzere, periyodik olarak gerçekleştirilecek kalite kontrol testleri, gerektiğinde yapılacak kalibrasyonların ve bakım onarım hizmetlerinin nasıl yapılacağı ve bu işin maliyetini gösteren (parça dahil veya hariç ) belge teklif dosyasında bulunacaktır. 4- Garanti süresi içersinde meydana gelen arızalara, idarenin yazılı bildirimini müteakip 24 saat içinde müdahele edilecek, parça gerekmiyorsa bu süre sonunda çalışır hale getirilecektir. Parça değiştirilmesi gereken hallerde, İdarenin teknik birimi ile kararlaştırılan en kısa sürede (en fazla 10 gün içinde) cihazlar çalışır hale getirilecektir. Bu garanti, hem distribütör hem de satıcı tarafından verilmelidir.5-Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(on) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı,kalibrasyon,servis ve bakım onarım teminine yönelik Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde sunacaklardır.Yetkili satıcı firma ile distribütör firma veya üretici firma yedek parçaların 10(On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerinin yazılı olduğu parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
T.C. Sağlık bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı (2010/11 sayılı genelge) yazısının 2.12 maddesine istinaden cihazların kullanma kılavuzu yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacak ve cihazla birlikte teslim edilecektir. Yönetmeliklere uygun olmayan cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-T.C. Sağlık bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı (2010/11 sayılı genelge) yazısının 2.12 maddesine istinaden cihazların kullanma kılavuzu yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacak ve cihazla birlikte teslim edilecektir.Cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik doküman teklifle beraber verilecektir. (Bu dökümanlar Türkçe olacaktır.)2-Firmalar cihazların Menşe’leri hakkında bilgi verip,belgelendireceklerdir. 3-Teknik şartnameye uygunluk belgesi: Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.bu cevaplar ".marka.model.cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir.Yönetmeliklere uygun olmayan cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kilis Kamu Hastaneleri
Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Komisyon Başkanlığı Çevre Yolu Üzeri Öncüpınar Kavşağı No:1 Kilis adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Laboratuar Mikromotoru 5 Adet
Endodontik Motor (Kanal Tedavisi için kullanılan Cihaz) 21 Adet
Apex Bulucu 21 Adet
Aljinat Karıştırma Cihazı 10 Adet
Alçı Kesme Motoru 1 Adet
Led Işıklı Cihazı(Işınlı Dolgu Cihazı) 2 Adet
Aeratör ve micromotor yağlama cihazı 2 Adet
Amalgamatör 4 Adet
Kavitron 3 Adet
Mufla kaynatma Cihazı 1 Adet
Gutte (Gut)Kesme Cihazı 21 Adet
Ağız İçi kamera 21 Adet
Diş Üniti 6 Adet
Ultrasonik temizleme Cihazı 1 Adet
Panaromik Röntgen cihazı 2 Adet
Preapical Röntgen Cihazı 1 Adet